پارس ناز پورتال

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

 

در اینبخش درمورد خانم پاریس هیلتون صحبت می کنیم. پاریس هیلتون یک مولتی میلیاردر اسـت کـه مثل کیم کارداشیان و دنیا جهانبخت یک سلبریتی الکی مشهور اسـت کـه در عرصه هنر استعداد چندانی ندارد. به هرحال خیلی ها وی را می شناسند و حواشی همیشه با او بوده مثل: انتشار فیلم رابطه جنسی او کـه اسمش را بیشتر بر سرزبان ها انداخت، در ادامه ماشین های لاکچری این مولتی میلیاردر را می بینیم.

 

شـما بهتر از مـا می دانید وقتی پول و ثروت داشته باشید، خوش‌ سلیقه‌ هم میشوید ودر همین راستا شاهد خودروهایی بسیار شیک و اشرافی در گاراژ پاریس هیلتون هستیم. برای نمونه می توان به بنتلی‌ها و فراری‌های پاریس هیلتون اشاره کرد. این سلبریتی کـه حاشیه‌های زیادی را نیز در زندگی خودش تجربه کرده، مدعی اسـت به لکسوس ال‌.‌اف‌.‌اي عشق می‌ورزند و  این ماشین چیزی حدود ۳۵۰ هزار دلار قیمت دارد.

 

ماشین مرسدس‌ بنز اس ال‌ آر مک‌ لارن

وقتی برند مرسدس‌بنز با مک‌لارن برای ساخت یک ماشین همکاری کند کاملاً مشخص اسـت کـه یک خودروی فوق‌سریع و زیبا را شاهد خواهیم بود. مرسدس‌بنز ال.‌ال‌آر مک‌لارن دقیقاً همان چیزی اسـت کـه یک سلبریتی آرزویش را دارد. به همین دلیل نیز پاریس هیلتون کـه علاقه زیادی به برند مرسدس‌بنز دارد و از عاشقان مک‌لارن اسـت یک دستگاه مرسدس‌بنز اس‌.‌ال.‌آر مک‌لارن را به گاراژ خودش اضافه کرده اسـت.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

همان‌گونه کـه از این خودروی زیبا انتظار می‌رود شتاب بسیار خوبی دارد ودر عرض ۳.۷ ثانیه به یک‌صد کیلومتر در ساعت شتاب می گیرد و پس از گذشت ۳.۷ ثانیه این ماشین به سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت میرسد. مرسدس‌بنز ا‌س.‌ال‌.‌آر مک‌لارن چنین سرعت و شتابی را مدیون پیشرانه V8 این ماشین اسـت و این موتور چیزی حدود ۶۱۷ اسب‌ بخار نیرو تولید میکند.

 

ماشین مرسدس‌ بنز اس‌ ال‌ اس ای‌ ام‌ جی

تجربه نشان داده اسـت پاریس هیلتون عشق پایان ناپذیری به برند مرسدس‌بنز دارد و هرچقدر هم کـه مرسدس‌بنز بخرد بازهم آتش عشق او به این برند خاموش نمیشود. در همین راستا یک دستگاه مرسدس‌بنز اس‌.ل‌.‌اس اي‌.‌ام‌.‌جی بسیار زیبا و شیک را در گاراژ پاریس هیلتون می بینیم. این اتومبیل درکنار زیبایی کـه دارد بسیار سریع و چابک نیز هست و از یک پیشرانه V8 با ۵۶۳ اسب‌ بخار نیرو بهره می گیرد.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

این مرسدس‌بنز زیبا و اشرافی در عرض ۳.۵ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد و بیشترین سرعت این ماشین معادل ۳۱۵ کیلومتر در ساعت اسـت. مرسدس‌بنز اس‌.‌ال‌.‌اس اي‌.‌ام‌.‌جی کـه پاریس هیلتون سوار آن میشود دارای ۷ دنده خودکار و اتوماتیک اسـت مدل ۲۰۱۲ این ماشین ۲۲۵ هزار دلار قیمت دارد.

 

خودرو فراری کالیفرنیا

فراری ازآن برند‌هایي اسـت کـه حتی اگر عاشق ماشین نباشید بازهم فراری را می‌شناسید، پاریس هیلتون نیز کـه کلکسیون خودروهایش از علاقه او به ماشین‌های سریع و پرسرعت حکایت دارد یک دستگاه فراری کالیفرنیا را به این کلکسیون اضافه کرده تا گاراژ ماشین های پاریس هیلتون از برند فراری هم یک محصول داشته باشد.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

فراری کالیفرنیا یکی از چابک‌ترین فراری‌های دنیا اسـت و از یک پیشرانه V8 بهره میبرد، این پیشرانه ۵۵۲ اسب‌ بخار نیرو در اختیار راننده قرار میدهد ودر عرض تنها ۳.۳ ثانیه ماشین را به شتابی برابر با ۱۰۰ کیلومتر می رساند، فراری کالیفرنیا پس از گذشت ۷.۱ ثانیه به میزان ۱۶۰ کیلومتر در ساعت شتاب می‌گیرد و مدل ۲۰۱۷ این اتومبیل چیزی حدود ۲۱۰ هزار دلار قیمت دارد.

 

ماشین فراری ۴۵۸ ایتالیا

در بالا برای شـما از عشق پاریس هلیتون به فراری گفتیم ودر ادامه برای این‌کـه گفته‌مان را به شـما ثابت کنیم به مدل‌های بیشتری از فراری‌های پاریس هیلتون اشاره خواهیم کرد. دراین زمینه میتوان از فراری ۴۵۸ ایتالیا نام برد کـه پاریس هیلتون افتخار سوار شدن بر این اسب چموش را دارد.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

فراری ۴۵۸ ایتالیا همانند بیشتر ماشین های پرسرعت پیشرانه‌اي از نوع V8 دارد و ۵۶۲ اسب‌ بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد. این اسب‌ تیزپر و چابک در عرض ۳.۳ ثانیه از سرعت صفر کیلومتر به میزان ۱۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت می گیرد و پس از گذشت تنها ۷.۴ ثانیه سرعت این ماشین به ۱۶۰ کیلومتر در ساعت می رسد.

 

ماشین فراری انزو

امیدواریم حرف مـا باور کرده باشید کـه پاریس هیلتون عاشق برند فراری اسـت، اگر باور ندارید برای شـما باید بگوییم کـه پاریس زیبا و دوست‌داشتنی درکنار فراری ۴۵۸ و فراری کالیفرنیا، یک دستگاه فراری انزو نیز به گاراژ شخصی‌اش اضافه کرده اسـت. این فراری نیرومند و سریع به یک پیشرانه V12 مجهز اسـت و ۶۵۰ اسب‌ بخار نیرو دارد.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

فراری انزو در عرض ۳.۷ ثانیه از سرعت صفر به یک‌صد کیلومتر در ساعت شتاب می‌گیرد و با نهایت سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت پهنای جاده را می‌شکافد و به‌پیش می‌رود. این ماشین یکی از گران‌قیمت‌ترین اتومبیل های فراری اسـت و مدل ۲۰۱۹ فراری انزو حدود ۶۵۰ هزار دلار قیمت دارد. 

 

خودرو فراری لافراری

به جرأت می‌توانیم ادعا کنیم پاریس هیلتون اندازه‌اي فراری دارد کـه سال به سال هم وقت نمی‌کند سوار این خودروها شود، برای اثبات این ادعا باید بگوییم کلکسیون ماشین های فراری پاریس هیلتون شاهد یک دستگاه فراری لافراری نیز هست. این خودور پیشرانه‌اي V12 دارد و این موتور میزان ۷۸۹ اسب‌ بخار نیرو تولید می کنند.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

به لطف چنین قدرتی فراری لافراری در عرض تنها ۲.۵ ثانیه به میزان یک‌صد کیلومتر شتاب می گیرد و پس از گذشت ۴.۸ ثانیه سرعتی معادل ۱۶۰ کیلومتر در ساعت پیدا میکند. فراری لافراری از ۷ دنده خودکار بهره میبرد کـه این دنده‌ها به‌ صورت دستی نیز قابل تعامل هستند. جالب اسـت بدانید در بین خودروهایی کـه فراری تولید کرده اسـت این فراری یکی از گران‌ترین انها اسـت و یک میلیون و چهارصد و بیست دلار معامله میشود.

 

این ماشین یکی از سریع‌ترین اتومبیل های دنیا اسـت و پایگاه اطلاعات خودروی آتو کار «Auto Cars» فراری لافراری را حتی از مک‌لارن پی‌وان و پورشه اسپایدر ۹۱۸ نیز چالاک‌تر و جذاب‌تر می‌داند. البته بعید میدانیم پاریس هیلتون در خصوص اطلاعات فنی فراری لافراری دانش خوبی داشته باشد و به‌احتمال زیاد ظاهر جذاب این فراری باعث شده تا یک دستگاه فراری لافراری را به گاراژ خود اضافه کند.

 

ماشین جی‌ ام‌ سی یوکان هیبرید

محال ممکن اسـت به کلکسیون اتومبیل های سلبریتی‌ها نگاهی داشته باشید و چشم شـما به یک یا چند دستگاه شاسی‌بلند روشن نشود، پاریس هیلتون نیز برای این‌کـه از قافله سلبریتی‌های شاسی‌بلندسوار عقب نماند یک دستگاه جی‌.‌ام‌.‌سی یوکان هیبرید را به گاراژ شخصی‌اش اضافه کرده اسـت. این ماشین به پیشرانه‌اي با ظرفیت ۶ لیتر از نوع V8 مجهز اسـت و ۳۳۲ اسب‌ بخار نیرو دارد.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

جی‌.‌ام‌.‌سی یوکان هیبرید با ۴ دنده خودکار عرضه میشود و از آنجایی کـه با یک خودروی هیبرید و دوگانه طرف هستیم مصرف این ماشین نیز بسیار قابل قبول اسـت. جی‌.‌ام‌.‌سی یوکان هیبرید به لحاظ امکانات داخلی نیز یک خودروی لاکچری اسـت کـه برازنده سلبریتی زیبارویی مانند پاریس هیلتون به‌نظر میرسد و مدل ۲۰۱۳ این ماشین در بازارهای جهانی قیمتی حدود ۵۴،۱۴۵ دلار دارد. 

 

ماشین لکسوس ال‌ اف‌ ای

در بالا اشاره کردیم کـه پاریس هیلتون عاشق لکسوس ال‌.‌اف‌.‌اي اسـت،‌ انصافاً هم باید به سلیقه او در انتخاب این ماشین تبریک گفت چرا کـه لکسوس ال‌.‌اف‌.اي یک خودروی اسپرت تمام‌عیار به‌حساب می آید و پیشرانه‌اي از نوع V10 دارد. این پیشرانه نیرومند میزان ۵۵۳ اسب‌ بخار نیرو در اختیار راننده قرار میدهد و این ماشین را در عرض تنها ۳.۵ ثانیه به شتابی برابر با ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرساند.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

بیشترین سرعت لکسوس ال‌.‌اف‌.اي برابر با ۳۲۵ کیلومتر در ساعت اسـت و مدل ۲۰۱۲ این ماشین در بازارهای جهانی قیمتی برابر با ۳۵۰ هزار دلار دارد. لکسوس ال‌.‌اف‌‌.‌اي به لحاظ تجهیزات داخلی نیز یک خودروی کاملاً شیک و اشرافی اسـت و امکانات این ماشین بی شک نظر سلبریتی مشکل‌پسندی مانند پاریس هیلتون را جلب کرده اسـت.

 

ماشین لندروور رنج روور

لندروور رنج روور را در گاراژ هر سلبریتی می بینیم و کاملاً مشخص اسـت لندروور رنج روور چرا به یکی از گزینه‌های ثابت کلکسیون سلبریتی‌ها تبدیل شده اسـت. این ماشین نه‌تنها ظاهری شیک و جذاب دارد بلکه با تکیه بر پیشینه‌ و تجربه لندروور شاهد نسخه‌های جدیدی ازآن هستیم کـه از لحاظ امکانات، قدرت و هندلینگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

در نتیجه پاریس هیلتون نیز با خرید یک دستگاه از این ماشین به جمع سلبریتی‌های لندروور رنج روور سوار پیوسته اسـت. این ماشین از پیشرانه‌اي با ظرفیت ۲.۰ لیتر بهره می برد کـه ۲۹۶ اسب‌ بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌‌دهد. شتاب و سرعت لندروور رنج روور نیز نسبت به دیگر ماشین های همقطارش کاملاً راضی کننده به‌نظر میرسد و این ماشین در عرض ۶.۴ ثانیه به سرعتی برابر با یک صد کیلومتر در ساعت می رسد.

 

خودرو لندروور رنج روور ایووک

سلبریتی‌های زیادی را سراغ داریم کـه لندروور رنج روور ایووک سوار می‌شوند کـه دراین زمینه میتوان به ویکتوریا بکام اشاره کرد، پاریس هیلتون نیز برای این‌کـه از ویکتوریا و دیگر سلبریتی‌ها عقب نماند یک دستگاه لندروور رنج روور ایووک را به کلکسیون شخصی‌اش اضافه کرده اسـت.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

این ماشین به پیشرانه‌اي توربوشارژ مجهز اسـت و ۲۴۰ اسب‌ بخار نیرو دارد، لندروور رنج روور ایووک در عرض ۶.۶ ثانیه به سرعتی معادل ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد و پس از گذشت ۱۹.۸ ثانیه سرعت این ماشین برابر با ۱۶۰ کیلومتر در ساعت میشود. لندروور رنج روور ایووک با ۹ دنده خودکار و اتوماتیک راهی بازار شده اسـت و مدل ۲۰۱۷ این ماشین در بازار قیمتی حدود ۵۷ هزار دلار دارد.

 

ماشین لندروور دیسکاوری

انصافاً باید گفت حضور دو خودروی لندروور رنج روور ایووک و لندروور رنج روور در گاراژ پاریس هیلتون کفایت میکرد و مشخص نیست پاریس به چـه دلیلی یک دستگاه لندروور دیسکاوری را نیز به کلکسیون‌اش اضافه کرده اسـت. این ماشین به پیشرانه V6 مجهز اسـت و ۳۴۰ اسب‌ بخار نیرو دارد.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

اگر از طرفداران برند لندروور باشید حتما به‌خوبی میدانید کـه لندروور دیسکاوری به لحاظ ظاهر و قیافه نیز خودروی بسیار شیک و جذابی اسـت و امکانات داخلی این ماشین نیز کیفیت طراحی بالایی دارند. لندروور دیسکاوری از سرعت صفر کیلومتر در ساعت پس از گذشت ۶.۳ ثانیه به سرعت یک‌صد کیلومتر در ساعت دست پیدا میکند و این اتومبیل بعد از ۱۶.۴ ثانیه سرعتی معادل ۱۶۰ کیلومتر در ساعت می‌گیرد.

 

ماشین بنتلی کانتیننتال جی‌ تی کابریولت

با مطالعه این لیست حتما با خودتان فکر کرده اید پاریس هلیتون بیشتر از تمامی خودروها، فراری را دوست دارد و به همین دلیل هم هست کـه چندین دستگاه فراری در کلکسیون او به‌ چشم می‌خورد. اما جالب اسـت بدانید پاریس هیلتون هم مانند دیگر سلبریتی‌ها نتوانسته اسـت جلوی خودش را برای خرید اتومبیل های لوکس و لاکچری بنتلی بگیرید.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

به همین دلیل نیز تا دلتان بخواهد در گاراژ پاریس هیلتون ماشین های رنگ و وارنگ بنتلی صف کشیده‌اند. دراین زمینه میتوان به بنتلی کانتیننتال جی‌.‌تی کابریولت اشاره کرد، این ماشین کـه پاریس هیلتون بارها سوار آن دیده شده و کاملاً مشخص اسـت کـه علاقه زیادی به آن دارد از یک پیشرانه W12 بهره میبرد کـه ۶۲۶ اسب‌ بخار نیرو دارد.

 

خودرو بنتلی کانتیننتال جی‌ تی صورتی

حتما شـما هم به‌خوبی میدانید کـه دختران جوان علاقه زیادی به رنگ صورتی دارند و پاریس هیلتون نیز برای این‌کـه رخت و لباسش رابا خودرویی کـه سوار میشود به‌اصطلاح سِت کند یک دستگاه بنتلی کانتیننتال جی‌.‌تی صورتی به گاراژ‌اش اضافه کرده اسـت. این ماشین از پیشرانه W12 بهره میبرد و یکی از سریع‌ترین اتومبیل های بنتلی به‌حساب می آید.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

بنتلی کانتیننتال جی‌.‌تی حدود ۶۲۶ اسب‌ بخار نیرو دارد و این ماشین در عرض تنها ۳.۳ ثانیه به شتابی معادل با صد کیلومتر در ساعت میرسد، این بنتلی سریع و چابک پس از گذشت۸.۱ ثانیه سرعتی برابر با ۱۶۰ کیلومتر در ساعت پیدا میکند. این بنتلی صورتی و زیبا با ۸ دنده اتوماتیک و دستی راهی بازار شده اسـت و مدل ۲۰۱۹ آن قیمتی حدود ۲۲۵ هزار دلار دارد.

 

ماشین بنتلی مولسان

وقتی برای شـما گفتیم کلکسیون ماشین های پاریس هیلتون از بنتلی چیزی کم ندارد ممکن اسـت باور نکرده باشید اما مطمئن باشید سلبریتی دیگر را سراغ نداریم کـه تا این اندازه به بنتلی علاقه داشته و اتومبیل های مختلف این برند را به گاراژ شخصی‌اش اضافه کرده باشد. برای اثبات این ادعا باید به بنتلی مولسان پاریس هیلتون اشاره کنیم.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

همان‌گونه کـه با سلیقه پاریس آشنا شدیم این بنتلی نیز به رنگ صورتی درآمده و به‌رغم ظاهر دخترانه‌اي کـه دارد با یک خودروی سریع و نیرومند طرف هستیم. بنتلی مولسان از پیشرانه V8 بهره برده اسـت و این موتور چیزی حدود ۵۰۵ اسب‌ بخار نیرو در اختیار راننده قرار میدهد تا به شتابی برابر با ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در عرض ۵.۱ ثانیه دست پیدا کند.

 

ماشین بنتلی بروکلند

بعید میدانیم برند بنتلی مشتری سلبریتی همانند پاریس هیلتون داشته باشد و انتظار می رود با توجه به بنتلی‌هایي کـه پاریس از این برند خریداری کرده اسـت به یکی از بهترین مشتری‌های برند بنتلی تبدیل شده باشد. در همین راستا یک دستگاه بنتلی بروکلند نیز در گاراژ پاریس هیلتون جا خوش کرده اسـت. این ماشین پیشرانه‌اي از نوع V8 دارد و ۵۳۰ اسب‌ بخار نیرو تولید میکند.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

جالب اسـت بددانید بنتلی بروکلند به لحاظ اندازه از بنتلی کانتیننتال بزرگ تر اسـت و این ماشین برای مشتریان خاصی طراحی شده کـه به دنبال کارآیی بالا و امکانات اشرافی هستند. پاریس هیلتون طبع معمول این بنتلی شیک و زیبا را به رنگ صورتی سفارش داده اسـت. بنتلی بروکلند با ۶ دنده دستی و اتومات راهی بازار می شود و قیمت آن چیزی حدود ۳۴۰ هزار دلار اسـت.

 

ماشین بنتلی کانتیننتال فلایینگ اسپار

پاریس هیلتون برای این‌کـه به دیگر سلبریتی‌ها ثابت کند هیچ‌کدام انها به لحاظ داشتن اتومبیل های بنتلی حریف او نمی‌شوند یک دستگاه بنتلی کانتیننتال فلایینگ اسپار را به کلکسیون شخصی‌اش اضافه کرده اسـت. این اتومبیل به پیشرانه V8 مجهز اسـت و ۵۲۱ اسب‌ بخار نیرو تولید میکند.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

بنتلی کانتیننتال فلایینگ اسپار ار عرض ۴.۳ ثانیه از صفر کیلومتر به شتابی برابر با یک‌صد کیلومتر در ساعت میرسد و پس از گذشت ۱۰.۵ ثانیه سرعتی برابر با ۱۶۰ کیلومتر در ساعت پیدا میکند. این ماشین با هشت دنده اتوماتیک و دستی راهی بازار شده اسـت ودر بازارهای جهانی قیمتی حدود ۲۳۴ هزار دلار دارد.

 


 

بیوگرافی کوتاه از پاریس هیلتون

 

پاریس ویتنی هیلتون زاده ۱۷ فوریه ۱۹۸۱ هنرپیشه، خواننده و مدل آمریکایی اسـت. او در نیویورک به دنیا آمد. پاریس هیلتون از وارثان و دختر ریچارد هیلتون صاحب هتل‌های زنجیره‌اي هیلتون اسـت. مادرش کیتی در شبکه ان بی سی آمریکا یک برنامه تلویزیونی دارد کـه در آن آداب زندگی اشرافی را به ۱۴ حریف آموزش میدهد.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

پاریس هیلتون درخانواده اي اشرافی بزرگ شد و زندگی کرد . او برای جشن تولد ۲۱ سالگی خود پنج میهمانی در پنج شهر گرفت: نیویورک، لاس وگاس، لندن، لس آنجلس و توکیو. 

 

ماجرای خواستگاری پاریس هیلتون

خواستگاری با تم زمستانی از پاریس هیلتون در کوههای سفیدپوش و پیست اسکی اسپن کلرادو وی را غافلگیر کرد کریس زیلکا هنرپیشه و مانکن 32 ساله آمریکایی اوایل ماه ژانویه 2018 با تقدیم حلقه دو میلیون دلاری از پاریس خواستگاری کرد.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

حلقه پاریس دارای یک الماس 20 قیراطی گلابی شکل بودو آن قدر پاریس را هیجان زده کرد کـه در کسری از ثانیه پاسخ بله را به کریس داد. آن ها به زودی قرار اسـت تاریخ جشن نامزدی خودرا اعلام کنند.

 

داستان پاریس هیلتون

داستان او، داستانی از جنس سلبریتی های الکی مشهور اسـت. سلبریتی هایي کـه نه هنر انها و ظرفیت های خلاقیت و نو آوری در کسب و کار، هیچ کدام زمینه شهرتش را فراهم نکرده و هم چون تیفانی ترامپ «دختر دونالد ترامپ»، سیاست و ثروت، سبب معروفیتش شده اسـت. دختر سی و شش ساله صد و هفتاد و یک سانتیمتری نیویورک، در عرصه بازیگری و خوانندگی و فعالیت رسانه اي تا حدودی مشهور اسـت.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

اما انچه بر شهرتش تاثیر گذاشته، ثروت افسانه اي پدر اسـت کـه به وی و خواهر و برادرش به ارث رسیده اسـت. او یکی از واثان ثروت ۴ میلیارد دلاری ریچارد هیلتون، هتلدار مشهور کشور کشور آمریکا اسـت کـه امروزه بخشی از فعالیت کسب و کارش را در زمینه طراحی و تولید لوازم آرایش و بهداشتی و هم چنین پوشاک هدایت می کند.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

انتشار فیلمی غیر اخلاقی از پاریس هیلتون درسال ۲۰۰۴ میلادی، تاثیر زیادی در کاهش معروفیتش داشت کـه اکنون بعد از سال ها ازآن رویداد، به تلخی ازآن یاد می کند. به هرحال، زندگی پاریس هیلتون و بخشی از فعالیت های ایشان را میتوانید در سایت PARISHILTON.COM دنبال نمایید.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

پاریس هیلتون بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در چند سال اخیر به واسطه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و هم چنین پوشاک تحت برند خودش کـه در فروشگاه های زنجیره اي پاریس هیلتون در سراسر دنیا عرضه میشود، درامد کسب کرد. او ۴۴ فروشگاه در سراسر جهان دارد و از کیف دستی زنانه تا لوازم آرایشی و هم چنین کفش و عطر، تولید دارد.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

پاریس هیلتون به پرداخت های سرسام آور برای جشن های تولدش با دوستان مشهور اسـت کـه تنها دریک مورد درسال ۲۰۰۵ میلادی، بیش از ۳۰۰ هزار دلار برای برنامه ریزی جشن هزینه کرد. به همین خاطر، علاثه بسیاری به طراحی مد و لباس و متفاوت به نظر رسیدن دارد کـه وی را سوژه خوبی برای مجلات سبک زندگی به خصوص مد و لباس میکند.

ماشین های لاکچری پاریس هیلتون + بیوگرافی و حواشی زندگی او

او گر چـه جوایز زیادی در عرصه هنر دریافت کرده اما هیچوقت موفق به دریافت جوایز Golden Globe و Germmy نشده اسـت. پاریس هیلتون علاقه زیادی به شبکه های اجتماعی دارد. به گونه اي کـه بیش از 29 هزار توییت در شبکه توییتر منتشر کرده و قریب به 17 میلیون فالور دارد. او ظرف پنج سال اخیر، بیش از 2600 عکس از خود و محصولاتش دراین شبکه به اشتراک گذاشته اسـت.