پارس ناز پورتال

فیلم های سینمایی جدید و جذاب برای تابستان

مجموعه : اخبار سینما
فیلم های سینمایی جدید و جذاب برای تابستان

فیلم های سینمایی جدید و جذاب برای تابستان

اگر علاقه به دنبال کردن فیلم های سینمایی جدید و بازیگران و کارگردان های مورد علاقه خود دارید می توانید لیستی که ما تهیه کرده ایم را ببینید تا از آخرین فیلم ها با خبر شوید. کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است

 

در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

فیلم های سینمایی جدید و جذاب برای تابستان

در دومین تریلر فیلم سینمایی “روگ وان: داستانی از جنگ های ستاره ای” (Rogue One: A Star Wars Story) می بینیم که شورشیان به جین ارسو (با بازی فلیسیتی جونز) می پیوندند تا نقشه های ستاره مرگ را بدزدند. دیه‌گو لونا نقش کاپیتان کاسیان اندور، رهبر اتحادیه شورشیان را بازی می کند و دانی ین در نقش چیروت ایموه نابینا ظاهر می شود.

 

جیانگ ون نقش بیز مالبوس و ریز احمد نقش خلبان بودی روک و فارست ویتاکر نقش سا گره‌را را جان می بخشند. همه آنها در مقابل بن مندلسون در نقش لورسون کرنیک ظاهر شده اند. این فیلم 16 دسامبر روی پرده سینماها خواهد رفت.
فیلم های سینمایی جدید و جذاب برای تابستانبرد پیت در فیلم مهیج جاسوسی جنگ جهانی دومی “متفقین” (Allied) نقش مکس واتان، مأمور اطلاعاتی را بازی می کند که در سال 1942 در شمال آفریقا طی مأموریتی مرگبار پشت خطوط دشمن، با ماریان بوس‌ژوق (با بازی ماریون کوتیار) مبارز جبهه مقاومت فرانسه، آشنا می شود. آنها در لندن دوباره یکدیگر را می بینند،

 

ولی رابطه خوب آنها زمانی تهدید می شود که کاراکتر برد پیت کم کم مشکوک می شود که این خانم یک جاسوس است. رابرت زمکیس این فیلم را از روی فیلمنامه ای از استیون نایت کارگردانی کرده است. دیگر بازیگران این فیلم که قرار است روز 23 نوامبر اکران شود، لیزی کاپلان، ، متیو گود، رافی کسیدی، شارلوت هوپ و جرد هریس هستند.
فیلم های سینمایی جدید و جذاب برای تابستانفیلم سینمایی “رزیدنت ایول: قسمت پایانی” (Resident Evil: The Final Chapter) که به خاطر بارداری میلا یوویچ به تأخیر افتاده بود، قرار است 27 ژانویه 2017 روی پرده سینماهای دنیا برود. این فیلم که دنباله ششم سری فیلم های “رزیدنت ایول” است، چهارمین فیلم این سری به کارگردانی پل دبلیو. اس. اندرسون،

 

که همسر یوویچ نیز هست، می باشد. داستان فوراً از انتهای فیلم قبلی ادامه می یابد که آلیس تصمیم می گیرد به راکون سیتی بازگردد تا بار دیگر در مقابل کمپانی آمبرلا ایستادگی کند.
فیلم های سینمایی جدید و جذاب برای تابستاندر فیلم “بابانوئل بد 2” (Bad Santa 2) بیلی باب تورنتون دوباره با کاراکتر انسان‌گریز ویلی سوک بازمی‌گردد و بار دیگر با مارکوس (با بازی تونی کاکس) همدست می شود تا در شب کریسمس از یک خیریه دزدی کنند. برت کلی دوباره در نقش ثورمن مرمن برگشته، ولی مارک واترز بجای تری زوئیگاف، سکان کارگردانی را در دست گرفته است.

 

بازیگران جدیدی که به تیم این فیلم اضافه شده اند، کثی بیتز (در نقش مادر ویلی)، کریستینا هندریکس و رایان هانسن هستند. این فیلم 23 نوامبر به نمایش در خواهد آمد.
فیلم های سینمایی جدید و جذاب برای تابستانسومین فیلم جاشوا مارستون، ستاره ای مانند ریچل وایس را در نقش زنی دارد که دائماً در حال از نو ساختن خویش است، این سبک زندگی او کنجکاوی دوست قبلی اش (با بازی مایکل شانون) را برمی انگیزد. این دو که پس از 15 سال اولین بار است همدیگر را می بینند،

 

یک شب را به صحبت درباره راه های مختلفی که در مسیر زندگی شان رفته اند سپری می کنند. این فیلم پس از اکران در جشنواره ساندنس امسال نقدهای خوبی دریافت کرد. فیلم سینمایی “گمنام کامل” (Complete Unknown) در روز 26 اوت 2016 در سینماهای منتخب به نمایش در می آید.
فیلم های سینمایی جدید و جذاب برای تابستاناولین تجربه فیلم بلند بابک انوری (نویسنده و کارگردان) نقدهای عالی در جشنواره ساندنس امسال دریافت کرد. این فیلم ترسناک که اواخر جنگ ایران و عراق در تهران رخ می دهد، درباره مادری (با بازی نرگس رشدی) است که سعی می کند با پیامدهای گذشته سیاسی اش، ترک شدن توسط دختر جوانش (با بازی آوین منشادی)

 

پس از رفتن شوهرش به جبهه کنار بیاید. فیلم سینمایی “زیر سایه” (Under the Shadow) روز هفتم اکتبر اکران می شود.
فیلم های سینمایی جدید و جذاب برای تابستاندر فیلم بعدی فده آلوارز به نام “نفس نکش” (Don’t Breathe) که بعد از فیلم “مردگان شرور” ساخته، سه دوست (با بازی جین لوی، دیلان مینت و دنیل زوواتو) وارد خانه یک مرد نابینای ثروتمند (با بازی استیون لنگ) می شوند و فکر می کنند که می توانند با این نقشه عالی سرقت قسر دربروند. ولی کاملاً در اشتباه هستند.

 

فیلم “نفس نکش” روز 26 اوت روی پرده سینماها می رود و تابحال نقدهای متوسطی دریافت کرده است.
فیلم های سینمایی جدید و جذاب برای تابستاندرست مثل فیلم شان پن با عنوان “آخرین چهره”، فیلم “دریای درختان” (The Sea of Trees) گاس ون سانت نیز نقدهای بدی در جشنواره کن سال گذشته دریافت کرد. این فیلم که روز 26 اوت اکران می شود، بازیگری مانند میتو مک‌کانهی را در نقش آرتور برنان دارد که استاد دانشگاه است و در زندگی شخصی اش در حال گذراندن یک بحران است و در این میان به جنگل آوکیگاهارا (معروف به “جنگل خودکشی” یا “دریای درختان”)

 

در ژاپن سفر می کند. وقتی آرتور در حال پرسه زدن در جنگل است، به غریبه ای (با بازی کن واتانابه) می رسد که مجروح شده است. سفر آنها با هم به آرتور کمک می کند تا با همسرش (با بازی نائومی واتس) آشتی کند.
فیلم های سینمایی جدید و جذاب برای تابستاندر فیلم “آی. تی.” (I.T.) پیرس برازنان نقش مایک ریگان را ایفا می کند، مردی که همه چیز دارد ولی خیلی زود با پیدا شدن سر و کله یک مشاور آی. تی. در زندگی اش و تهدید خانواده و کسب و کارش از سوی او، درمی یابد که چقدر راحت همه چیزش را می تواند از دست بدهد. مایک که حالا سکان زندگی از دستش در رفته با چند نفر از دوستان قدیمی اش تماس می گیرد تا به او کمک کنند تا با این دشمن جدید مقابله کند. جان مور این فیلم را که روز 23 سپتامبر اکران می گردد، کارگردانی نموده است.
فیلم های سینمایی جدید و جذاب برای تابستانفیلم “آقای چرچ” (Mr. Church) که نوبت اکران 16 سپتامبر را دارد؛ به کارگردانی بروس برسفورد به دنیای “رانندگی برای خانم دیزی” باز می گردد (البته بدون نقدهای خوب) و داستان دیگری از یک مرد سیاه‌پوست نقل می کند که از یک زن سفیدپوست (و فرزندش) مراقبت می کند.

 

ادی مورفی نقش کاراکتر اصلی فیلم را ایفا می کند، آشپزی که استخدام می شود تا از مادری که از سرطان رنج می برد و رو به مرگ است و دختر کوچکش مراقبت کند. چیزی که قرار بود یک قرار شش ماهه باشد در عوض تبدیل به دوستی مادام العمر می شود.
فیلم های سینمایی جدید و جذاب برای تابستاناخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

 

• برد پیت می خواهد که دیوید فینچر دنباله فیلم “جنگ جهانی زد” (World War Z) را کارگردانی کند. (منبع: Variety)

 

• فیل لرد و کریس میلر، دو کارگردانی هستند که می خواهند لاندو کالریسیان را در مقابل الدن ارنرایک بازی دهند. شایعات مبنی بر آن هستند که دونالد گلاور گزینه محبوب آنهاست. (منبع: TheWrap & Birth.Movies.Death)

 

• بری لارسون در کمدی مستقل “فروشگاه یونیکورن” (Unicorn Store) بازی کرده و آن را کارگردانی خواهد کرد. (منبع: THR)

 

• آنتوان فوکوآ که فیلم “هفت دلاور” را کارگردانی کرده بود حالا در حال مذاکره برای گرفتن سکان فیلم “صورت زخمی” (Scarface) است. این نسخه از این داستان در لوس آنجلس رخ می دهد. (منبع: Deadline)

 

• طبق اخبار رسیده از TheWrap، شخصیت شرور فیلم “آکوآمن” (Aquaman) ساخته جیمز ون، بلک مانتا خواهد بود.

 

• بریدی کوربت اولین تجربه کارگردانی اش یعنی “کودکی یک رهبر” را با فیلم “ووکس لاکس” (Vox Lux) دنبال خواهد کرد که داستان آن درباره یک ستاره پاپ موفق است. (منبع: TheWrap)

 

• بازیگران فیلم “هشت یار اوشن” (Ocean’s Eight) شامل ساندرا بولاک، کیت بلانشت، آن هاتاوی، ریحانا، هلنا بونهام کارتر، میندی کیلینگ و آوکوافینا خواهد بود. (منبع: Deadline)

 

• سباستین استن، الکساندرا داداریو، تایسا فارمیگا و کریسپین گلاور برای بازی در فیلم “ما همیشه در قصر زندگی کرده ایم” (We Have Always Lived in the Castle) که اقتباسی از داستان سال 1962 نوشته شرلی جکسون است، انتخاب شده اند. استیسی پسون کارگردان این فیلم است. (منبع: Heat Vision)

 

• جیسون موموآ آخرین بازیگر بالقوه ای است که برای نسخه بازخلق شده فیلم “کلاغ” (The Crow) به کارگردانی کورین هاردی انتخاب شده است. (منبع: Mashable)

 

• مارگو رابی قرار است در فیلم “ملکه هوا” (Queen of the Air) ساخته لیلیان لیتزل، نقش هنرمند بندباز را بازی کند که این فیلم اقتباسی از کتاب دین ان. جنسن است. (منبع: THR)

 

• میشل مک‌لارن، که تجربه کارگردانی در سریال های “برکینگ بد” و “بازی تاج و تخت” را دارد، قرار است فیلم بلند اقتباسی از رمان “هزاردستان” (The Nightingale) نوشته کریستین هانا را کارگردانی کند که داستانی درباره دو خواهر عضو جبهه مقاومت فرانسه در جنگ جهانی دوم دارد. (منبع: Variety)

 

منبع:برترین ها