پارس ناز پورتال

معرفی لپ تاپ ارزان قیمت برای دانشجویان

معرفی لپ تاپ ارزان قیمت برای دانشجویان

معرفی لپ تاپ ارزان قیمت برای دانشجویان 

دانشجوها و دانش آموزان معمولا به دنبال لپ تاپ با قیمت مناسب و ارزان میباشند تا بتوانند کارهای معمول تحصیلی خود را با بهره گیری از آنها انجام دهند. لپتاپ هاي اخیر لنوو با هدف گیمرها و دانشجویان معرفی شدند. در کنار آنها یک کامپیوتر 2 کاره به نام Flex 5 نیز معرفی شد که در ادامه اکثر با آنها آشنا خواهیم شد.

 

لنوو لپ‎تاپ هاي سری IdeaPad و Legion خود را همراه با معرفی یک کامپیوتر دوکاره خانواده فلکس معرفی کرد. سه مدل آیدیا پد اخیر معرفی شده به نام هاي 720 اس، 320 اس و 320 در ماه ژوئن عرضه خواهند شد. گرچه آن‌ها در رنگ‌هایي عرضه می شوند که کمتر لپتاپ هایي امروزه شبیهشان میباشند؛ احتمالا هدف لنوو از عرضه چنین رنگ‌هایي، جوانان تازه راه یافته به دانشگاه بوده هست.

معرفی لپ تاپ ارزان قیمت برای دانشجویان

IdeaPad 320

 

هرچند عکس منتشر شده از مدل 15 اینچی IdeaPad 320 در رنگ بنفش قابل دیدن هست، اما این تنها رنگ لپ‎تاپ اخیر لنوو نیست و مدل‌هاي قرمز، سفید، نقره‌اي، آبی و مشکی آن نیز قابل عرضه خواهد بود.‌ این مدل با شروع قیمت 439 دلار به فروش خواهد رسید، در حالی‌که مدل 17 اینچی 320 با شروع قیمت 489 دلار روانه بازار میشود.

 

سخت افزار این مدل نیز می تواند تا پردازنده نسل هفتمی Core i7 و تا فضای ذخیره سازی 2 ترابایتی HDD همراه با رم 16 گیگابایتی موجود باشد.
معرفی لپ تاپ ارزان قیمت برای دانشجویان

IdeaPad 720S

 

گرانقیمت ترین مدل از سری لپ‎تاپ هاي اخیر لنوو که امروز معرفی شد نیز مدل 14 اینچی لنوو 720S بود. کلمه‌ي S بر روی عبارت Slim یا باریک تکیه میکند. قیمت پایه آن 969 دلار هست و قدرتمندترین نسخه آن مجهز به پردازنده نسل هفتمی Intel Core i7، فضای ذخیره سازی 512 گیگابایتی، رم 16 گیگابایتی،

 

یک نمایشگر فاقد لمسی Full HD و یک درگاه USB نوع C همراه با تاندربولت هست. وزن این مدل نیز 1.5 کیلوگرم سبک‌تر از مدل‌هاي دیگر لپتاپ هاي اخیر لنوو هست. متاسفانه این لپ‎تاپ بر خلاف مدل قبلی تنها در رنگ‌هاي نقره‌اي و یا طلایی به فروش خواهد رسید که شاید جوانترها کمتر آن را بپسندند. اما کیبورد مدل 14 اینچی 720S از طراحی بسیار خوبی برخوردار بوده و طراحی کلی این لپ‎تاپ نیز ساده هست.
معرفی لپ تاپ ارزان قیمت برای دانشجویان

Legion Y920

همانگونه که در تیتر خبر به آن اشاره کردیم، این کمپان یک لپتاپ گیمینگ اخیر را به خانواده لژیون «Legion» خود اضافه کرده هست. لنوو Y920 یک لپتاپ آماده واقعیت مجازی شامل نمایشگر فول اچ دی 17 اینچی، کارت گرافیک Nvidia GTX1070، رم 16 گیگابایتی، حافظه داخلی 512 گیگابایتی، یک پردازنده نسل هفتمی Core i7 و یک کیبورد مکانیکی همراه با نورهای RGB هست که با قیمت پایه 2 هزار و 699 دلار به فروش خواهد رسید.

 

 به گزارش پارس ناز سرانجام لنوو از یک کامپیوتر 2 در 1 نیز رونمایی کرد. لنوو فلکس 5 «Lenovo Flex 5» دارای قیمت پایه 719 دلار بوده و می تواند شامل سخت افزار حداکثری پردازنده نسل هفتمی Core i7 اینتل، رم 16 گیگابایتی، حافظه داخلی 512 گیگابایتی و یک نمایشگر Ultra HD IPS با پشتیبانی از قلم هوشمند شود.

 

زمان عرضه لپ‎تاپ هاي اخیر لنوو

تمامی این دستگاه‌ها همراه با ویندوز 10 مایکروسافت اجرا میشوند. لپ‎تاپ هاي اخیر لنوو از ماه ژوئن و کامپیوتر 2 کاره آن‌ها نیز از ماه جاری به فروش خواهد رسید.