پارس ناز پورتال

لکسوس GS200T گران ترین خودرو این برند در ایران

لکسوس GS200T گران ترین خودرو این برند در ایران

لکسوس GS200T گران ترین خودرو این برند در ایران 

گران ترین خودرو برند لکسوس در ایران رونمایی شد که  GS200T نام دارد و تنها افراد توانمند قادر به خرید این سوپر لوکس در ایران هستند. سال 1396، سال مهمی برای شرکت لکسوس در ایران خواهد بود. سدان جذاب این شرکت زیرمجموعه تویوتا به نام لکسوس GS200T ( جی اس 200 تی) قرار است وارد بازار ایران شود تا آن را رقیب بسیار جدی

 

برای سری 5 خودروی بی ام و بدانیم. به همین بهانه قصد داریم نگاه نزدیک‌تری به این خودرو لوکس ژاپنی بیندازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

بی‌تردید اگر به دنبال یک خودرو میان رده ولی لوکس می‌گردید، خانواده اتومبیل‌های GS شرکتلکسوس بهترین گزینه‌ی پیش روی شما خواهند بود.  تا کنون چهار نسل از خودروهای این خانواده وارد بازار شده است که آخرین آن‌ها مربوط به سال 20111 میلادی می‌شود. هرچند کمپانی لکسوس هر از چند گاهی تصمیم می‌گرفت

لکسوس GS200T گران ترین خودرو این برند در ایران

با عرضه یک فیس لیفت جدید، همچنان بازار را از چنگ خود رها شده نبیند. همانطور که از انتهای نام خودرو لکسوس GS200T پیداست، این خودرو مجهز به یک توربوشارژر است و هدف اصلی سازنده آن، رقابت با سایر سدان‌های هم رده 4 سیلندر نظیر سری 5 بی ام و و بی ام و 528ii است.

 

لکسوس GS200T خودرویی با موتوری به حجم 1998 سی‌سی و چهار سیلندر خطی مجهز به 16 سوپاپ با زمان بندی از نوع DOHC است. این موتور قادر به تولید قدرت 241 اسب بخار در 58000 دور در دقیقه و گشتاور  349 نیوتن متر است. جعبه دنده اتوماتیک آن نیز متشکل از 8 دنده است. گفتنیست که این خودرو قادر به طی کردن مسافت 0 تا 100 کیلومتر در مدت زمان 6.6 ثانیه بوده و بیشترین سرعت قاب طی کردن آن نیز 230 کیلومتر بر ساعت است. در زیر نگاهی به لیست تجهیزات و امکانات این خودرو خواهیم انداخت.

 

تجهیزات لکسوس GS200T

کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)

ABS

کنترل کشش

اتصال اضطراری SOS

تشخیص نقطه کور

جلوگیری از برخورد به جلو و عقب

سیستم رانندگی در بین خطوط همراه با هشدار خروج از لاین

مانیتورینگ فشار تایر

کمربند ایمنی ۳ نقطه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع

 

سیستم صوتی دارای ۱۲ بلندگو با پشتیبانی از DVD، بلوتوث، AUX، یو اس بی همراه مانیتور ال سی دی

چرخ: ۱۷ “* ۷٫۵” ۹ پره آلیاژی

لاستیک: P235 / 50R17 تابستانه

سانروف با قابلیت باز / بستن اکسپرس کشویی

شیشه سولار

برف پاک کن مجهز به سنسور سرعت

نور بالای اتوماتیک

صندلی راننده دارای قابلیت تنظیم در ۱۰ جهت

حافظه صندلی راننده

صندلی مسافر دارای قابلیت تنظیم در ۸ جهت

تنظیم برقی تلسکوپی فرمان

تریم داخلی کائوچو

جالیوانی در جلو و عقب

قطب نما

کی لس

HomeLink

کروز کنترل

کنترل آب و هوای دو منطقه ای اتوماتیک

آینه مخوص رانندگی در روز و شب

در روز، شب خودکار کاهنده آینه

دو خروجی ۱۲ ولت

تصفیه هوا

 

اگر شرکت ایرتویا، نماینده محصولات تویوتا و لکسوس در ایران بتواند تا سال آینده این خودروی جذاب را روانه بازار کند، باید انتظار قیمتی در حدود 450 میلیون تومان را برای آن داشته باشیم. لازم به ذکر است که Lexus GS200T در بازار امارات با قیمتی حدود 185 الی 2000 هزار درهم به فروش می‌رسد که به پول ایران چیزی در حدود 195 الی 260 میلیون تومان خواهد بود.