پارس ناز پورتال

معرفی بهترین فیلم های غم انگیز سینما + خلاصه داستان

مجموعه : اخبار سینما
معرفی بهترین فیلم های غم انگیز سینما + خلاصه داستان

معرفی بهترین فیلم های غم انگیز سینما + خلاصه داستان 

در اینبخش بـه معرفی بهترین فیلمهای غم انگیز سینما می‌پردازیم. فیلمهای فهرست امروز مـا راوی برترین داستان هاي غم انگیز و تاثیرگذار هستند، از داستان هاي عاشقانه گرفته تا نژادپرستی ها در کشور آمریکا و اروپا. فیلم هایي مثل تاریخ مجهول ایالات امریکا کـه دید شـما بـه نژاد را تغییر میدهد یا فیلم فارست گامپ کـه تمام موضوعات زندگی را عمیقا مورد بررسی قرار میدهد و از امید، عشق و دوستی سخن می‌گوید.

 

فیلم مسیر سبز – 1999

فیلم غم انگیز و بسیار تاثیرگذار «مسیر سبز» «The Green Mile» در مورد مردی قوی هیکل با قلبی رئوف اسـت کـه بدلیل جرمی کـه مرتکب نشده انتظار مرگ را می‌کشد و همین داستان کافی اسـت کـه چندین بار در طول فیلم اشکهایتان جاری شود. این فیلم نیز مانند «نجات سرباز رایان»، تام هنکس را در نقش اصلی خود دارد و فرانک دارابونت با استادی تمام آنرا از روی یکی از رمان هاي استفن کینگ ساخته اسـت.

معرفی بهترین فیلم های غم انگیز سینما + خلاصه داستان

در طول ۳ ساعت زمان فیلم، رفته رفته شیفته شخصیت جان کافی میشوید؛ مردی قوی هیکل و سیاهپوست کـه علیرغم ظاهر خشنش دارای قدرت شفابخشی اسـت و بدلیل جنایت هولناکی کـه شخص دیگری مرتکب شده بـه اعدام محکوم می‌شود.

 

وجود عناصر فراطبیعی کـه از شاخصه هاي رمان هاي استفن کینگ اسـت بر جذابیت و تاثیرگذاری داستان «مسیر سبز» می افزاید. تمامیت فیلم در مورد مواجهه خیر و شر اسـت و بـه بیننده اخطار میدهد کـه عدالت و مهربانی چیزهایی نیستند کـه بتوان بـه اسانی و بـه خاطر هر منفعتی از انها گذشت.

 

فیلم تاریخ مجهول آمریکا – 1998

فیلم نقادانه و تاثیرگذار «تاریخ مجهول کشور آمریکا» «American History X» فیلمی بود کـه ادوارد نورتون را وارد جرگه بازیگران طراز اول هالیوود کرد و البته تماشاگران بسیاری را درسال ۱۹۹۸ با دیدگاه باز و چشم هایي خیس روانه خانه هایشان کرد. «تاریخ مجهول کشور آمریکا» یکی از تاثیرگذارترین و شوکه کننده ترین فیلمهای دهه ۱۹۹۰ بودو داستان خانواده اي را روایت میکند کـه وارد یک جنبش نئونازی ضد سیاهپوستان میشوند.

 

داستان فیلم در شهر افسانه اي و تاریخی ونیز در لس آنجلس رخ میدهد کـه بهترین مکان برای روایت این داستان اسـت. دراین شهر درگیری هاي نژادی بسیاری رخ داده و عکس هایي کـه دراین فیلم از این درگیری ها پرده بر می دارد بسیار ترسناک و گاه غیر قابل تماشا هستند.

معرفی بهترین فیلم های غم انگیز سینما + خلاصه داستان

داستان فیلم در قالب مرسوم و گاه بـه صورت فلش بک بـه بررسی عمیق مباحثی مانند توحش انسانی، پشیمانی، درست و غلط، غیرممکن بودن سیکل ترسناک نفرت و تصویرسازی خشونت می‌پردازد. «تاریخ مجهول کشور آمریکا» ازآن دسته فیلم هایي اسـت کـه شـما رابه سختی تکان داده و بـه گریه خواهد انداخت.

 

فیلم فارست گامپ – 1994

هر جا از تاثیرگذارترین فیلم ها اسمی بـه میان می‌آید نامی از تام هنکس نیز دیده میشود و اینبار نیز یکیدیگر از فیلمهای اوست کـه دراین فهرست قرار گرفته اسـت. «زندگی مانند یک جعبه شکلات اسـت. هیچوقت نمی‌دانید چـه گیرتان خواهد آمد». این یکی از دیالوگ هاي ماندگار فیلم «فارست گامپ» «Forrest Gump» اسـت کـه واقعیت زندگی رابا تعبیری زیبا یادآور می‌شود.

 

رابرت زمه کیس با استفاده از خلاقیت و استعداد بی نظیر تام هنکس فیلمی ساخته کـه از همان ابتدا مشخص بود فیلم موفقی خواهد بود اما موفقیت این فیلم از انتظارات نیز فراتر رفت. در فیلم غم انگیز «فارست گامپ» بـه عده اي از رویداد هـای تاریخی ایالات متحده پرداخته میشود و با استفاده از لوکیشن هاي خاطره انگیز و موسیقی متن تاثیرگذار، فیلمی ساخته شده کـه در تاریخ سینما جاودانه شد.

معرفی بهترین فیلم های غم انگیز سینما + خلاصه داستان

فارست گامپ بـه یک شخصیت جهانی تبدیل شد؛ شخصیتی دوست داشتنی کـه همگی دوست داشتیم با او آشنا شویم. در تمامی لحظات این فیلم ۲ ساعته بر علاقه تماشاگر بـه شخصیت فارست گامپ افزوده می‌شود. از کودکی تا زمانی کـه بزرگ می‌شود با او همراه میشوید، دردهای وی را حس میکنید، از شادی هایش شاد می‌شوید و با گریه هایش گریه می‌کنید.

 

فیلم تایتانیک – 1997

راز کشتی مشهور و سفر نافرجامش بـه خوبی در روح فیلمی از جیمز کامرون بهمین نام دمیده شده اسـت. کامرون با ساخت فیلم «تایتانیک» همه ی قواعد و کلیشه هاي مرسوم سینما را زیر پا گذاشت و داستانی از عشق و مرگ عزیزان را در قالب یک رخداد مهم تاریخی با استفاده از نبوغ خود بـه تصویر کشید کـه دنیای سینما را زیر و رو کرد.

 

دراین فیلم نیز، مانند تمامی فیلمهای جیمز کامرون، یکی از دوست داشتنی ترین شخصیت هاي داستان باید بمیرد ودر هر جایی از داستان رگه هایي از عشق و رمانس دیده می‌شود. جادوی این داستان خیره کننده باعث میشود از خود بپرسید: اگر مـن آنجا بودم چـه می‌کردم؟ دراین فیلم غم انگیز و البته موفق و رکورشکن، دو بازیگر جوان نقش عاشق و معشوقی را بازی میکنند.

معرفی بهترین فیلم های غم انگیز سینما + خلاصه داستان

این دو نفر، سوار بر کشتی نام آشنای تایتانیک داستانی تراژیک در تراژیک را رقم میزنند. این فیلم دارای چنان صحنه هاي تاثیرگذاری و غیر قابل تکراری اسـت کـه اگر آنرا دیده اید «کـه بـه احتمال فراوان دیده اید! شاید نتوان کسی را پیدا کرد کـه این فیلم را ندیده باشد!» از تماشای آن لذت برده و البته در انتهای فیلم چاره اي جز اشک ریختن نداشته اید.

 

فیلم روح – 1990

فیلم «روح» «Ghost» همان فیلمی اسـت کـه باعث شهرت موزیک «Unchained Melody» از «The Righteous Brothers» شد، آهنگی کـه گرچه سال‌ها قبل ساخته شده بود اما با استفاده دراین فیلم بـه یکی از پرفروش ترین موزیک هاي دوران تبدیل شد. اگر این فیلم را ندیده اید باید بدانید کـه در «روح»، پاتریک سوایزی و دمی مور دو عاشقی هستند کـه معنای عشق واقعی را درک نمی‌کنند تا این‌کـه این عشق را از دست میدهند.

معرفی بهترین فیلم های غم انگیز سینما + خلاصه داستان

البته این فیلم با موضوعات فراطبیعی در ارتباط اسـت بهمین دلیل در انتها عشق دوباره باز می‌گردد و البته با کمک ووپی گلدبرگ. بازی و شخصیت ووپی دراین فیلم چنان دوست داشتنی و موثر بود کـه جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل را برای وی بـه ارمغان آورد. داستان فیلم پر اسـت از عشق، خیانت، تعلیق، رازآلودگی، کمدی، مجازات و البته عشقی دردناک کـه بی شک شـما رابه گریه خواهد انداخت.

 

فیلم دفترچه خاطرات – 2004

«دفترچه خاطرات» «The Notebook» داستانی بی نقص و تاثیرگذار برای ساخت یک فیلم بودو بازیگرانی کـه برای بازی دراین درام رمانتیک انتخاب شدند بـه همان اندازه بی نقص و زیبا نقش هایشان را ایفا کردند. این فیلم مـا رابا نهایت استعداد بازیگری رایان گاسلینگ و راشل مک آدامز و هم چنین عشق بی حد و حصر و بدون ترس شخصیت هاي نوآه و الی آشنا می سازد.

معرفی بهترین فیلم های غم انگیز سینما + خلاصه داستان

داستان این فیلم بسیار ساده اسـت اما بـه شیوه اي متفاوت و تاثیرگذار بـه بیننده تلقین می‌کند کـه عشق همیشه پیروز میشود حتی اگر زمین و زمان مخالف آن باشند. بدلیل صحنه هاي بسیار تاثیرگذار و غم انگیزش، «دفترچه خاطرات» در رتبه هاي بالای این فهرست قرار گرفته اسـت و بشما توصیه میکنیم کـه هنگام تماشای آن حتماً دستمال کاغذی در معرض داشته باشید.

 

فیلم رقصنده در تاریکی – 2000

لارس وون تریر یک کارگردان حيرت انگيز اسـت کـه می‌داند فیلم هایش را چطور بسازد کـه بیشترین تاثیر را بر بیننده داشته باشند. او عده اي از افسرده کننده ترین فیلمهای تاریخ سینما را ساخته کـه البته همگی پرفروش بوده اند. با فیلم غم انگیز «رقصنده در تاریکی» «Dancer In The Dark»، وون تریر موقعیتی دردناک و اذيت دهنده را انتخاب کرده و نوری از امید را بر آن می تاباند.

معرفی بهترین فیلم های غم انگیز سینما + خلاصه داستان

و بعد ناگهان همه ی امید تماشاگر بـه ناامیدی مطلق تبدیل میشود. با تماشای این فیلم متوجه می‌شوید کـه در شاهکار وون تریر، زیبایی و زشتی از هم جداسازی ناپذیرند. این فیلم بی نقص و تکان دهنده در فستیوال کن برنده جایزه نخل طلایی شد کـه زیبایی فیلم را تضمین می‌نماید اما فراموش نکنید کـه دستمال کاغذی یکی از چیزهایی اسـت کـه هنگام تماشای این فیلم بیش از هر چیز بـه آن نیاز پیدا خواهید کرد.

 

داستان فیلم در مورد یک مادر تنها و مهاجر اهل چک اسـت کـه دریک کارخانه مشغول بکار بوده و رفته رفته بینایی خودرا از دست می‌دهد. وی آرامش را در موسیقی می‌یابد و تصویرسازی هاي ذهنی و تصوراتش بـه او کمک میکند کـه روزهای سختش را سپری کند. در نهایت همه ی چیز بـه نابودی شخصیت قهرمان داستان ختم میشود و او با یک شخصیت شرور و خلافکار اشتباه گرفته می‌شود.

 


 

در ادامه لیست دوم بهترین فیلم های غم انگیز و تاثیرگذار سینما

 

آیا تابحال پیش آمده یک فیلم غم انگیز تماشا کرده و ناگهان متوجه شوید اشکهایتان جاری شده اسـت؟! بی شک هنگام تماشای برخی فیلم ها چنین حالتی بـه تماشاگر دست میدهد و شـما دراین موضوع تنها نیستید. گاهی اوقات نیز نیاز بـه گریه کردن دارید و هیچ چیزی بهتر از تماشای یک فیلم غم انگیز نمی‌تواند اینکار رابه خوبی برای شـما انجام دهد. از نظر شـما چنین فیلمی چـه خصوصیاتی دارد؟

 

در چـه ژانری خواهد بود؟ درام؟ کمدی؟ جنگی؟ از قبل بشما اخطار میدهیم کـه فیلم هایي کـه در ادامه این مطلب آمده اند هر یک لحظات و سکانس هایي دارند کـه بی شک شـما رابه گریه خواهند انداخت. برخی باعث می‌شوند نتوانید گریه خودرا متوقف کنید و برخی دیگر نیز ممکن اسـت باعث حیرت زده شدن، شاد شدن، خشمگین شدن و یا غمگین شدن شـما شوند کـه در نهایت شـما رابه گریه خواهند انداخت.

 

فیلم ساوانا لبخند می زند – 1982

فیلم «ساوانا لبخند می‌زند» «Savannah Smiles» یک فیلم خانوادگی کمدی اسـت کـه بدبیاری ها و اشتباهات شخصیت هاي اصلی داستان تنها بر اساس یک قانون عمل می‌کنند: اگر می‌خواهی بیننده رابه گریه بیندازی ابتدا آنها را بخندان. دراین فیلم غم انگیز، بریجت اندرسون نقش ساوانا را بازی می‌کند کـه دختر یک سیاستمدار اسـت. او تشنه توجه از طرف پدر و مادرش اسـت.

 

عدم دریافت بازخورد مناسب از طرف والدین باعث میشود کـه وی ناگهان خودرا درکنار دو مرد کلاهبردار میبیند و انها ظاهرا ربایندگان ساوانا هستند و گرچه این جا دیگر خبری از سندروم استکهلم نیست اما او درکنار این دو “آدم ربا” حس بهتری دارد زیرا این دو بسیار بیشتر از والدینش بـه او اهمیت داده، محبت کرده و بـه او توجه دارند.

معرفی بهترین فیلم های غم انگیز سینما + خلاصه داستان

همراهی این دو مرد خلافکار اما خوش قلب و ساوانا باعث میشود کـه لحظات شاد و مفرحی برای آنها رقم بخورد و زندگی آنها برای همیشه تغییر کند هر چند در آخر اتفاقات غم انگیزی رخ می دهدو این فیلم غم انگیز با داستان کمدی و گاه کودکانه خود هنوز هم بعد از ۳۰ سال می‌تواند تماشاگر رابه گریه بیندازد.

 

فیلم تار شارلوت – 1973

انیمیشن کلاسیک «تار شارلوت» «Charlotte’s Web» بـه کاگردانی اي بی وایت فیلم غم انگیز دیگری اسـت کـه بدلیل داشته لایه هاي داستانی فراوان هنوز هم میتوان برای چندمین بار بـه تماشای آن نشسته و چیزهای جدیدی دید؛ بخصوص برای بزرگسالان. داستان این انیمیشن نگاهی بـه واقعیت خشن و سختگیرانه زندگی دارد و پیام اصلی آن این اسـت کـه زندگی بـه هیچ وجه در نظارت انسان درنیامده و نمیتوان تمامی اتفاقات زندگی را پیشبینی و مدیریت کرد.

 

برای تماشاگران نوجوان، این فیلم معانی غنی مانند دوستی، فداکاری و مرگ در خود دارد کـه شاید هیچ پدر و مادری هیچگاه نتوانند بـه این خوبی و تاثیرگذاری انها رابه کودکان خود منتقل نمایند. داستان این فیلم غم انگیز در مورد یک خوک بنام ویلبر و یک عنکبوت بنام شارلوت اسـت کـه سعی دارند با اجرای یک نقشه ماهرانه صاحب مزرعه را از فروختن ویلبر منصرف کنند.

معرفی بهترین فیلم های غم انگیز سینما + خلاصه داستان

«تار شارلوت» ازآن دسته فیلم هایي اسـت کـه هیچوقت کهنه نمیشود. شاید شـما بعنوان یک بزرگسال با دیدن این انیمیشن بـه گریه نیفتید اما بهتر اسـت هنگام تماشای آن دستمال کاغذی در معرض داشته باشید زیرا ممکن اسـت بـه آن نیاز پیدا کنید.

 

فیلم جایی در زمان – 1980

کریستوفر ریو بازیگر فقید سینما و فیلمهای «سوپرمن» هنگام بازی در فیلم «جایی در زمان» «Somewhere In Time» بهترین بازی خودرا ارایه داد. وی دراین فیلم درکنار جین سیمور، کـه همه ی وی را بـه خاطر بازی در سریال «دکتر دهکده» می شناسند ودر آن زمان هنوز چهره خیلی جوانی بود، در داستانی رمانتیک و علمی-فانتزی درباره عشق و قابلیت سفر در زمان حضور مییابد.

معرفی بهترین فیلم های غم انگیز سینما + خلاصه داستان

وی دراین فیلم نقش ریچارد کولیه را بازی میکند، یک نمایشنامه نویس اهل شیکاگو کـه بعد از روی صحنه رفتن یکی از نمایشنامه هایش با پیرزنی روبه‌رو میشود کـه در ادامه داستان هاي پرفراز و فرودی برای این دو رقم میخورد. این فیلم غم انگیز و رمانتیک یکی از بهترین و تاثیرگذارترین فیلمهای رمانتیک تاریخ سینماست.

 

فیلم ماسک – 1985

«ماسک» «Mask» ازآن دسته فیلم هایي اسـت کـه تعداد زیادی از شـما آنرا تماشا نکرده اید و زمانی کـه درسال ۱۹۸۵ اکران شد تعداد زیادی از تماشاگران تحمل تماشای آن تا انتها را نداشتند. تعداد زیادی از بازیگران سرشناس آن دوران خودرا در فیلمی یافتند کـه شاید از زمانه خود جلوتر بودو بهمین دلیل سازندگان آن نمیدانستند چگونه باید داستان آن رابه تصویر بکشند کـه برای تماشاگران آن دوران قابل درک باشد.

 

داستان این فیلم غم انگیز در مورد مردی بنام راکی «اریک استولتز» اسـت کـه تمام عمر با یک نابهنجاری و بدشکلی جمجمه اي زندگی کرده کـه بـه او ظاهری ترسناک بخشیده اسـت. مادرش «شِر» وی را ترغیب می‌کند کـه دست از تلاش برنداشته و آن ‌طور کـه دوست دارد و بدون درنظر گرفتن ظاهرش زندگی کند تا دیگران بـه چشم یک انسان ناتوان بـه او نگاه نکنند.

معرفی بهترین فیلم های غم انگیز سینما + خلاصه داستان

«ماسک» ظاهربینی و عدم تفکر عمقی در انسانها را نشان می‌دهد و کمتری فیلمی پیدا می‌شود کـه توانسته باشد دیدگاه شخصیت ضدقهرمان داستان رابه این خوبی و زیبایی بـه تصویر کشیده باشد. شاید این فیلم بی نقص نباشد اما بی شک ازآن دسته فیلم هایي اسـت کـه تماشاگر رابه گریه خواهد انداخت.

 

فیلم کنار من بمان – 1986

فیلم «کنار مـن بمان» «Stand By Me» یکی از تاثیرگذارترین فیلم هایي اسـت کـه در تاریخ سینما ساخته شده و روایت داستان آن کمتر از ۹۰ دقیقه طول میکشد. راب راینر بعنوان کارگردان فیلم، از بازیگران نوجوان خود دراین فیلم چنان بازی هایي میگیرد کـه در تاریخ سینما بی سابقه بوده اسـت. این فیلم غم انگیز در همان لحظات ابتدایی شـما رابه یاد دوران کودکی و نوجوانی و عده اي از دوستانتان می اندازد.

معرفی بهترین فیلم های غم انگیز سینما + خلاصه داستان

این فیلم بشما میگوید تمام شادی ها و خوشی هایي کـه در گذشته داشته اید تنها یک سراب و توهم بوده اسـت. ضرورتاً داستان فیلم نیست کـه اشک را از چشم بیننده جاری می سازد بلکه آن چیزی کـه شـما رابه گریه می اندازد تماشای این فیلم در زمان درست و خاطراتی اسـت کـه با دیدن این فیلم بـه یاد خواهید آورد. این فیلم نخستین حضور ریور فینیکس، بازیگر نوجوان و آینده دار آن دوران بود کـه بعد ها در ابتدای جوانی درگذشت.

 

فیلم نجات سرباز رایان – 1998

هیچ چیز بـه اندازه تلاش و مبارزه بی امان و فداکاری هاي غیر قابل تصور یک گروه سرباز متحد برای تحقق یک هدف مقدس و انسانی و دیدن مرگ دوستان نزدیک در میدان نبرد، انسان رابه گریه نمی اندازد. برای تعداد زیادی از علاقمدان بـه سینما، فیلم «نجات سرباز رایان» «Saving Private Ryan» بهترین فیلم جنگی تاریخ سینماست کـه انسان رابه شدت احساساتی می‌کند.

معرفی بهترین فیلم های غم انگیز سینما + خلاصه داستان

استیون اسپیلبرگ با ساخت این فیلم غم انگیز و تاثیرگذار استانداردی تازه در زمینه ساخت فیلمهای جنگی بنا کرده و رکورد هـای بسیاری را شکست. او دهشتناک بودن جنگ رابه شیوه اي نشان داد کـه باعث شد تعداد زیادی از جنگ متنفر شوند. علاوه بر این، تکنیک هاي فیلم برداری بکار گرفته شده دراین فیلم باعث شد کـه با واقعیت عده اي از نبردهای مرگبار دوران جنگ جهانی دوم آشنا شویم.

 

دراین فیلم، کاپیتان میلر «تام هنکس» رهبری گروهی از سربازان را بر عهده دارد کـه در میدان نبرد قصد پیدا کردن و بازگرداندن یک سرباز بنام جیمز فرانسیس رایان «مت دیمون» را دارند کـه ۳ برادرش را در جنگ از دست داده و دولت می‌خواهد وی را بعنوان تنها پسر بازمانده یک پیرزن بـه او بازگرداند.

 

فیلم ای. تی: موجود فرازمینی – 1982

بازهم اسپیلبرگ! استیون اسپیلبرگ استاد بازگویی داستان هایي اسـت کـه باعث میشود دیوانه وار بـه شخصیت هاي آن اهمیت داده و خودرا در قالب انها مجسم کنید. علاوه بر این وی در بـه تصویر کشیدن شخصیت هاي فرا زمینی و موجودات فضایی نیز کلیشه هاي این ژانر را کنار می نهد.

معرفی بهترین فیلم های غم انگیز سینما + خلاصه داستان

با فیلم «اي. تی: موجود فرا زمینی» «E.T.: The Extra-Terrestrial» وی از ترکیب دو مولفه گفته شده برای ساخت پدیده اي سینمایی استفاده میکند کـه خانواده هاي بی شماری را در اوایل دهه ۱۹۸۰ از خانه بیرون کشیده و بـه سینماها کشاند. ترکیبی از کمدی، درام و نوستالژی از «اي تی» یک فیلم بسیار قوی و تاثیرگذار ساخته اسـت کـه در دنیای خود بـه زیبایی هر چـه تمام تر زندگی می‌کند.

 

فیلم افسانه های خزان – 1994

این همان فیلمی بود کـه برد پیت رابه سیاره اي دیگر از شهرت و اعتبار برد. وی قبل از بازی دراین فیلم نیز در مسیر شهرت قرار داشت اما «افسانه هاي خزان» «Legends of The Fall» فیلمی بود کـه وی را بـه جهانیان شناخت. «افسانه هاي خزان» ازآن دسته فیلم هایي اسـت کـه باعث می‌شود بارها و بارها گریه کنید.

معرفی بهترین فیلم های غم انگیز سینما + خلاصه داستان

فیلم افسردگی و تلاش یکی از شخصیت هاي داستان برای بیرون آمدن از این حالت رابه زیبایی و تاثیرگذاری هر چـه تمام تر بـه تصویر می‌کشد. هم چنین لوکیشن این فیلم یکی از زیباترین و بی نظیرترین مناظر طبیعی در ونکوور کانادا اسـت کـه تعداد زیادی از فیلمهای حماسی و پرفروش سینما در آنجا ساخته شده اند و همین طبیعت و منظره هاي زیبا بر تاثیرگذاری داستان فیلم می افزاید.

 

این فیلم غم انگیز داستان 3 برادر متفاوت و دور از هم «از لحاظ شخصیت و روانی» را روایت میکند کـه زندگی انها بـه شدت تحت تاثیر رفتارها و اصول پدرشان کـه بـه خاطر حضور در جنگ بـه یک مرد محکم و گاه مستبد تبدیل شده قرار دارد. در ادامه آنها عاشق زنی می‌شوند کـه همراه با خشونت هایي ضروری کـه در فیلم وجوددارد باعث می‌شود تماشاگر بی اختیار لغزیدن اشک روی گونه اش را حس کند.