پارس ناز پورتال

لزوم آبرسانی برای شادابی پوست

لزوم آبرسانی برای شادابی پوست

لزوم آبرسانی برای شادابی پوست 

پوست نیاز به آب دارد و اگر آبرسانی کافی برای پوست انجام نگیرد خشکی و چین چروک در انتظار پوست خواهد بود. پوست به علت قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، مواد آلاینده موجود در هوا، استرس‌های روزانه و استفاده بیش‌ازحد از مواد آرایشی مستعد از دست دادن آب و خشکی می‌باشد، که در اثر این پدیده پوست تکیده،

 

پیر و بیمار به نظر خواهد رسید، آب‌رسانی (هیدرودرمی) روشی در دسترس و بسیار مؤثر برای پیشگیری و درمان این عارضه به‌حساب می‌آید.کم‌آبی (یا خشکی) یکی از رایج‌ترین مشکلات پوست است که در هر نوع پوستی (خشک، چرب و مختلط) بروز می‌یابد. کم‌آبی باعث خشکی پوست و روند پیری و چین‌وچروک را تشدید می‌کند. کم‌آبی در پوست‌های چرب معمولاً ناشی از مراقبت نادرست است .

 

یکی از روش‌های شاداب کردن پوست، آب‌رسانی (هیدرودرمی) با دستگاه می‌باشد. با این روش به دلیل رطوبت رسانی به سلول‌های لایه شاخی، پوست شاداب‌تر و چین‌وچروک سطحی پوست کمتر می‌شود. در این روش به‌وسیله دستگاه هیدرودرمی، ژل آب‌رسان به سلول‌های خشک‌شده، رسانده می‌شود.

 

هیدرودرم ابریژن و آب‌رسانی به پوست درمانی است که برای موارد زیر استفاده می‌شود.
– خطوط ریز و چین ‌و چروک
–  پیری زودرس
– آفتاب‌سوختگی
– آکنه و جراحت
– پوست‌های ناصاف
– گرفتگی پوست
– بسته بودن منافذ
– ایجاد بافت‌های سالم‌تر

 

فواید روش هیدرو درم و آبرسانی عبارتند از:
– پاک کردن سلول های مرده پوست که ممکن است باعث گرفتگی رنگ پوست شود
– بستن منافذ باز پوست
– کاهش ظاهر آسیب دیده پوست به خاطر قرار گرفتن در معرض نور خورشید و افزایش سن

 

– صاف کردن چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده بر روی پوست
– بهبود وضعیت بعضی از انواع جوش ها و آکنه های روزاسه
– ایجاد ظاهر زیباتر، جوان تر، شفاف تر و حتی اصلاح ساختار پوست
– آبرسانی و رساندن اکسیژن به لایه های پوست.

 

نحوه انجام روش هیدرودرم میکرو ابریژن

این روش منجصر به فرد به طور همزمان در پنج سطح مختلف کار می کند. در هر جلسه هیدرودرمی با استفاده از آب، اکسیژن و گازهای پزشکی دیگر(استفاده از این گازها اختیاری است) که در سرعت فوق صوت عرضه می شود، شستشو پرفشار  به آرامی در پوست انجام می شود.

 

این شستشوی آرام باعث باز شدن حفره ها و از بین بردن مواد زائدی است که به صورت طبیعی در طول چندین سال در پوست ایجاد شده اند. علاوه براین، در هر جلسه میکرودرم ابریژن گردش خون میکرو در ناحیه درمان شده صورت می گیرد. پوست با طراوت تر، جوان تر و صاف تر می شود.لزوم آبرسانی برای شادابی پوست

یکی از روش‌های شاداب کردن پوست، آب‌رسانی (هیدرودرمی) با دستگاه می‌باشد

 

عوارض هیدرو میکرودرم ابریژن

در طول جلسات مختصر هیدرومیکرودرم ابریژن، بسته به نوع پوستی که دارید،  پوست شما صورتی رنگ می شود یا رنگ نسبتا روشن تری پیدا می کند. با این حال، در طول  15 تا 30 دقیقه پس از اتمام جلسه، پوست شما عموما به رنگ طبیعی خود برمی گردد تا شما بدون هیچ ناراحتی فعالیت های روزمره خود را از سربگیرید.

 

تمامی روش های هیدرومیکرودرم ابریژن چه برای بیمار چه برای کادر پزشکی بی خطر هستند. از آنجایی که در این روش از هیچ نوعی از تقوت نور استفاده نمی شود، به مشارکت پزشک نیازی نیست. از این رو، هر فرد مجربی از لحاظ قانونی می تواند روش میکرودرم ابریژن را انجام دهد.

 

با توجه به بی خطر بودن دستگاه هیدرومیکرودرم ابریژن، این دستگاه به عنوان دستگاهی پزشکی که کمترین آسیب را وارد می کند، طراحی شده است.

 

قبل و بعد از درمان با روش میکرودرم ابریژن
پس از انجام روش هیدرومیکرودرم ابریژن، باید برای محافظت از پوست از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. حداقل از کرم ضد آفتاب با SPF 30 استفاده کنید و در صورت امکان سعی کنید از قرار گرفتن در معرض اشعه خورشید اجتناب کنید. با به سرکردن کلاه لبه پهن و عینک آفتابی از پوست خود مراقب بیشتری به عمل آورید.

 

قبل از انجام روش هیدرومیکرودرم ابریژن با متخصص پوست مشورت کنید. افرادی که در دوازده ماه گذشته برای درمان آکنه داروهای ضدآکنه ایزوتریتینوئین را مصرف کرده اند، نمی توانند این روش را انجام دهند، همچنین کسانی که عفونت های پوستی فعال مثل زخم یا تبخال دارند، قادر به انجام این روش نیستند.

 

افرادی که بیماری پوستی ای دارند که به  درستی قابل درمان نیست، نیز  نمی توانند این روش درمانی را مورد استفاده قرار دهند.