پارس ناز پورتال

چطور لاک بزنیم که بیشتر دوام داشته باشد؟

چطور لاک بزنیم که بیشتر دوام داشته باشد؟

چطور لاک بزنیم که بیشتر دوام داشته باشد؟ 

همه ي بانو ها به دنبال راهی میباشند که لاک روی ناخنشان مدت بیشتری دوام داشته باشد، امروز ما برترین پیشنهاد ها را برایتان داریم. حتماً برای شما نیز پیش آمده، زمانی که لاک می‌زنید بعد از مدت خیلی کوتاهی لاک از گوشه هاي ناخنتان پاک شود و باعث شود ناخن هاي زیبایتان نامرتب و زشت دیده شود. از کیفیت لاکی که می‌زنید

 

بگذریم دشوار اصلی نوع لاک زدن هست. اگر به درستی از ناخن ها مراقبت کنید و لاک بزنید میتوانید از ریختن و پاک شدن زود هنگام لاک نیز پیش گیری کنید و تمام روز دستانی جذاب داشته باشید. در این جا به شما چند نکته برای دوام اکثر لاک ناخن و برطرف کردن این دشوار میگوییم.

 

۱ » درست لاک بزنید
برای شروع مهم هست که بدانید چگونه لاک بزنید و تمام ناخن را پر کنید، طوری که هیچ قسمتی از اطراف آن خالی نماند. از یک طرف لاک بزنید و دائم جهت لاک زدنتان را تغییر ندهید. بهتر هست ابتدا ناخن هایتان را مانیکور کنید و از پوسته هاي اضافی که کنار ناخن قرار دارند، خلاص شوید چرا که همین پوسته هاي اضافه علت پاک شدن گوشه هاي لاکتان میباشند.

 

۲ » ناخن هایتان را سوهان بکشید
وقتی که گوشه ها و سطح ناخن را سوهان بکشید باعث میشود تا ناخن کاملا یکدست و صاف شود و زمانی که لاک میزنید، یکدست روی ناخنتان قرار بگیرد. با سوهان کشیدن ناخن میتوانید به خوبی از ناخن هایتان مراقبت کنید.

 

۳ » گذشته از لاک زدن،برق ناخن بزنید
برق ناخن زدن معمولاً در مرحله پایان لاک، مرسوم هست اما اگر این کار را گذشته از لاک زدن انجام دهید کمک می‌کند لاکی که می‌زنید مدت زمان بیشتری باقی بماند. پس ابتدا برق ناخن را به عنوان پایه کار، روی ناخن هایتان بزنید و چند دقیقه صبر کنید تا کاملا خشک شود، سپس لاک را روی آن بزنید.

 

۴ » لاک را نازک بزنید
وقتی که خواستید لاک بزنید نهایت دوبار این کار را روی یک ناخن انجام دهید زیرا یکی از راههای دوام اکثر لاک ناخن هست. برخی عادت دارند چهار – پنج بار این کار را بکنند تا لاک تیره تر و پررنگ تری داشته باشند، اما ضخیم شدن لاک ناخن باعث میشود زودتر خراب شود.

 

۵ » تقویت کننده ناخن بزنید
تقویت کننده ناخن هم مثل برق ناخن یکی از راههای دوام اکثر لاک ناخن میباشد. تقویت کننده باعث میشود لاکی که زدید مستحکم تر بماند و دیرتر خراب شود و با برقی که روی ناخن میندازد به آن جلوه بیشتری میدهد. فقط یک لایه خیلی نازک از این ماده را روی ناخنتان بزنید.

 

۶ » به ناخنتان آب نزنید
وقتی لاک میزنید بهتر هست تا جای ممکن ناخن هایتان با آب برخورد نداشته باشند چرا که خیس شدن انها باعث میشود زودتر خراب شوند پس بهتر هست تا جای ممکن ناخن ها خشک بمانند