پارس ناز پورتال

قوانین عجیب و غریب زنان خانواده کارداشیان +عکس

مجموعه : اخبار سینما
قوانین عجیب و غریب زنان خانواده کارداشیان +عکس

قوانین عجیب و غریب زنان خانواده کارداشیان +عکس 

خانواده کارداشیان, زنانی که دنیای مد را تسخیر کرده اند و از این راه ثروت و شهرت بسیار زیادی نصیب خود کرده اند. نگاهی داریم به قوانین عجیب این خانواده. خانواده کارداشیان ها از جمله کیم, کلوئی, کانیه, کورتنی و کندال, در حال آماده از سرشناس ترین خانواده هاي دنیا اند.

 

آن ها تنها به علت پولی که در بانک دارند, به شهرت جهانی رسیدند. شهرت و فعالیت آن ها از زمانی نخست شد که در یک آلبوم تلویزیونی واقع نما با نام “Keeping Up With The Kardashians” بازی کردند.

قوانین عجیب و غریب زنان خانواده کارداشیان +عکس

احتمالا فکر کنید که آن ها آن قدر آزادی عمل دارند تا هر کاری که دوست داشته باشند را انجام دهند اما واقعیت چیز دیگری هست. در واقع انها در منزل خود قوانینی دارند که تک تک اعضای خانواده باید انها را رعایت کنند. اگر می‌خواهید با قانون هایي که در منزل کارداشیان ها وضع شده آشنا شوید, در کنار ما بمانید.

 

او میگوید; “من نمیتوانم در منزل ام آنطور که دوست دارم لباس بپوشم اما زمانی که بیرون از منزل هستم, خود حقیقی ام را نشان می‌دهم و این موضوع به من احساس مفید و مثبتی می‌دهد.”

 

مصرف مشروبات الکلی در مکان هاي عمومی, ممنوع!

این سه خواهر, یعنی کیم, کندال و کایلی اجازه ندارند که در ملا عام لب به مشروبات الکی بزنند زیرا به خوبی می‌دانند که اگر در حال تلو تلو خوردن توسط دوربین پاپاراتزی ها شکار شوند, برای موقعیت اجتماعی شان بد خواهد شد.کلویی در گفت و گو اي با مجله سرشناس “Elle” اعتراف کرد; “کورتنی به این علت که درگیر کودکانش هست, وقت این کارها را ندارد. ما هم کوشش می‌کنیم که برای حفظ موقعیت خود دست به چنین کاری نزنیم.”

 

کودکان اجازه ندارند کریس جنر را “مادربزرگ” صدا زنند
این قانون ساده اي هست که کریس جنر در منزل وضع کرده هست. او میگوید; “نوه هایم من را مادربزرگ صدا می‌کردند اما ناگهان این نام حس بدی را به من منتقل کرد و تصمیم گرفتم که به انها بگویم مرا با نام “لاوی” بخوانند. مادرم رفاقت به نام لاوی داشت و به نظر من این قشنگ ترین نام دنیاست.”

 

این را هم اضافه کنیم که کریس جنر جدیدا اعلام کرده که دوست دارد برنامه تلویزیونی واقع نمای دیگری را با نام ” Keeping Up With The Kids” نخست کند که در آن به جای دخترانش, نوه هایش هنرنمایی می‌کنند. او میگوید; “کانیه وست با اینکار مخالف هست. او دوست ندارد که زندگی شخصی اش را در معرض نمایش بگذارد و مدام میخواهد این مورد را به من یادآور شود, من هم کوشش می‌کنم که به او یاد دهم آن قدر گوشه گیر نباشد.”

 

نباید منزل را بدون آرایش ترک کرد
از آنجا که بیشترین تمرکز دوربین خبرنگاران روی این خانواده هست, طبیعی هست که نخواهند بدون آرایش بیرون از منزل آماده شوند. به همین علت هست که شما هیچگاه چهره طبیعی انها را نخواهید دید.

 

کورتنی کارداشیان در این خصوص میگوید; “من هر روز دست کم 10 دقیقه از وقتم را صرف آرایش صورتم می‌کنم. کرم نمناک کننده, کانسیلر و کرم پودر برنزه جزو جدا نشدنی زندگی من میباشند. در مرحله بعدی هم فرمژه و ریمل بهره گیری می‌کنم. من خیلی در آرایش تنبل بودم اما آرایشگرم به من یاد داد که چطور در کمترین زمان, زیباتر از همۀ وقت} به نظر برسم.”

قوانین عجیب و غریب زنان خانواده کارداشیان +عکس

بهره گیری از تلفن همراه هنگام غذا خوردن, ممنوع!
کیم کارداشیان معتاد تلفن همراهش بود و نمی توانست لحظه اي از آن دل بکند تا وقتی که با کانیه وست آشنا شد. کانیه این قانون را وضع کرد که هیچکس هنگام صرف غذا حق ندارد از گوشی موبایلش بهره گیری کند. در این صورت انها می‌توانند از همنشینی با یکدیگر لذت ببرند.

 

کیم میگوید; “کانیه دوست ندارد که من تمام زمانی که سر میز غذا هستم را صرف تصویر گرفتن کنم. در واقع او به من یاد داد که برای خودم وقت بگذارم. حتی در روز جشن عروسی مان هم به دیگران گفتیم که گوشی هایشان را به کناری بگذارند و تنها لذت ببرند. اینکار باعث شد که تمام میهمان ها در انتهای شب از ما تشکر کنند.”

 

به پاپاراتزی ها نه تبسم و نه با آن ها حرف بزنید
یکی از کسانی که در زندگی کیم کارداشیان تاثیر زیادی دارد, جاناتان چبان هست. او مسئولیت هاي زیادی به گردن دارد, بعنوان مثال همه ي وقت اوست که پاسخ سوالات خبرنگاران را می‌دهد. کیم میگوید; “فکر می‌کنید که همه ي وقت خود دیوید بکهام هست که با پاپاراتزی ها گفت و گو می‌کند؟ خیر! از یک جایی به بعد فقط باید سکوت کرد و حتی تبسم هم نزد.”

قوانین عجیب و غریب زنان خانواده کارداشیان +عکس

تلفن همراه باید امنیت بی نظیر بالایی داشته باشد
در سال 2014 تلفن همراه چندین ستاره, از جمله کیم, توسط هکرها هک شد و بسیاری از عکس هاي خصوصی شان لو رفت. از آن زمان بود که انها تصمیم گرفتند امنیت گوشی هاي خود را بالا ببرند, به ویژه نام و عدد تلفن هاي ذخیره شده در گوشی که تقریباً نام بیشتر افراد سرشناس دنیا را میتوان در آن دیدن کرد.

 

از نام خانوادگی کارداشیان باید پشتیبانی کرد
کارداشیان ها در چند سال جدید تمام تلاش شان را کردند تا نام خانوادگی خود را حفظ کنند. آن ها برندهای گوناگونی از برند لوازم آرایش گرفته تا دستشویی عمومی, تاسیس کردند و برای نام شان ارزش زیادی قائلند. بنابراین طبیعی هست که نخواهند هر شخصی را بسهولت به جمع شان راه دهند. بلک چاینا, همسر راب کارداشیان, از جمله افرادی بود که تلاش کرد نام خود را به کارداشیان تغییر دهد اما با مخالفت شدید آن ها مواجه شد.

 

تبلیغ در صفحه هاي شخصی, ممنوع!
 به گزارش پارس ناز با میلیون ها فالووری که خواهران کارداشیان در اینستاگرام خود دارند, طبیعی هست که برندها حاضرند پول زیادی را بابت تنها یک تبلیغ در صفحه شخصی شان بپردازند. اگر چه آن ها اینکار را به مراتب انجام دادند اما به انها هشدار داده شد که اینکار قانونی نیست. انها هم تمام پست هایي راکه به هدف تبلیغات منتشر شده بود, پاک کردند.

 

همه ي وقت کانیه وست حرف پایان را می‌زند
در کمال تعجب, این کانیه وست هست که نظر نهایی را در هر موردی می‌دهد. کریس جنر در گفت و گو اي گفت; “ما با یکی از شرکت هاي فرانسه مشارکت می‌کردیم اما پروژه ما دیر به اتمام رسید تنها به این علت که کانیه از رنگ محصولات خوشنود نبود. به همین علت مجبور شدیم که تمام شان را تغییر دهیم که گرچه نظر او درست و مورد احترام هست.”

قوانین عجیب و غریب زنان خانواده کارداشیان +عکس

کانیه حتی در برنامه “Keeping Up With The Kardashians ” نیز حضور نداشت, تنها به این علت که مکانِ فیلم برداری را نمی پسندید. به همین علت کارگردان تصمیم گرفت که محل فیلم برداری را طوری تغییر دهد که مطابق میل کانیه باشد.