پارس ناز پورتال

قهرمان ووشو ایران زیر تیغه های فولادی جان داد

قهرمان ووشو ایران زیر تیغه های فولادی جان داد

قهرمان ووشو ایران زیر تیغه های فولادی جان داد 

شمار زیادی از قهرمانان ورزشی کشورمون در کارهای ساده کارگری مشغول میباشند و محمد جعفری قهرمان ووشوي ایران در محل کار جان خود را از دست داد. محمد جعفری قهرمان ووشو ایران جوان 28 ساله در زیر تیغه هاي فولادی جان داد.جواد مرادی اظهار کرد;طی ساعت 14 و 30 دقیقه روز قبل, با مرکز اورژانس استان زنجان تماس گرفته شد.

 

وی با اشاره به این که بی درنگ پس از دریافت گزارش تماس, یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس شهرک الهیه به شرکت راشا کاسپین زنجان اعزام شد, تصریح کرد;این شخص قبل از رسیدن نیروهای اورژانس و در دم فوت شده بود.

 

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‎هاي پزشکی استان زنجان با بیان این که به احتمال چندان دست کارگر, در دستگاه گیر کرده بود, افزود;در حین تلاش برای درآوردن دست خود از زیر دستگاه, سر این کارگر هم گیر می‎کند.

 

مرادی با بیان این که تقریباً سر این کارگر قطع شده هست, یادآور شد;طی سال‎جاری حوادثی از این دست در شرکت‎هاي گوناگون استان زنجان رخ داده هست.وی با اشاره به این که پیشنهاد می‎شود که کارگران همۀ وقت} احتیاط لازم را داشته و از تجهیزات ایمنی بهره گیری کنند, ادامه داد;باید ایمنی به صورت کامل در محیط کار رعایت شود.

 

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‎هاي پزشکی استان زنجان با اشاره به این که در سال‎جاری سوختگی با اسید, مسمومیت‎هاي تنفسی و سقوط از دیگر حوادث مربوط به مراکز صنعتی و کارخانجات بوده هست, اظهار کرد;در پی این حوادث چند نفر از کارگران هم فوت شده‎اند.

 

شایان ذکر هست, نام این کارگر محمد جعفری, حدود 28 ساله و قهرمان ووشوی دنیا بوده هست که روز قبل در حین کار در کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین فوت شده هست.زنده یاد محمد جعفری از کودکی در رشته ووشو فعالیت داشته و دارای عنوان قهرمانی استانی, ملی و یک مقام بین المللی از کشور ایتالیا در این رشته ورزشی بوده هست.