پارس ناز پورتال

فیلم هایی که باعث طلاق ستاره ها شده اند

مجموعه : اخبار سینما
فیلم هایی که باعث طلاق ستاره ها شده اند

فیلم هایی که باعث طلاق ستاره ها شده اند 

تعداد زیادی از بازیگران در فیلم ها باهم آشنا شده اند در حالی‌که در همان هنگام ازدواج نیز کرده بودند اما رابطه جدیدی را شروع کردند. ستاره ها برای بازی در فیلمهای مورد علاقه شان، گاهی دست به هر کاری می‌زنند. بعنوان مثال گاهی وزن خود رابه شدت کاهش یا افزایش می‌دهند، موهای شان را از ته می تراشند یا ابروهایشان را تیغ می‌اندازند…

 

این ها شاید برای به دست آوردن دل هواداران یا درخشیدن در دنیای هنر عادی باشد اما بعضی از ستاره ها هستند که پا را فراتر گذاشته و آن قدر غرق در فیلم و بازی شان می‌شوند که زندگی واقعی و شخصی خودرا از یاد میبرند.

 

بعنوان مثال بعضی از ستاره هاي هالیوود با بازی در نقش هاي رمانتیک، شریک زندگی واقعی شان را از یاد برده و وارد رابطه با فرد دیگری می‌شوند. اگر شما هم میخواهید بدانید که این ستاره ها کدامند، در ادامه این پست با ما همراه باشید.

 

برد پیت در “آقا و بانو اسمیت”
برد پیت و آنجلینا جولی در فیلم “آقا و بانو اسمیت” نقش یک زوج را ایفا می‌کردند. اما پس از انتشار تصاویری از پشت صحنه فیلم، شایعاتی از این‌که آن دو باهم رابطه اي عاشقانه را شروع کرده اند، بوجود آمد. گرچه این دو در اوایل رابطه خودرا مخفی می‌کردند اما سرانجام با ازدواج شان به همه ی ثابت کردند که شایعات حقایق داشته است.

فیلم هایی که باعث طلاق ستاره ها شده انداما آیا رابطه آن ها مشکلی داشت؟ بله، زیرا برد پیت در آن دوران همسر جنیفر آنیستون بود. آن دو از سال 1998 باهم زندگی می‌کردند ودر انتها درسال 2005 از هم جدا شدند. درست یک ماه پس از طلاق آن دو، عکس هاي برد پیت و آنجلینا درکنار هم منتشر شد که برای همه ی شوکه کننده بود. جنیفر آنیستون پس از فهمیدن

 

این ماجرا گفت: “نه تنها من که همه ی مردم دنیا حيرت زده شده اند!” برد و آنجلینا خانواده خود رابه همراه 6 فرزند تشکیل دادند اما سرانجام درسال 2016 از یک دیگر جدا شدند.

 

بن افلک در فیلم “دختر جرسی”

درسال 2000 بود که شاهد رابطه رمانتیک جنیفر لوپز و بن افلک بوده ایم. عمق رابطه انها به حدی بود که نام “بنیفر” که از ترکیب نام هاي هر دویشان تشکیل شده بود را روی خود گذاشتند. انها حتی درسال 2003 در فیلم “جیلی” نیز درکنار هم ایفای نقش کردند.

فیلم هایی که باعث طلاق ستاره ها شده اندهر چه میزان که فیلم “جیلی” این دو ستاره رابه هم نزدیک کرد، همکاری در فیلم بعدی شان با نام “دختر جرسی”، سبب جدایی شان شد. در همان دوران که انها برای مراسم عروسی خود برنامه ریزی می‌کردند، ناگهان 4 روز قبل از مراسم، بن افلک به همه ی چیز پشت پا زد. جنیفر نیز برای پوشاندن این ماجرا اعلام کرد که عروسی را بنا به دلایلی عقب می‌اندازند اما آن ها هیچ وقت دیگر به هم بازنگشتند.

 

گرچه آن ها به رابطه خود پایان دادند اما متاسفانه نمی توانستند فیلمبرداری فیلم شان رابه خاطر اختلاف نظرهایی که داشتند، قطع کنند. فیلم مشترک آن ها درسال 2004 منتشر شد اما زمانی که دیگر هیچ حس رمانتیکی میان شان وجود نداشت.

 

مگ رایان در “علت زندگی”

درسال 2000 زمانی که مک گرایان در برابر راسل کرو در فیلم “علت زندگی” ایفای نقش میکرد، شایعاتی مبنی بر رابطه عاشقانه میان آن دو شکل گرفت. در همان دوران بود که رایان از همسرش، دنیس کواید، پس از 9 سال زندگی مشترک، جدا شد.

فیلم هایی که باعث طلاق ستاره ها شده اندگرچه بعضی ها فکر می‌کنند که دیدار مگ رایان با راسل کرو علت طلاق آن ها بود اما او به هدف دفاع از خود گفت: “دنیس مدت هاست که به من خیانت میکند و من از این موضوع رنج می کشیدم. زمانی که بی وفایی هاي او بر من ثابت شد، نتوانستم ادامه دهم و طلاقم را گرفتم.”

 

اندرو گارفیلد در فیلم “سکوت”

گرچه اندرو گارفیلد درسال 2016 در فیلم “سکوت” به خوبی درخشید اما این فیلم به بهای از بین بردن زندگی خصوصی اش بود. طبق گزارشات، او آن قدر غرق نقش اش در آن فیلم شد که رابطه بلند مدت خود با نامزدش، اما استون، رابه کل فراموش کرد. او حتی مدت دوران زیادی را در تایوان به سر برد و 18 کیلو گرم وزن کم کرد. پس از بی تفاوتی هاي اندرو به رابطه عاطفی، اما استون نیز چاره اي جز این‌که به رابطه خود پایان دهد و به لس آنجلس برگردد، نداشت.

فیلم هایی که باعث طلاق ستاره ها شده انداما استون میگوید: “من ماههای سخت زیادی را سپری کردم، اندرو جز به نقش آفرینی در فیلم اش به چیز دیگری فکر نمیکرد. در واقع او شریک زندگی خوبی برای من نبود.”

 

کریستین استوارت در “سفیدبرفی و شکارچی”

درسال 2012 خبری منتشر شد که قلب میلیون‌ها هوادار فیلم “گرگ ‌و میش” را شکست. این خبر حاوی عکسهایی از کریستین استوارت 22 ساله درکنار روپرت سندرز 41 ساله بود. اما تعجب اش آنجا بود که کریستین در آن دوران نامزد رابرت پتینسون بودو سندرز نیز ازدواج کرده و 2 فرزند داشت.

فیلم هایی که باعث طلاق ستاره ها شده اندپس از انتشار این خبر، کریستین پیغامی برای جبران اشتباه اش منتشر کرد: “من واقعا از رفتاری که سبب شرمساری عزیزانم شد، معذرت میخواهم. من واقعا راب را دوست دارم.” اما حتی پشیمانی او هم چیزی را عوض نکرد. نه تنها رابرت از کریستین، بلکه همسر سندرز نیز از او جدا شد.

 

ریچارد برتون و الیزابت تیلور در “کلئوپاترا”

دو بازیگر جذاب و خوش سیما، ریچارد برتون و الیزابت تیلور، در فیلم “کلئوپاترا” در برابر یک دیگر نقش آفرینی کردند. علارغم هنرنمایی زیبای آن ها دراین فیلم، انها زندگی شخصی خودرا ویران کردند. در طول این فیلم بود که آن دو به هم علاقمند شدند و الیزابت از همسرش، ادی فیشر، جدا شد

فیلم هایی که باعث طلاق ستاره ها شده اندرابطه برتون و تیلور درست مثل نقشی که در فیلم داشتند، رمزآلود بود. انها درسال 1964 با یک دیگر ازدواج کرده و سال 1974 از هم جدا شدند. اما رابطه آن ها بهمین جا خاتمه نیافت. سال 1975بار دیگر به آن خاتمه دادند.

 

رایان رینولدز در “فانوس سبز”

پس از آنکه رایان رینولدز در فیلم “خواستگاری” درسال 2009 در برابر ساندرا بولاک بازی کرد، عاشق او شد و رابطه رمانتیک خودرا با او شروع کرد اما پس از دیدار بلیک لایولی در فیلم “فانوس سبز” فهمید که عشق او به ساندرا بولاک واقعی نبوده است. بهمین علت از او جدا شد ودر سال 2012 با بلیک ازدواج کرد.

فیلم هایی که باعث طلاق ستاره ها شده انداما چه اتفاقی برای ساندرا افتاد؟ طبق گزارشات، او بسیار ناراحت و افسرده شد اما سعی کرد که سر خودرا بالا نگه دارد. شاید از ظاهرش نتوان به راز دلش پی برد، اما او شکست عشقی بدی را تجربه کرد.

 

بن افلک در “دختر گم‌شده”

بن افلک، پس از جدایی از جنیفر لوپز، درسال 2005 با جنیفر گارنر ازدواج کرد. اما زمانی که درسال 2014 در فیلم “دختر گم‌شده” نقش آفرینی میکرد، خودش اعتراف کرد که به جنیفر گارنر خیانت کرده است. جنیفر گارنر نیز پس از مدت ها جنگ و جدل و جدایی از او، در انتها درسال 2017 توانست از او طلاق بگیرد.

فیلم هایی که باعث طلاق ستاره ها شده اند