پارس ناز پورتال

لخت شدن دختر جوان در چین وسط خیابان جلوی مردم

لخت شدن دختر جوان در چین وسط خیابان جلوی مردم

لخت شدن دختر جوان در چین وسط خیابان جلوی مردم 

زنی که وقتی فهمید همسرش با زن دیگری در ارتباط هست تصمیم گرفت تا کاملا برهنه شود و در خیابان جلوی مردم ظاهر گردد. زن برهنه چینی در وسط خیابان در وضع آشفته اي چشم براه همسرش شد. تصویر زن لخت چینی که به علت ارتباط جنسی با شوهر یکی از این زنان بدست آنان قصاص شده هست.

 

زن لخت چینی ادعا کرده که زنی با همسرش ارتباط داشته, بنابراین او را به کمک رفقا اش وسط خیابان مورد ضرب و شتم قرار داد.بر زمینه گزارشات این پیشامد در «آن هوئی» واقع در شرق چین در حلقه اي از گروه زنان برهنه و تماشاچیان رخ داده هست.

 

 به گزارش پارس ناز ویدئو هولناکی از ضرب و شتم زن چینی توسط همسر مرد مورد علاقه اش به کمک رفقا این بانو در رسانه هاي اجتماعی منتشر شده که مورد انتقاد کاربران قرار گرفته هست.

لخت شدن دختر جوان در چین وسط خیابان جلوی مردم

در این ویدئو لزرش دهنده گروهی از زنان, زن دیگری را به انگ دیده شدن با همسر یکی از این بانو ها مورد ضرب و جرح قرار دادند. همسر این مرد که به شدت خشمگین هست مو هاي این زن را میکشد و لباسهای این زن را در ملاعا درمی آورد. زن برهنه چینی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود کوشش داشت با لباس اش بخش برهنه بدن خود را پوشش دهد که به وی این اجازه هم داده نمی‌شود.

 

دیگران که نیز نظاره گر این صحنه میباشند کوشش در متوقف کردن این اقدام هم نمیکنند. زنی که این بانو را با همسرش دیده از قربانی مدام می پرسد؟ مرا نمی شناسی؟ تا زمان آخر ویدئو زنان دیگر بر سر قربانی فریاد میزنند.انتشار این ویدئو در رسانه هاي اجتماعی بازخورد فراوانی داشته و برخی از کاربران معتقد بودند اقدام این گروه از زنان برهنه اشتباه بوده هست.

 

مطالب مرتبط :

تجاوز جنسی شوم به دختر خاله برهنه روی تختخواب

خودکشی آنلاین این دختر به خاطر تجاوز جنسی

تجاوز مرد به دختر 21 ساله در داخل تاکسی در آبادان

تجاوز مرد 73 ساله به دو دختر نوجوان و باکره

تجاوز همزمان دو مرد هوس باز به فاطمه 20 ساله