پارس ناز پورتال

بهترین ماده برای جوان سازی پوست که معجزه می کند

بهترین ماده برای جوان سازی پوست که معجزه می کند

بهترین ماده برای جوان سازی پوست که معجزه می کند 

بانو ها به زیبایی و لطافت پوست خود اهمیت بسیار می‌دهند، ما در این مقاله کره درخت شیا را به شما برای نم پوست معرفی میکنیم. وقتی درمورد جوانسازی پوست گفتگو میکنیم معمولا انواع آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها به ذهنمان میرسند، احتمالا برخی مواد طبیعی را نیز بشناسیم که دارای چنین خواصی میباشند.

 

اما اسم ” کره درخت شیا” احتمالا چیزی نباشد که تا اکنون به گوشمان خورده باشد. این ماده جوانسازی پوست که کمتر درمورد آن شنیده اید چیست و قرار هست چه تاثیری روی پوستمان بگذارد. وقت آن رسیده که اکثر با این ماده طبیعی برای جوانسازی پوست آشنا میشوید.

 

کره درخت شیا چیست؟
کره درخت شیا از دانه هاي بزرگ قهوه اي رنگ میوه اي که درخت شیا ساخت میکند گرفته میشود. درخت شیا نوعی درخت هست که فقط در غرب آفریقا رشد می‌کند. این ماده طبیعی برای نمناک کردن پوست بسیار خوب هست.

 

کره درخت شیا چه تاثیری بر پوست دارد؟
شمار زیادی از مردم بخصوص در غرب آفریقا از این ماده برای کاهش جوش و لکه هاي روی پوست بهره گیری میکنند، این ماده هم‌چنین خواص زیادی برای پوست هاي چرب دارد. همین طور شمار زیادی از افراد معتقدند این ماده می‌تواند منافذ باز پوست را ببندد و باعث استحکام و سفت شدن پوست و در نهایت جوانسازی پوست شود.

 

این ماده طبیعی به خوبی جذب پوست می‌شود و میتواند ماده اي خوب برای نمناک کردن پوست و همین طور از میان بردن جای لکه هاي روی پوست شود.

 

چگونه می‌توان از کره درخت شیا برای از میان بردن جوش ها بهره گیری کرد؟
همانگونه که گفته شد کره درخت شیا برای از میان بردن لکه ها و جوش هاي روی پوست بسیار خوب هست. پیش از بهره گیری از این ماده طبیعی پوست را با یک پاک کننده آرایشی تمیز کنید، سپس یک لایه باریک از کره درخت شیا را روی پوستتان بمالید. می‌توانید از اسفنج برای اکران کردن این ماده روی پوست بهره گیری کنید.

 

دست زدن بیش از اندازه به پوست یکی از دلایل بوجود آمدن جوش هست، بنابراین هنگام بهره گیری از این ماده هم بهتر هست کوشش کنید از دست بهره گیری نکنید. پس از این که صورت را با این کره پوشاندید، دیگر به صورتتان دست نزنید و بگذارید خواص جوانسازی پوست موجود در این ماده به خوبی جذب شود و در از میان بردن

 

جوش ها و لکه هاي روی پوست کمکتان کند. این ماسک را نباید خیلی زود پاک کنید. معمولا باید ۸ ساعت روی پوست بماند و سپس شسته شود. به همین علت برترین زمان بهره گیری از این ماده طبیعی گذشته از خواب هست، تا هنگامی که خواب هستید به خوبی جذب پوست شده و پوست را درمان کند.

 

کره درخت شیا برای از میان بردن جوش ها و از میان بردن جای جوش ها بسیار خوب هست و هیچ آسیبی به پوست نمیرساند چرا که خواص ضد عفونی کننده و ضد التهاب دارد.

 

از کره درخت شیا میتوان برای جوانسازی پوست بهره گیری کرد ؟
بله، این ماده یک درمان خوب طبیعی برای پوست هاییست که در حال پیر شدن میباشند بخصوص پوست هاي خشک . این ماده از بوجود آمدن چروک هاي پوست پیشگیری میکند و در جوانسازی پوست نقشی اساسی دارد. این ماده هم‌چنین یک ضد آفتاب طبیعی هست و این خاصیت باعث می‌شود برای محافظت از پوست بسیار مناسب باشد.

 

خواص کره درخت شیا :
از میان بردن جوش
از میان بردن لکه ها و جای جوش
کمک به سفت شدن پوست
نمناک کننده و چرب کننده پوست
ضد عفونی کننده
ضد التهاب

 

کره درخت شیا یک نمناک کننده کامل هست که به خوبی میتواند پوست را نرم کند. این ماده حاوی ویتامین A و E نیز میباشد که برای سلامت پوست خوب میباشند. اما احتمالا به این فکر کنید که این ماده را از کجا می‌توان تهیه کرد.

 

خوشبختانه امروزه با وجود انواع کرم هایي که در سراسر جهان فرآوری میشوند میتوان به راحتی به مواد طبیعی که فقط در کشورهای خاصی وجود دارند دسترسی پیدا کرد. فقط کافیست، دنبال کرمی بگردید که در ترکیبات آن Shea Butter وجود داشته باشد. شمار زیادی از کرم هاي جوانسازی پوست حاوی این ماده میباشند و نیازی نیست حتماً این ماده را طبیعی تهیه کنید.