پارس ناز پورتال

لذت رانندگی در هوای آزاد با ماشین های روباز

لذت رانندگی در هوای آزاد با ماشین های روباز

لذت رانندگی در هوای آزاد با ماشین های روباز 

ماشین های روباز یا کانورتیبل واقعا لذت واقعی رانندگی را به شما می دهند وقتی که سقف ماشین را کنار بزنید تا هوای آزاد با سرعت از میان موهای شما عبور کند. خودروهای کانورتیبل نیز علاقه‌مندان خاص خود را دارند. رانندگی در جاده‌ای زیبا با بادی که در موها می‌پیچد و آسمانی آبی که بالای سرتان است

 

تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش به نظر می‌رسد. در این نوشت لیستی از بهترین خودروهای کانورتیبل بازار را تهیه کرده‌ایم که امیدواریم موردتوجه شما عزیزان قرار بگیرد.

 

مزدا MX-5

لذت رانندگی در هوای آزاد با ماشین های روبازنه‌تنها این خودرو ماهیتی اسپورت دارد بلکه سواری آن نیز فوق‌العاده و نرم است. جدیدترین نسخه‌ی این خودروی اسپورت به‌طور باورنکردنی‌ای فرز و سبک است.MX-5 با دو پیشرانه‌ی قوی بنزینی عرضه شده و از تجهیزات خوبی سود می‌برد. کابین کیفیت بالایی داشته و به‌طور ساده و شیک طراحی شده است.

 

فضای قابل‌توجهی نیز در صندوق‌عقب با توجه به ابعاد جمع‌وجور خودرو وجود دارد. با چنین طراحی تیز نمای خارجی و سواری هیجان‌انگیز، مزدا یکی از دل‌چسب‌ترین خودروهای کانورتیبل است.

 

آئودی A3 کابریولت

لذت رانندگی در هوای آزاد با ماشین های روبازاین خودرو همه‌کاره است. کابین شیک و ممتاز، سواری آرام و ساکت در زمان بسته بودن سقف و پیشرانه‌های قوی از خصایص A3 کابریولت می‌باشند. همان‌طوری که از آئودی انتظار دارید کابین خودرو از مواد با کیفیت تشکیل یافته و تجهیزات استاندارد زیادی وجود دارد.

 

سقف فابریک خودرو آسایش خیلی خوبی را فراهم کرده و فضای زیادی برای دو سرنشین جلو وجود دارد. صندلی‌های پشتی نیز وجود دارند اما تنها برای قرار دادن وسایل و نشستن کودکان مناسب هستند. A3 کابریولت ارزان نیست اما با پرداخت این بها کانورتیبلی لوکس به دست می‌آورید.

 

مرسدس بنز C کلاس کابریولت

لذت رانندگی در هوای آزاد با ماشین های روبازاین خودرو سنت مرسدس در ساخت کانورتیبل های شیک و چهار سرنشینه را ادامه داده است. ظاهری برجسته و کابین چشم‌نواز با سیستم‌های خلاقانه‌ای چون Airscarf و Aircap از این خودرو گزینه‌ای بی‌بدیل ساخته‌اند.

 

فضای زیادی در بخش جلویی وجود دارد و صندلی‌ها بسیار راحت هستند. آسایش زیاد و صندوق بزرگ نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت C کلاس کابریولت بوده و اگر سرعت بالایی را نیز می‌خواهید مثل همیشه نسخه‌ی 8 سیلندر دست‌پرورده‌ی AMG نیز وجود دارد.

 

آئودی TT رودستر

لذت رانندگی در هوای آزاد با ماشین های روبازA3 کابریولت خودروی روباز کاربردی‌تر آئودی است اما اگر دنبال ظاهری اسپورت تر و کارایی بالاتر هستید توصیه ما به شما TT رودستر است. ظاهر برجسته با کابینی احساس‌برانگیز ترکیب شده و طراحی شیکی را به نمایش می‌گذارد.

 

این خودرو کمی از صدای باد رنج می‌برد و تنها برای دو نفر گنجایش دارد اما همین امر باعث ایجاد فضای زیاد برای اسباب و وسایل است. مخلوط نمای تیز، احساس لوکس بودن و هندلینگ اسپورت TT رودستر را به گزینه‌ای وسوسه‌انگیز تبدیل می‌کند.

 

جگوار اف تایپ

لذت رانندگی در هوای آزاد با ماشین های روبازظاهر زیبا، صدای سنتی پیشرانه، کابین مناسب و هندلینیگ چابک؛ از یک کانورتیبل دیگر چه انتظاری دارید؟ جگوار این موارد را بکار گرفته تا خودرویی اسپورت با سواری لذت‌بخش بسازد.کابین کمی سالخورده به نظر می‌رسد و صندوق‌عقب نیز خیلی جادار نیست اما صندلی‌ها راحت بوده و کیفیت ساخت آن خوب است

 

و کابین از جدیدترین تکنولوژی‌های مورد انتظار در یک خودروی اسپورت لوکس بهره می‌برد. مصرف سوخت خودرو کمی بالاست اما اکثر مصرف‌کنندگان اهمیتی به این موضوع نمی‌دهند.

 

فیات 124 اسپایدر

لذت رانندگی در هوای آزاد با ماشین های روبازفیات از طراحی رترو سود برده تا خودرویی اسپورت و کوچک با شخصیت والا خلق نماید.

 

پیشرانه‌ی 1.5 لیتری توربوی فیات نیز عملکردی برجسته داشته و دینامیکی قابل‌توجه را به 124 اسپایدر بخشیده است. کابین کمی سطح پایین است و صندوق خودرو نیز گنجایش کمی دارد؛ اما اگر بتوانید چشمتان را روی این موارد ببندید، فیات خودرویی خوب بوده و رقیبی قابل‌اعتنا در برابر پسرعموی ژاپنی خود یعنی مزدا MX-5 محسوب می‌شود.

 

ب‌ام‌و سری 4 کانورتیبل

لذت رانندگی در هوای آزاد با ماشین های روبازسری 4 کانورتیبل تمامی خوبی‌هایی را که از یک ب‌ام‌و انتظار داریم در خود جای داده است. استایلی هوشمند، کیفیت سواری عالی و طیف وسیعی از پیشرانه‌های قدرتمند و کم‌مصرف به همراه کابین با کیفیت در این خودرو وجود دارند.

 

با استانداردهای یک خودروی کابریولت، کابین خودرو جادار است و می‌تواند 4 نفر را در خود جای دهد. البته این خودرو کمی سنگین‌تر از رقبای خود است و بنابراین در بحث هندلینگ کمی عقب می‌افتد.

 

مرسدس بنز S کلاس کابریولت

لذت رانندگی در هوای آزاد با ماشین های روبازاین خودرو یکی از بزرگ‌ترین کانورتیبل های 4 نفره در بازار است و بسیاری از گجت ها و تکنولوژی‌ها را در خود جای داده است. نمای ظاهری خودرو بسیار شیک بوده و کابین هوشمند آن را تکمیل کرده است. فضای بسیار راحتی در داخل کابین برای افراد مهیا شده است.

 

قسمت جلو بسیار جادار است و البته صندلی‌های پشتی نیز کاربردی‌تر از بسیاری از رقبا هستند. برای خودرویی با این اندازه، سواری بسیار لذت‌بخش بوده و البته راحت و بی‌دردسر است. S کلاس کابریولت بهای زیادی را طلب می‌کند اما با خرید آن یک کانورتیبل 4 نفره فوق لوکس می‌خرید.

 

فیات 500C

لذت رانندگی در هوای آزاد با ماشین های روبازهندلینگ فرز، کابین با مزه و استایل رتروی فیات 500 استاندارد همگی وجود دارند اما طرفداران قرن بیست و یکمی فیات 500 هم‌اکنون می‌توانند وزش باد در موهای خود را نیز احساس نمایند.تفاوت‌های زیادی بین 500C و مدل استاندارد وجود ندارد. این خودرو هنوز هم از پیشرانه‌های کم‌حجم و خوب،

 

تجهیزات استاندارد زیاد و شخصی‌سازی خلاقانه سود می‌برد و 500C را به ترکیبی زیبا از یکی سوپرمینی و کانورتیبل لذت‌بخش تبدیل می‌کند.

 

اسمارت فورتو کابریو

لذت رانندگی در هوای آزاد با ماشین های روبازابعاد کوچک اسمارت آن را به یک خودروی شهری عالی تبدیل کرده است بنابراین مدل کابریو نیز این ویژگی را به همراه لذت استفاده از هوای آزاد فراهم کرده است. پارک کردن این خودرو در شهر بسیار آسان است البته فضای زیادی داخل کابین وجود دارد.

 

اسمارت خیلی مناسب بزرگراه‌ها نیست و فاقد اعتمادبه‌نفس کافی در سرعت‌های بالا است اما واضح است که این خودرو برای شهر طراحی شده است. هزینه‌های سواری این خودرو بسیار ارزان است و گزینه‌های شخصی‌سازی زیادی برای آن وجود دارد.

 

پدال