پارس ناز پورتال

لوکس ترین مدل مازراتی به ایران وارد شد

لوکس ترین مدل مازراتی به ایران وارد شد

لوکس ترین مدل مازراتی به ایران وارد شد 

مازراتی در دنیا لوکس ترین خودروهای گرانقیمت را ساخت می کند و بعضی از مدلهای آن نیز به ایران وارد شده اند گرچه با قیمت میلیاردی. ابتدا مازراتی لوانته ۲۰۱۷ پلاک منطقه آزاد کیش را دریافت کرد و اکنون چشم‌مان به جمال مازراتی گرن‌توریسمو مدل ۲۰۱۷۷ روشن شده هست. این مازراتی به رنگ آبی مزین بوده

 

و به‌تازگی پا به گمرک جزیره کیش گذاشته هست .در حال حاضر به‌علت ممنوعیت واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی به کشور، مدل‌هاي ۲۰۱۵ به بالا از مازراتی در بازار یافت نمی شود. با این حال به‌راحتی می توان مدل‌هاي ۲۰۱۷ این کمپانی لوکس‌ساز ایتالیایی را وارد مناطق آزاد کرد.

 

ابتدا مازراتی لوانته ۲۰۱۷ پلاک منطقه آزاد کیش را دریافت کرد و اکنون چشم‌مان به جمال مازراتی گرن‌توریسمو مدل ۲۰۱۷ روشن شده هست. این مازراتی به رنگ آبی مزین بوده و به‌تازگی پا به گمرک جزیره کیش گذاشته هست تا پلاک دائمی ‌این منطقه را دریافت کند. گرن توریسمو از سال ۲۰۰۷ وارد خط ساخت کمپانی مازراتی شده هست و اکنون بیش از یک دهه از حضور آن در بازار‌هاي جهانی می‌گذرد.

لوکس ترین مدل مازراتی به ایران وارد شد

 به گزارش پارس ناز مازراتی مورد‌نظر از نوع گرن‌توریسمو S هست و از یک پیشرانه ۸ سیلندر خورجینی ۴٫۷ لیتری سود می برد که توانایی ساخت ۴۶۰ اسب بخار، قدرت و ۵۲۰۰ نیوتون‌متر گشتاور را دارد. شتاب این ماشین ۴٫۸ ثانیه هست و حداکثر سرعت آن به ۲۹۸ کیلومتر‌بر‌ساعت می رسد. در حال حاضر بازه قیمتی این کوپه ایتالیایی در کشور‌هاي حاشیه خلیج فارس از ۴۳۶ میلیون تومان آغاز می شود و تا ۶۲۲ میلیون تومان ادامه می‌یابد.

 

گرچه اگر قصد خرید مازراتی گرن توریسمو را دارید، بهتر هست بدانید که با پول این ایتالیایی میتوانید خودروهای اسپرتی همچون ب‌ام‌و ۶۵۰i کوپه، نیسان GT-R، جگوار F تایپ، پورشه ۹۱۱ و … را نیز خریداری کنید. بد نیست بدانید نسخه کانورتیبل این مازراتی که با نام گرن‌کابریو شناخته می شود، دارای برچسب قیمت به مراتب گران‌تر از نسخه کوپه هست که از ۶۶۴ میلیون تومان آغاز میشود و تا ۷۲۶ میلیون تومان ادامه پیدا می کند.