پارس ناز پورتال

ماجرای حشره خوردن آنجلینا جولی چه بود؟

مجموعه : اخبار سینما
ماجرای حشره خوردن آنجلینا جولی چه بود؟

ماجرای حشره خوردن آنجلینا جولی چه بود؟ 

آنجلینا جولی که اکنون در کامبوج به سر می برد برای اکران فیلم جدیدش در مراسم های مختلفی حضور پیدا می کند که در یکی از آن ها اقدام به خوردن حشره ای نمود. تخمین زده می‌شود در دنیا دو میلیارد نفر حشرات را به عنوان بخشی از تغذیه سنتی خود می‌خورند اما هنوز چنین چیزی در کشورهای غربی اتفاق نیفتاده است.

 

آنجلینا جولی در سفر به کامبوج برای افتتاحیه فیلم تازه‌اش، “اول پدرم را کشتند”، نه تنها در پختن بلکه در خوردن حشرات شرکت کرد و از علاقه‌اش به خوردن حشرات گفت. چرا او چنین کاری کرد؟تخمین زده می شود جمعیت دنیا تا سال ۲۰۵۰ به نه میلیارد نفر برسد و این به معنای آن است که تولید غذا در دنیا باید تقریبا دو برابر شود. با افزایش جمعیت باید برای تامین غذا به خصوص پروتئین باید منابع جدید را جایگزین منابع سنتی مثل گوشت و ماهی کرد.

ماجرای حشره خوردن آنجلینا جولی چه بود؟

خوردن حشرات یکی از راه‌هاست، منابع طبیعی را تخلیه نمی‌کند بنابراین به محیط زیست آسیب نمی‌زند، مغذی است و در شرایط مناسب پرورش حشرات راحت و ارزان است.تخمین زده می‌شود در دنیا دو میلیارد نفر حشرات را به عنوان بخشی از تغذیه سنتی خود می‌خورند اما هنوز چنین چیزی در کشورهای غربی اتفاق نیفتاده است.

 

یکی از دلایل این است که در این کشورها حشرات کثیف و غیربهداشتی و ناقل بیماری تلقی می‌شوند. تغییر سبک زندگی بشر و گسترش کشاورزی هم باعث شد حشرات آفت تلقی شوند.مگس و پشه به خانه‌های هجوم می‌آورند و ما را نیش می‌زنند، موریانه‌ها تخریب می‌کنند و بعضی حشرات به مواد غذایی راه پیدا می‌کنند که برای ما تهوع‌آور است.

 ماجرای حشره خوردن آنجلینا جولی چه بود؟

با این حال این طرز تلقی به آرامی در حال تغییر است و کم‌کم خوردن حشرات به صورت کاری نو یا غذایی متفاوت جای خود را باز می‌کند.

 

 

مطالب مرتبط :

صحبت های جنجالی آنجلینا جولی درباره طلاقش

خوش گذرانی آنجلینا جولی و فرزندانش در کامبوج

رابطه جدید عاشقانه آنجلینا جولی و جرد لیتو

آنجلینا جولی و براد پیت دوباره همه را شوکه کردند + عکس

ماجرای طلاق آنجلینا جولی از برد پیت جدی شد

عکس های آنجلینا جولی

آنجلینا جولی و برادپیت بهمراه فرزندانشان در حال خرید+عکس

آنجلینا جولی و محصولات آرایشی محبوب او +عکس

عکس های دوران اعتیاد آنجلینا جولی در 15 سال قبل