پارس ناز پورتال

لذت تماشای این 10 فیلم جذاب را از دست ندهید

مجموعه : اخبار سینما
لذت تماشای این 10 فیلم جذاب را از دست ندهید

لذت تماشای این 10 فیلم جذاب را از دست ندهید 

برخی از فیلم های سینمایی میباشند که دیدن انها برای همۀ پیشنهاد می‌شود, زیرا جذابیت و هیجان زیادی دارند مثل فیلمهای زیر. در بین تمامی فیلمهای شناخته شده و معروفی که در یکی دو سال جدید توزیع شده اند, احتمالاً بتوان گفت برخی از همانند هاي کمتر دیده شده هم وجود دارند که به واسطه حکایت هاي گیرا, ارزش دیدن را دارند.

 

در همین راستا, در ادامه ۱۰ فیلمی را معرفی خواهیم کرد که اضافه بر فروش بسیار مفید در گیشه, بیننده ها ارتباط احساسی و عمیقی نیز با آن پیدا کرده و تولید بینظیر آنها را تحسین و تقدیر نموده اند. برای آشنایی با این فیلم ها در ادامه با پارس ناز همراه باشید.

 

کافه سوسایتی «Café Society»

لذت تماشای این 10 فیلم جذاب را از دست ندهید

وودی آلن هر سال یک فیلم جدید ساخته و کارگردانی می کند. سال جاری نیز فیلمی رمانتیک کمدی-درام نوشته که حکایت آن حول محور کافه سوسایتی دهه ۱۹۳۰ میلادی هالیوود می چرخد.یک مرد جوان «جسی آیزنبرگ» در رویای ورود به سینما به هالیوود قدم میگذارد, اما عشق, او را به دنیای پرشور و حال کافه سوسایتی می کشاند که یکی از شاخصه‌ هاي اصلی آن دوران بشمار می رفته هست.

 

در این فیلم نیز سبک ویژه وودی آلن به خوبی قابل دیدن هست: مزاح هاي لطیف, عکس هاي بی‌نظیر, نمایشی بودن بیان احساسات و ترکیب بندی هاي موسیقایی.

 

مردان مفید «The Nice Guys»

لذت تماشای این 10 فیلم جذاب را از دست ندهید

در دهه ۱۹۷۰ میلادی, کارآگاه جکسون هیلی «راسل کرو» و کارآگاه خصوصی هالند مارچ «رایان گاسلینگ» با کمک هم در تلاش برای حل معمای گم شدن یک دختر جوان میباشند. اما به طور ناخواسته وارد یک حکایت جنایی بزرگ میشوند.این فیلم در ژانر معمایی جنایی اکشن, کمدی ساخته شده هست. کارگردان آن شین بلک و نویسنده فیلم آنتونی باگاروتزی هست.

 

این فیلم خصوصیت هاي بارز فراوانی دارد از جمله می توان به فضای رازآلود, بازی بی نظیر رایان گاسلینگ, شوخ طبعی و خنده دار و خط حکایت بسیار گیرا اشاره کرد. احتمالا بتوان به جرات گفت که این کمدی جنائی یکی از برترین فیلم هایي هست که در سال ۲۰۱۶ توزیع شده هست.

 

مرد ارتشی سوئیس «Swiss Army Man»

لذت تماشای این 10 فیلم جذاب را از دست ندهید

شخصیت اصلی حکایت, «هنک» «با بازی پل دانو» در یک جزیره دورافتاده گم میشود. او در اثر ناامیدی برای نجات یافتن, کوشش دارد خودکشی کند. اما پیکر مردی به اسم «منی» «دنیل ردکلیف» را در کنار ساحل می‌بیند. او با پیکر نوعی پیوند رفاقت تشکیل میدهد و درمیابد که می‌تواند از پیکر مثل یک چاقوی چند منظوره سوئیسی بهره گیری کند و در نهایت به تدریج به آن جان می بخشد.

 

این فیلم محصول سال ۲۰۱۶ در ژانر کمدی-درام هست که توسط دان کوان و دنیل شینرت نوشته و کارگردانی شده هست.احتمالا رویدادها فیلم کمی دیوانگی و غیرواقعی به نظر برسند, اما خط حکایت بسیار هوشمندانه پیش میرود. بازی ردکلیف بعنوان پیکر در این فیلم جالب هست.

 

مسابقه / نژاد «Race»

لذت تماشای این 10 فیلم جذاب را از دست ندهید

نژاد یا مسابقه یک فیلم زندگینامه‌اي, ورزشی-درام به کارگردانی استیون هاپکینز هست که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. این فیلم حکایت زندگی اسطوره ورزشی آفریقایی-آمریکایی به اسم «جسی اونز» هست که پشتکار و عزم استوار او را به بازی هاي المپیک سال ۱۹۳۶ در برلین نازی رساند. او توانست در آن مسابقات ۴ مدال طلا را از آنِ خود کند. همین طور در همان سال در حضور هیتلر توانست مدال دو ۱۰۰ متر مردان را کسب کند.

 

دوران موفقیت اونز با تبعیض نژادی شدید در کشور آمریکا همراه بود. به این ترتیب, وی با موفقیت خود اثبات کرد که ورزش چیزی فراتر از تبعیض و قضاوت بر زمینه نژاد هست.

 

مردی به اسم اوه «A Man Called Ove»

لذت تماشای این 10 فیلم جذاب را از دست ندهید

این فیلم یکی از موثرترین و زیباترین فیلمهای درام سوئدی به تعداد می‌رود که اولین بار در دسامبر ۲۰۱۵ روی پرده رفت. این فیلم توسط هانس هولم نوشته و کارگردانی شده هست. حکایت اصلی فیلم از کتاب پرفروشی به همین اسم به نویسندگی فردریک بکمن الهام گرفته هست.

 

«اوه» «رولف لاسگارد», پیرمردِ عبوس و بداخلاق ۵۹ ساله در یکی از محله هاي سوئد هست که با همسایه‌ ها رفتار خوبی ندارد و در فکر خودکشی هست. اما نقل مکان یک خانواده ي پرسروصدای ایرانی به منزل روبه رویی و آشنایی با پروانه «بهار پارس» به طور کلی زندگی او را تغییر می‌دهد.

 

خیابان آواز

لذت تماشای این 10 فیلم جذاب را از دست ندهید

یکی دیگر از فیلمهای نوستالوژیک و خوش فرآوری سال هاي جدید, خیابان آواز, هست که در ژانر موزیکال و کمدی-درام به کارگردانی جان کارنی ساخته شده هست. این فیلم در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. از بازیگران آن می توان به ماریا دویل کندی و آیدان گیلن اشاره کرد.

 

حکایت فیلم در دهه ۱۹۸۰ میلادی ایالات امریکا روی می‌دهد. خانواده کورنر بسیار سخت‌گیر میباشند و کوشش دارند تا او را به مدرسه شبانه روزی بفرستند. کورنر برای جلب دقت دختری که دوست دارد, کوشش می کند یک گروه موسیقی راک تاسیس کند.این فیلم حول محور عشق اول, بلوغ و اشتیاق برای آزادی می چرخد و در عین حال موسیقی_محور نیز هست.

 

تخریب «Demolition»

لذت تماشای این 10 فیلم جذاب را از دست ندهید

دیویس «با بازی جیک جیلنهال» که یک کارمند بانک سرمایه‌گذاری هست با پیامدهای مرگ همسرش در یک تصادف رانندگی دست و پنجه نرم می کند. کمی عجیب هست اما او هیچ حسی جز اشتیاق فراوان برای خراب کردن همه ي چیز ندارد. این حس شامل ویران نمودن منزل اش نیز میشود.این فیلم چندین لایه دارد و در نتیجه از ژانرهای مختلف ساخته شده. کارگردان آن ژان-مارک ولی هست کهو در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.

 

کاپیتان خارق‌العاده «Captain Fantastic»

لذت تماشای این 10 فیلم جذاب را از دست ندهید

«بن», پدر یک خانواده بسیار عجیب‌وغریب هست. این خانواده, از ۶ فرزند تشکیل شده هست و که همگی در جنگل زندگی میکنند. بن به همۀ فرزندان خود ریاضی, ادبیات, فلسفه, تمیرنات نظامی و دیسیپلین می آموزد.

 

آنها بعد از خودکشی مادرشان برای رفتن به مراسم کفن و دفن با بحران هاي زیادی برای ارتباط با دیگران در اجتماع مواجه میشوند. در نهایت نیز مجبور میشوند بعد از یک دهه زیستن در انزوا, میان جنگل‌هاي شمال غربی اقیانوس آرام, به محیط اجتماع باز گردند.این فیلم یک درام فلسفه اي هست که حول محور دشواری های خانوادگی می چرخد.

 

خدمه پرواز «Flight Crew»

لذت تماشای این 10 فیلم جذاب را از دست ندهید

این فیلم روسی در مورد یک خلبان جوان و با استعداد به اسم «الکسی گوشچین» با بازی دانیلا کوزلوفسکی هست که به شدت به پرواز و آسمان علاقه ویژه اي دارد. اما دست سرنوشت او را در شرایطی قرار میدهد که بین نجات جان خود و صدها نفر از مردم, یکی را گزینه کند.این فیلم محصول سال ۲۰۱۶ و به کارگردانی نیکیتا لبدف هست و خط حکایت به گونه اي هست که از ابتدا تا انتها بیننده را با خود می کشاند.

 

زوتوپیا «Zootopia»

لذت تماشای این 10 فیلم جذاب را از دست ندهید

شهر حیوانات یک انیمیشن بسیار خوشگل و دوست داشتنی سه‌بعدی هست که در سبک اکشن زوج هنری و ماجراجویی, به کارگردانی بایرون هاوارد, ریچ مور و جرید بوش ساخته شده هست.در شهری که کاملاً تحت بازرسی حیوانات هست, یک افسر پلیس خرگوش و یک روباه کلاهبردار با مشارکت یکدیگر از یک پرونده فساد پرده برمی‌دارند؛ و در این هنگام هیچ‌کس آن دو را جدی نمی گیرد و آنها مجبورند به تنهایی با دشواری های زیادی روبه رو شوند.