پارس ناز پورتال

فیلم جنجالی محسن افشانی در کنار دختر بی حجاب

مجموعه : اخبار سینما
فیلم جنجالی محسن افشانی در کنار دختر بی حجاب

فيلم جنجالي محسن افشاني در کنار دختر بي حجاب

محسن افشاني پس از ازدحام هاي اخيرش که در اينستاگرام به وجود آمد, مجدد درگير حواشي شده هست که دختر خواننده اوکرايني افشا کرده هست. فيلم محسن افشاني , انتشار ويدئويي عجيب از محسن افشاني در کنار خانمي با ظاهر نامناسب موجب ايجاد غوغايي شده استکه گستره آن به اين زودي اتمام نخواهد يافت.

فیلم جنجالی محسن افشانی در کنار دختر بی حجاب

اين بازيگر بارها و بارها به علت‌هاي گوناگون زيادي در چشم مخاطبان پر رنگ شده.دلايلي که هيچ‌کدام به حرفه‌اي بودن او در کارش برنمي‌گردد. مثلاً يکي از علايق عجيبافشاني گرفتن سلفي‌ در جهت‌هاي گوناگون در ماشينش هست, گرچه در حالت‌هايي که سانروف خودرو حتماً داخل کادر باشد.

فیلم جنجالی محسن افشانی در کنار دختر بی حجاب

عکس‌هاي سريالي محسن افشاني با بانو دندان دکتر مشهور هم تا مدت‌ها دست به دست مي شدند.محسن افشاني يکي از آن‌هايي بودکه در مراسم اختتاميه فيلم فجر با پوششي عجيب و نامتعارف حضور پيدا کرده بودند.باديگارد داشتن هم رخداد ديدني ديگري بود که در ابتداي کار خنده‌دار به نظر مي‌آمد,

فیلم جنجالی محسن افشانی در کنار دختر بی حجاب

اما وقتي علت را از افشاني جويا شدند, اين‌طور جواب داد که مدتي هست,چند نفر ناشناس تهديدش ميکنند که هرجا وي را ببينند با قمه او آسيب مي زنند.چندي بعد هم با تعدادي از بازيگران, راهي کربلا شد و در پياده‌روي اربعين شرکت کرد.تابستان سال 1395 محسن افشاني به همراه خواهرش سميه افشاني مهمان برنامه‌ي شيدايي شده بودند.

فیلم جنجالی محسن افشانی در کنار دختر بی حجاب

محسن افشاني در آخرين دقايق برنامه شيدايي با بوسيدن خواهرش وارد گود حاشيه‌ شد.سايت‌ها و کانال‌هاي تلگرامي عنوان همسر را جايگزين خواهر کردند و تحويل مردمي دادندکه اصل برنامه را نديده بودند.محسن افشاني شهريور همين مشابه مهمان يک برنامه‌ي تلويزيوني بودکه از شبکه‌ي نسيم اکران مي‌شد. باربد بابايي که در اين برنامه مجري بود, بحث را به سمت علت ازدواج نکردن افشاني کشاند.

فیلم جنجالی محسن افشانی در کنار دختر بی حجاب

محسن افشاني هم که ياد عشق قديمي‌اش افتاده بود گريه‌اش گرفت و صادقانه تجربه‌ي تلخي که داشته را تاييد کرد.با اکران شدن ويديو گريه محسن افشاني, خانمي که سال‌ها پيش تصاويرش به عنوانهمسر افشاني اکران شده بود, ويديويي را منتشر کرد و در آن خودش را همان عشق از دست رفته‌ي محسن افشاني معرفي کرد.

فیلم جنجالی محسن افشانی در کنار دختر بی حجاب

اين ويديو که تنها با هدف تظاهر و مطرح شدن تهيه شده بود واکنش و تکذيب محسن افشاني را در پي داشت. افشاني همين طور گفت که از آن بانو شکايت خواهد کرد.

 

حاشيه هاي غوغايي محسن افشاني

حاشيه‌‌هاي گريه کردن روي آنتن زنده هنوز تمام نشده بود که چند روز پيش رخداد ديگري افتاد.يک عکس غوغايي و بسيار عجيب از لباسي زنانه براي مدت زمان خيلي کوتاهي روي استوري محسن افشاني قرار گرفت.استوري فورا پاک شده بود اما همان يکي دو دقيقه کافي بود تا آدم‌هاي زيادي آن عکس را سيو کرده

فیلم جنجالی محسن افشانی در کنار دختر بی حجاب

و منتشر کنند.بعد از اين رخداد کامنت‌هاي صفحه‌ي محسن افشاني به سرعت چندان شدند.او در جواب به خبرگزاري‌ها گفته بود شکايت کرده هست و تا جواب شکايتش نيايد به هيچ سوالي جواب نخواهد داد.محسن افشاني با پست عکس ديگري در اينستاگرامش, متن عجيبي با اين مضمون را پيوست کرد:«سرانجام که پام ميرسه مملکتم برسم, مجروح مي کنم مسبب اين حواشي رو»

 

اين حاشيه‌ها هنوز تمام نشده بود که انتشار ويدئويي ديگراز محسن افشاني حاشيه‌ها غوغايي‌تر شد.وي در اين ويدئو که در کنار خانومي حضور دارد و مي گويد; لني هستن, همسر دوست بسيارخوب من آقا سعيد عزيز از اکراين من فن ايشون هستم و ايشون هم فن بسيار مفيد من هستن خيلي جاتون خاليه تو شهر دبي.

 

گفتني هست اين ويدئو در استوري لني برلين منتشر شده اما به علت اينکه محسن افشاني تگ شده بود خيلي سريع در تلگرام و شبکه هاي مجازي اکران شد.اين ويديو با انعکاس هاي عجيب غريبي در شبکه هاي مجازي روبه رو شده هست.اين موضوع که آينده کاري و زندگي شخصي وي بعد از انتشار اين ويدئو چه مي شودتامل برانگيز دارد.