پارس ناز پورتال

قتل وحید مرادی و تصویر قاتل او + اخبار روز حوادث اجتماعی

قتل وحید مرادی و تصویر قاتل او + اخبار روز حوادث اجتماعی

قتل وحید مرادی و تصویر قاتل او + اخبار روز حوادث اجتماعی 

وحید مرادی گنده لات و شرور مشهور تهران دو روز پیش در زندان رجایی شهر کرج به قتل رسید، این خبر بازتاب گسترده اي داشت زیرا وحید مرادی اینقدر مشهور شده بود که به نوعی سلبریتی به حساب می آمد، امروز علاوه بر پرونده وحید مرادی و تصویر قاتل وحید مرادی، آخرین اخبار حوادث روز اجتماعی را منتشر می‌کنیم با ما همراه بمانید.

قتل وحید مرادی و تصویر قاتل او + اخبار روز حوادث اجتماعی

شرور مشهور پایتخت در تاریخ «11 تیر جاری» هنگام هواخوری در زندان رجایی شهر کرج به قتل رسید. ظاهرا این قتل زمانی اتفاق افتاد که وحید در حیاط زندان مشغول هواخوری بود، با تعدادی از زندانیان درگیر شد و با ضربه جسم سخت به سرش به قتل رسید.

 

 وحید مرادی حدود یک ماه قبل در پی قتل فردی در منطقه ولنجک ودر حال فرار از کشور در مرز ترکیه دستگیر شد. وی پیش از این سابقه 8 بار زندان به اتهام جرایم مختلف را داشت.

قتل وحید مرادی و تصویر قاتل او + اخبار روز حوادث اجتماعی

قتل وحید مرادی و تصویر قاتل او + اخبار روز حوادث اجتماعی

جوانی که به دست وحید مرادی به قتل رسیده بود

 

و اما: جزییات دستگیری وحید مرادی

رئیس پلیس پایتخت در حاشیه دستگیری معروف ترین شرور تهران ضمن تشریح عملیات دستگیری این فرد گفت: پلیس با تمام توان با اراذل برخورد می کند. سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه دستگیری یکی از معروف ترین اشرار تهران در جمع خبرنگاران گفت: وحید-م ۸ فقره سابقه زندان دارد و ده ها فقره مزاحمت، اوباش گری و … داشته که بابت آن ها زندانی شده است. وی افزود:

 

آخرینبار وی در فضای مجازی لجن پراکنی کرده بود که پس ازآن در شمال کشور مخفی شد. در شمال کشور با قمه به مأموران حمله کرد اما مأموران با شلیک به پای وی، وحید را دستگیر کردند. فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت:

 

بلافاصله پس از آزادی وحید از زندان، او اینبار در منطقه ولنجک یکی از دوستانش رابا چاقو کشت و دو نفر دیگر را زخمی کرد و سریعا برای فرار از کشور به مرزهای غربی رفت اما کمتر از ۲۴ ساعت در منطقه صعب العبور دستگیر شد.

قتل وحید مرادی و تصویر قاتل او + اخبار روز حوادث اجتماعی

سردار رحیمی اظهار داشت: اراذل و اوباش و یا کسانی که دراین مسیر هستند بدانند وحید –م که یکی از مطرح ترین اوباش تهران بود نتوانست از دست نیروهای پلیس فرار کند و قتل و دستگیری آخر کار او بود. وی خاطرنشان کرد: اراذل و اوباش قدرت پلیس را ببینند و شاهد باشند که ما قدرتمندترین و شرورترین اوباش را در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر می‌کنیم. پلیس با تمام توان با اراذل برخورد می کند.

 

در ادامه ماجرا: قاتل وحید مرادی کیست؟

شامگاه 13 بهمن سال 1395 بود که درگیری چند تن از اراذل و اوباش در خیابان منصور و آشتیانی به پلیس گزارش شد. اکیپی از ماموران کلانتری بیسیم به محل حادثه اعزام شدند. با حضور ماموران مشخص شد که در جریان این درگیری فردی به نام علی با شلیک گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده است.

 

تحقیقات نشان داد که مقتول با ضرب گلوله سعید، یکی از اشرار سطح یک تهران به قتل رسیده است.اقدامات پلیسی برای دستگیری سعید و همدستش در دستور کار کارآگاهان قرار داشت تا سرانجام مخفیگاه هردو آن ها در فاز دوم اندیشه و شهرستان قم منطقه توانیر شناسایی شد.

 

با شناسایی مخفیگاه سعید و همدستش، هردو در دو عملیات هم زمان در شامگاه یکشنبه 15 بهمن 95 دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند . در جریان تحقیقات از سعید مشخص شد که او علاوه، دریک سرقت  مسلحانه نیز نقش داشته است.

قتل وحید مرادی و تصویر قاتل او + اخبار روز حوادث اجتماعی

عکس قاتل وحید مرادی

 

روز گذشته هنگام هواخوری میان وحید مرادی و سعید درگیری لفظی رخ داد که این درگیری در سالن زندان نیز ادامه پیدا کرد. در ادامه این درگیری به زد و خورد تبدیل شد که در نهایت وحید با جسم تیزی به قتل رسید. الان تحقیقات از سعید برای رازگشایی از این پرونده قتل ادامه دارد.

 

پایان خبر

 


 

در خبر بعدی شوهر اثبات کرد فرزند سومش متعلق به او نیست

سه سال پیش فرد ناشناسی با مردی متاهل تلفنی تماس گرفت و با لحن کنایه آمیزی گفت که یک امانتی پیش او دارد. پس ازچندتماس‌ عجیب، فرهاد به رفتارهای همسرش ظنین شد و برای روشن شدن وضعیت فرزند چهار ساله اش، پنهانی وی را به آزمایشگاه برد تا بداند نیما پسرش هست یا نه. پس ازچند روز درحالی که لحظات سختی را می‌گذراند گواهی مرکز آزمایشگاه تخصصی صادر ومشخص شد که نیما فرزند او نیست.

قتل وحید مرادی و تصویر قاتل او + اخبار روز حوادث اجتماعی

فرهاد می‌ گوید وقتی پاسخ را شنیدم دنیا در مقابل دیدگانم سیاه شد.نمی دانستم چه کار کنم. برای همین به خانه پدرزنم رفتم و موضوع رابا او و مادر فریبا در بین گذاشتم. اما همسرم با اطلاع ازموضوع، منکر رابطه پنهانی‌اش شد.

 

بدین‌ترتیب با شکایت مرد جوان تحت عنوان زنای محصنه علیه همسرش، پرونده این ماجرای عجیب به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد که به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور قاضی واعظی -مستشار- تشکیل شده بود.

قتل وحید مرادی و تصویر قاتل او + اخبار روز حوادث اجتماعی

دراین جلسه شاکی پرونده فرهاد گفت من 16سال است که با همسرم زندگی کرده‌ام و حالا به یقین رسیده‌ام که او به من وفادار نبوده و خیانت کرده است. برای اثبات ادعای خودم برگه آزمایشی در اختیار دارم که نشان میدهد فرزند سوم ما از من نیست و حالا از همسرم به خاطر این خیانت شکایت دارم.

 

زن خیانتکار پس از اولین محاکمه از اتهام زنا تبرئه شده وتنها به اتهام ارتباط نامشروع به 99 ضربه شلاق محکوم شده بود.اما ازآنجا که قضات هیچ مدرک قانونی علیه این زن نداشتند برای اثبات ادعاهای شاکی، پرونده رابه دادگاه خانواده ارجاع دادند تا درباره نفی ولد تصمیم‌گیری شود.

 

سرانجام جلسه این دادگاه هفته گذشته برگزار شد و با معرفی پسر هفت ساله این خانواده به دکتری قانونی مشخص شد ادعای مرد جوان درست بوده و این کودک فرزند او نیست. حالا با اثبات این موضوع قرار است زن جوان بار دیگر در دادگاه کیفری محاکمه شود.

قتل وحید مرادی و تصویر قاتل او + اخبار روز حوادث اجتماعی

شاکی پرونده دیروز درگفت‌و‌گویی گفت من برج ساز هستم که چندی قبل در شمال تهران با مرد غریبه‌اي آشنا شدم و نمی‌ دانم چطور و چگونه این مرد با همسرم آشنا شد و باهم رابطه برقرار کردند. من و دوستم باهم به باشگاه ورزشی می‌ رفتیم تا این که یک روز همسرم را داخل خودروی او دیدم و بعد پی به رابطه پنهانی انها بردم.

 

من سه فرزند دارم و زندگی خوبی داشتیم و هرگز نگذاشته‌ام کم و کسری درخانواده باشد ولی نمی دانم چرا همسرم به من خیانت کرده است.او گوشی‌اش را از من پنهان کرده بودو به صورت پنهانی با مرد غریبه در تماس بود در حالی‌که من از این موضوع بی‌اطلاع بودم و بعد‌ها پسرم به من گفت که مادرش با مرد غریبه ارتباط دارد.

 

حتی پسرم را تهدید کرده بود که اگردراین باره به من حرفی بزند بلایی سرش خواهد آورد. همسرم درخواست طلاق کرده و مهریه‌اش را هم به اجرا گذاشته است در حالی‌که او به من خیانت کرده و زندگی‌ام را نابود کرده .

 


 

ودر خبر بعدی: شکایت به اتهام تعرض بعد از ناامیدی از ازدواج

دختر جوان وقتی از پسر مورد علاقه‌اش جواب رد شنید، به خاطر پنج سال رابطه‌اي که باهم داشتند، به دادگاه شکایت کرد و مدعی ‌شد مرد جوان وی را اغفال کرده ‌است. به گزارش پارس ناز این دختر جوان به نام کتایون که اوایل سال جاری به دادسرا شکایت کرده‌ بود، ادعا کرد مردی به نام رامین وی را اغفال کرده و پنج سال مورد آزارواذیت قرار داده ‌است. این دختر به مأموران گفت:

قتل وحید مرادی و تصویر قاتل او + اخبار روز حوادث اجتماعی

اولین‌بار رامین من رابه خانه مادرش دعوت کرد و به‌زور به من تعرض کرد، بعد که اعتراض کردم گفت می خواهد با من ازدواج کند. پنج سال با همین وعده با من در ارتباط بودو در نهایت وقتی به او گفتم که چه زمانی به خواستگاری من می آیي؟ گفت قصدی برای ازدواج با من ندارد. از آنجایی که زندگی‌ام تحت‌ تأثیر قرار گرفته‌ بود، اقدام به خودکشی کردم، ولی نجاتم دادند.

 

ضمن این که چند ماه قبل از این که رامین به من بگوید دیگر من را دوست ندارد و نمیخواهد با من ازدواج کند، فهمیدم با چند دختر دیگر هم ارتباط دارد. با بازداشت پسر جوان او ادعا کرد رابطه‌ اي با دختر جوان نداشته ‌است. او گفت: من با برادر کتایون دوست بودم و باهم به باشگاه می‌رفتیم. دوستی ما عمیق شد و رابطه خانوادگی پیدا کردیم ودر این مدت کتایون هم با من دوست شد، اما رابطه خاصی باهم نداشتیم.

قتل وحید مرادی و تصویر قاتل او + اخبار روز حوادث اجتماعی

متهم ادامه داد: روابط ما آن‌قدر صمیمی‌ شد که حتی انها خانه‌شان را در شهرستان در اختیار من قرار دادند، چون من دانشگاه قبول شده‌ بودم و باید به شهرستان می‌رفتم. بعد از دانشگاه بود که کتایون به من ابراز علاقه کرد و گفت من را دوست دارد و میـــخواهد با من ازدواج کند، اما من گفتم که به او علاقه‌اي ندارم. گفتن این حرف برایم خیلی سخت بود، چون رابطه خوبی با خانواده کتایون داشتم و وی را هم دوست داشتم، اما نه برای ازدواج.

 

وقتی کتایون از من ناامید شد خودکشی کرد، موضوع راکه شنیدم خیلی ناراحت شدم و حتی برای دیدارش به بیمارستان رفتم؛ او یکبار دیگر امیدوار شد البته برای خانواده‌اش توضیح دادم که آمدنم به این دلیل بود که انها خیلی به من لطف داشتند و من نمی‌توانستم نسبت به کتایون بی‌تفاوت باشم. بعد از این که از بیمارستان مرخص شد، باز هم به او گفتم که نمی خواهم ازدواج کنم و این که با چه کسی رابطه دارم، به او ربطی ندارد.

 

ضمن این که من رابطه‌اي با کتایون نداشتم و آنچه درباره اغفال میگوید کذب محض است. با توجه به مطرح‌شدن عنوان تجاوز به عنف، پرونده برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز برگزار شده‌ بود، ابتدا دختر جوان در جایگاه حاضر شد و گفت: متهم به من تجاوز به عنف کرده ‌است. او به من وعده ازدواج داد و من را اغفال کرد.

قتل وحید مرادی و تصویر قاتل او + اخبار روز حوادث اجتماعی

وقتی قاضی از او پرسید آیا می داني معنی تجاوز به عنف این است که فردی به‌زور با تو رابطه جنسی برقرار کند؟ دختر جوان گفت: نه. هیچ اجباری نبود، اما به من وعده ازدواج داد و من هم قبول کردم. ولی او زیر حرفش زد اگر به من می گفت که قصد ندارد با من ازدواج کند، هرگز تن به این رابطه نمی‌دادم. خواهر رامین در جریان است که او من را چندبار به خانه‌ مادرش برد و با من رابطه برقرار کرد.

 


 

ودر حادثه بعدی: زن جوان با پای خود به وعده گاه مرگ رفت

پسر جوانی که در جریان رابطه پنهانی با زن شوهر دار وی را درکارگاه مبل‌سازی به قتل رسانده بود، صبح دیروز در حالیکه با قرار وثیقه 10 میلیارد تومانی آزاد بود در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به اتهام قتل عمد پای میز محاکمه ایستاد. ماجرا روز بیست وهفتم اسفند سال 1393 از زمانی آغاز شد که زن جوان از خانه‌شان بیرون رفت تا به مزار پدرش برسد اما او دیگر به خانه باز نگشت.

قتل وحید مرادی و تصویر قاتل او + اخبار روز حوادث اجتماعی

شوهر این زن با مراجعه به اداره پلیس گم شدن وی را به کارآگاهان خبر داد تا این که 3 روزبعد پيکر این زن جوان به‌نام المیرا دریک کارگاه مبل‌ سازی واقع در چهاردانگه پیدا شد پس از شناسایی هویت زن گمشده جسدش به دستور بازپرس کشیک قتل در اولین روز سال 1394 در حالی به دکتری قانونی منتقل شد که وی را خفه کرده بودند.

 

کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی در تحقیقات گسترده‌اي دریافتند که صاحب کارگاه ارتباط پنهانی با این زن داشته است.با بررسی پیامک‌هاي تلفن همراه المیرا و صاحب کارگاه به نام کریم متوجه راز شیطانی این زن و مرد شدند.

 

بنابر این کریم به اتهام قتل عمد زن جوان بازداشت شد ولی او در اولین مرحله بازجویی قتل زن جوان را انکار کرد در حالی‌که همه ی مستندات نشان می‌داد او عامل جنایت بوده است. صبح دیروز این مرد مبل ساز در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حشمت الله توکلی وبا حضور قاضی حسن محمدی- مستشار ارشد دادگاه پای میز محاکمه ایستاد.

 

ودر آغاز جلسه، خانواده مقتول به نمایندگی ازفرزند 9ساله این زن در جایگاه ایستادند وخواستار قصاص متهم به قتل شدند. سپس متهم به دستور رئیس دادگاه در جایگاه مخصوص ایستاد و گفت: من حدود دو سال پیش از حادثه توسط زن مطلقه‌اي به نام سارا با المیرا آشنا شدم ابتدا رابطه ما به‌ صورت تلفنی بود تا این که خیلی به هم وابسته شدیم و همین وابستگی باعث شد بیشتر به هم نزدیک شویم.

قتل وحید مرادی و تصویر قاتل او + اخبار روز حوادث اجتماعی

یک روز المیرا به من زنگ زد وآدرس محل کارم را گرفت ودرحالی که تازه پدرش فوت شده بود به دیدنم آمد وگفت دلش برایم تنگ شده است من هم در جریان یک درگیری وی را هل دادم و بعد آنجا را ترک کردم اما نمی دانستم المیرا مرده است..

 

سپس برادر متهم به قتل که پيکر المیرا را در کارگاه دیده و بعد به پلیس گزارش داده بود در برابر قضات دادگاه ایستاد و گفت: آن زمان برادرم شیشه مصرف میکرد…. اما متهم به قتل درباره این ادعا گفت:من شیشه‌اي نبودم…. سپس شوهر المیرا هم از سوءظن به همسرش گفت:

 

چند وقتی بود که موارد مشکوکی در کیف همسرم می دیدم و ذهن مرا سخت درگیر کرده بود. روزی که از خانه بیرون می‌رفت گفت دلش برای پدرش تنگ شده میـــخواهد به بهشت زهرا برود و با این بهانه از خانه خارج شد تا این که جسدش را در آن کارگاه پیدا کردند. نمیدانستم همسرم با این مرد روابط پنهانی دارد.

 


 

ودر آخرین خبر جنایت، پایان عشق ممنوعه زن و مرد متأهل

عشق ممنوعه زن و مرد متأهل باعث درگیری شد که در جریان آن مرد، زن جوان را کشت و جسدش رابه بیابان منتقل کرد. سال 1395 خانواده زنی جوان به نام شیما به پلیس گزارش دادند این زن گمشده ‌است. آن ها گفتند شیما شب سال تحویل از خانه بیرون رفته و دیگر برنگشته ‌است. مدتی بعد مأموران پيکر زنی رابا مشخصاتی که خانواده شیما داده بودند، پیدا کردند.

قتل وحید مرادی و تصویر قاتل او + اخبار روز حوادث اجتماعی

بعد از این که اولیای‌دم تأیید کردند پيکر متعلق به شیما است، تحقیقات برای مشخص‌کردن راز جنایت آغاز شد. تحقیقات بعدی نشان داد شیما هرچند متأهل بوده، اما با مردی به نام سامان رابطه داشته و روز آخر قبل از ناپدید‌شدن با او تماس گرفته بود.

 

به این ترتیب، سامان بازداشت و بازجویی شد. او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: من و شیما مدتی بود باهم رابطه داشتیم روز حادثه او به دیدن من آمد و گفت میـــخواهد با من رابطه داشته باشد.ما سر این موضوع باهم بحث کردیم و بعد هم من دستم را روی سینه‌اش گذاشتم و هل دادم که باعث مرگش شد.

 

متهم گفت: پيکر را برادرم به بیابان برد من در جریان نبودم. پرونده با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. روز گذشته جلسه محاکمه متهمان در شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. در ابتدای جلسه کیفرخواست علیه متهم خوانده شد. سپس اولیای‌دم در جایگاه حاضر و خواستار صدور حکم قصاص شدند.

 

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من اتهام را قبول ندارم چون واقعا عمدی برای کشتن در کار نبود. او که به‌شدت گریه می کرد، گفت: دو سال قبل از این حادثه من با شیما آشنا شدم. واسطه اینکار خانمی به نام رعنا بود که آشنای هردوی ما بود. رعنا به من گفت دوستش شیما مبل میـــخواهد و از آنجایی که من هم کارگاه مبل‌سازی داشتم، یک روز شیما به کارگاه من آمد و مدل‌ها را دید.

قتل وحید مرادی و تصویر قاتل او + اخبار روز حوادث اجتماعی

قرار شد تصمیم بگیرد و به من خبر دهد. عدد تلفنم را گرفت و ازآن به بعد بود که ما باهم ارتباط داشتیم. این ارتباط دو ماه طول کشید من و شیما به‌شدت به هم وابسته شدیم. او زنی برازنده‌، تحصیل‌کرده و خانم بود.

 

از آنجایی که رعنا به من گفته ‌بود بیوه ‌است از این که به او نزدیک شوم ترسی نداشتم. تا این که بعد از دو ماه متوجه شدم متأهل است. یک روز به او گفتم رعنا همه ی واقعیت رابه من گفته. شیما گریه کرد و گفت: من با شوهرم رابطه خوبی ندارم.

 

او من را اذیت می کند و اختلافات شدیدی باهم داریم می خواستم از همان ابتدا به تو بگویم که همسر دارم، اما رعنا گفت که تو آدمی مذهبی هستی و اگر این موضوع را مطرح کنم رابطه‌ات رابا من قطع می کني بهمین دلیل هم پنهان کردم.

 

متهم ادامه داد: بعد از فاش‌شدن این موضوع من با او قطع رابطه کردم و گفتم دیگر نمی خواهم وی را ببینم. او مدام به من زنگ می‌زد وقتی جواب نمی‌دادم از عدد غریبه به من زنگ می‌زد تا این که دو سال گذشت.

 

روز حادثه او با من تماس گرفت و از من خواست که برای آخرین‌ ‌بار هم دیگر را ببینیم. او گفت یکی از نزدیکانش فوت کرده و از آنجایی که وابستگی زیادی بین انها بوده، خیلی ناراحت است. به من گفت فقط تو می توانی من را آرام کنی.

 

وقتی شیما به کارگاه آمد کارگاه تعطیل بودو من تنها بودم خیلی گریه کرد من از گریه‌هایش ناراحت شدم. می گفت فشار زندگی روی او زیاد است. بعد خواست باهم رابطه داشته ‌باشیم.

قتل وحید مرادی و تصویر قاتل او + اخبار روز حوادث اجتماعی

من امتناع کردم، نزدیک‌تر آمد باز هم من امتناع کردم و خودم را دور کردم یک‌دفعه خشمگین شد و سرش رابه دیوار کوبید دستم را روی سینه‌اش گذاشتم و هلش دادم تا شاید آرام شود اما از حال رفت. فکر کردم بیهوش شده با خودم گفتم از مغازه خارج شوم حتماً به‌هوش می آید و می رود. وقتی به مغازه برگشتم، دیدم به‌هوش نیامده و فوت کرده ‌است.

 

خیلی ترسیده ‌بودم، باورم نمی‌شد چنین اتفاقی افتاده ‌است. به خانه مادرم رفتم و گفتم میخواهم یکی، دو ساعتی بخوابم.خیلی گریه کرده‌ بودم خوابم برد با خودم گفتم بیدار شوم حتماً فکری میکنم و خودم رابه مأموران معرفی میکنم.

 

برادرم بیدارم کرد گفت کلید کارگاه را می خواهد تا مبل‌هاي خواهرمان رابه خانه‌اش ببرد. وادار شدم به برادرم بگویم چه شده ‌است. او دو قرص ارام بخش به من داد و من خیلی عمیق خوابیدم وقتی بیدار شدم شب بود به برادرم گفتم چه کردی، گفت پيکر رابه بیابان‌هاي اطراف تهران برده و رها کرده ‌است.

 

متهم گفت: خیلی ناراحت شدم به برادرم گفتم اصلا چرا خودت را دخالت دادی؟ گفت که می‌خواسته به من کمک کند. بعد از 45 روز هم دستگیر شدم. متهم در پاسخ به این سؤال که آیا متأهل است یا مجرد، گفت:

 

من متأهل بودم و زنم را هم دوست داشتم و مشکلی باهم نداشتیم. وی همچنین در پاسخ به این سؤال که چرا به همسرش وفادار نمانده ‌است، گفت: زن من زن خوبی است، اما شیما خیلی خوب، فهیم، باشخصیت و با‌احساس بود.

قتل وحید مرادی و تصویر قاتل او + اخبار روز حوادث اجتماعی

ضمن این که من فکر می کردم مثل شیما که نیاز به محبت دارد نیاز به محبت دارم و بهمین خاطر هم به‌هم نزدیک شدیم. بعد از گفته‌هاي متهم، وکیل‌مدافع او در جایگاه حاضر شد و دفاعیاتش را مطرح کرد. در پایان هیئت قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.