پارس ناز پورتال

مارال فرجاد در زندگی شخصی و هنری +عکس

مارال فرجاد در زندگی شخصی و هنری +عکس

مارال فرجاد در زندگی شخصی و هنری +عکس 

مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد هست که از سن کودکی در دنیای بازیگری حضور داشته هست و اکنون بازیگری شناخته شده در ایران می باشد. مارال فرجاد Maral Farjad بازیگر ایرانی متولد ۲1آبان 1361، در شهر تهران هست. وی دختر جلیل فرجاد و خواهر مونا فرجاد بازیگر ایرانی می باشد.

مارال فرجاد در زندگی شخصی و هنری +عکس

مارال فرجاد به کمک پدرش بازیگری را در سن ۳ سالگی در تله تئاتر تلویزیونی بنام من هستم،اما یک سیاه به کارگردانی اسماعیل شنگه آغاز کرد، بصورت جدی در سال ۱۳۷۰ به همراه پدرشدر تئاتری به کارگردانی مجید جعفری به ایفای نقش پرداخت.

مارال فرجاد در زندگی شخصی و هنری +عکس

فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگر از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد و در تلویزیون نیز با سریالتا صبح «مستانه» در سال ۱۳۸۵ بطور رسمی واردقاب عکس شد.

 

شغل دوم مارال فرجاد

از دوران کودکی به بازیگری علاقه دارم دانش آموخته رشته عکاسی هستم و می توانستم آتلیه بزنم، درایران برای بازیگران داشتن ۲ شغل خیلی مفید هست ولی خیلی سخت هست، شغل ما خیلی پراکنده استو امکان دارد چند ماه بیکار باشیم، اما وقتی سر کار میرویم ۵ تا ۶ ماه درگیر بازی هستیم و حتی در اینتایم، زمانی برای استراحت، خانواده و شغل دوم نداریم.

مارال فرجاد در زندگی شخصی و هنری +عکس

با پدر و مادرمان دوستیم و ارتباط بسیار خوبی باهاشون داریموقتی کم سن و سال بودیم پدرم همۀ وقت} به ما می‌گفت : اگر بدترین کار جهان را هم کردید از ما مخفی نکنید و بدانید حتی اگر دعوای تان کنیم در نهایت شما را حمایت خواهیم کرد.مارال فرجاد درمورد راهنمایی پدرش در ابتدای حضور در عرصه بازیگر تصریح کرد : سال ۷۹ یا ۸۰ کوچه اقاقیا را به من و مونا توصیه دادند که ما به دلیل این که صرفا به عنوانبازیگر خنده دار تنها شناخته نشویم نپذیرفتیم !

مارال فرجاد در زندگی شخصی و هنری +عکس

اوقات فراغت ماراد فرجاد

تئاتر می‌ بینم، فیلم می‌ بینم، اسکواش بازی می‌ کنم، ورزش می‌ کنم، سینما میروم و با دوستانم معاشرت می‌ کنم، بدلیل این که کارهایم اخیرا چندان شده و همین باعث شده مدتی کمتر با خانواده وقت بگذرانم

 

همۀ وقت} با آن ها راحت بودیم و هرگز اجازه ندادند ترسی وارد قلب و ذهن ما شود، شاید همین صحبت هاي پدرم باعث شده که من و خواهرم همۀ وقت} با پدر و مادرمان صادق باشیم و آن ها را مثل دوست، کنارمان داشته باشیم و حرف هاي مان را صادقانه با انها مطرح کنیم.

مارال فرجاد در زندگی شخصی و هنری +عکس

به شدت به سمنو علاقه دارم

به نظرم خیلی خاصیت دارد و این که از کودکی طعم خاص و عجیب آن را خیلی دوست داشتم و همه ي وقت در حال ناخنک‌زدن بودم! گرچه خودم تابه‌حال هیچ وقت سمنو درست نکرده بودم

 

ازدواج مارال فرجاد

مارال فرجاد چهار سال هست با شخصی بنام امین ازدواج کرده و متاهل می باشد

مارال فرجاد در زندگی شخصی و هنری +عکس

سریالهای مارال فرجاد

● تا صبح «مستانه» «۱۳۸۵»
● عملیات ۱۲۵ «۱۳۸۷»
● کت جادویی «۱۳۷۸-۱۳۷۷»
● خاتون «۱۳۹۳»
ساعت صفر «۱۳۹۴»

 

فیلمهای مارال فرجاد

● جاودانگی «۱۳۹۴»
● ربوده شده «۱۳۹۴»
● دوشیزه باران «۱۳۸۶»
● پسران آجری «۱۳۸۵»
● شام عروسی «۱۳۸۴»

 

مجموعه عکسهای مارال فرجاد

مارال فرجاد در زندگی شخصی و هنری +عکس

عکسهای خصوصی مارال فرجاد

مارال فرجاد در زندگی شخصی و هنری +عکس

اینستاگرام مارال فرجاد

مارال فرجاد در زندگی شخصی و هنری +عکس

مارال فرجاد در پخش فیلم خصوصی ربوده شده

مارال فرجاد در زندگی شخصی و هنری +عکس

گفت و گو مارال فرجاد و خواهرش مونا فرجاد در برنامه دورهمی

در ابتدای گفتگو این دو خواهر برای یادآوری خاطرات قبل و بعنوان یادگاری، عکسی از سریال«باغ گیلاس» که مهران مدیری در آن نقش آفرینی کرده بود، به وی هدیه دادند.مجری دورهمی با یادآوری این نکته که مارال و مونا فرجاد فرزندان جلیل فرجاد بازیگر میباشند، ازآنها در ارتباط با علت کم کاری پدر پرسید.

 

«مونا» پاسخ داد: شاید برای این که پیشنهادات خوبی نشده. فکر میکنم باید دوستان، همکاران و دستیاران کارگردان و فیلمسازان توانایی برخی بازیگران را در ذهن داشته باشند. شاید کم لطفی یا فراموشکاری باعث این کم کاری شده هست«مارال» هم در ادامه گفت: گرچه پدر تئاتر و دوبله کار می کنند اما در اساس تصویری «تلویزیون و سینما» کم کارتر شده اند.

 

مونا و مارال فرجاد از ویژگی‌هاي خاص شخصیتی خود گفتند.مهران مدیری از دو خواهر پرسید کدام بازیگر بهتری هستید؟ مارال گفت: بستگی به مجموعه کاری که انجام میدهیم، دارد و نسبی هست. من نمیتوانم بگویم کدام بهتر هستیم؛ گرچه از اول مونا اعتماد به نفس بالاتری داشت. خیلی بازیگرهای توانمندی میباشند که در کارهایی درخشان ترند، ولی شاید در کارهای دیگر نباشند.

 

مونا در ارتباط با بازی خواهرش گفت: مارال در یک سریالی به نام «تا صبح» بازی می‌کردکه با خانم عسل بدیعی همبازی بود و به نظرم درخشان بازی کرد.مارال و مونا سن خود را به ترتیب ۳۵ و ۳۲ عنوان کردند و در ارتباط با ماه تولدشان یعنی فروردین و مرداد توضیحاتی دادند.مارال فرجاد داستان عشق و ازدواج خود را تعریف کرد و گفت: این عشق سه، چهار سال پیش اتفاق افتاد.

 

مونا عادت آزاردهنده خواهرش را زورگویی می‌دانست و مارال اعتماد بیش از حد بهآدم‌ها توسط مونا را عادت آزاردهنده خواهر شمرد.در ادامه مونا فرجاد در ارتباط با مادر خود گفت: پدر و مادر من انسان‌هاي بسیار شریفی میباشند.مادرم بسیار مهربان، فداکار، با گذشت و انسان دوست هست.مارال فرجاد از «بابایی بودن» خود در مقایسه با مونا صحبت کرد.

 

در مورد حرفه بازیگری هم مونا فرجاد گفت: حرفه ما به شدت سخت هست. هر شخصی از دور می بیند، میگوید خوشا به حال شما. اما خیلی از همان دوستان نمی توانند اکثر از دو روز همین حرفه را تحمل کنند. خدا کند دوستان و مردم در فضای مجازی با بازیگران مهربان‌تر باشند. انسان ها رفتار مفید و بد را در کنار هم دارند، اما در مورد بازیگران هر چیزیبزرگ‌نمایی و منجر به قضاوت در موردمان میشود.

 

مارال فرجاد برترین نقش خود تا کنون را بازی در سریال «جاودانگی» عنوان کرد و مونا بهتریننقش خود را «آرام می‌گیریم» و «ساختمان پزشکان». این دو خواهر خواندن رمان هاي جوجو مویز را توصیه کردند. در پاسخ به این سوال مهران مدیری که آیا حسرت نقشی را داشته‌اید؟؛ مارال گفت: خیلی نقش ها بوده که دوست داشتم تجربه کنم. حتی تبدیل به حسادت لحظه‌اي هم شده ولی بعد با خودم گفتم هر انسانی توانایی‌هایي دارد.

 

اما مونا یکی از این حسرت‌ها را نام برد و گفت: سال قبل در تئاتری با خانم گلابآدینه همبازی بودم و دوست داشتم نقشی که وی داشت را بازی کنم.مهران مدیری در این قسمت برنامه از «گلاب آدینه» دعوت کرد که مهمان دورهمی باشد.مارال و مونا فرجاد در پایان دیوان حافظ را به موزه دورهمی هدیه کردند.