پارس ناز پورتال

عکس ماشین های امریکایی ها برای گشت و گذار

عکس ماشین های امریکایی ها برای گشت و گذار

عکس ماشین های امریکایی ها برای گشت و گذار

مردم امریکا برای گشت و گذارها و بیرون رفتن ها از چه ماشین هایی استفاده می کنند؟ دانستن این مطلب می تواند جالب باشد. آمریکایی ها اغلب زمان گشت و گذار از چه خودروهایی استفاده می کنند؟ با این خودروهای با کیفیت بیشتر آشنا شوید.

 

لس آنجلس، کالیفرنیا

آلفا رومئو4C 2015

قیمت : 178 دلار برای هر روز اجاره
عکس ماشین های امریکایی ها برای گشت و گذاریک ماشین به معنای واقعی کلمه اسپرت ایتالیایی که آماده برای مانور دادن در پیچ و خم های جاده های لس آنجلس است. از این بهتر نمی شود. ما فقط دو ماشین چهار فصل در اختیار داریم و هیچ چیز بهتر از سواری با این ماشین فیبر کربنی زیبا در لس آنجلس نیست. با صرف تنها روزی 178 دلار سواری با این ماشین زیبا می توانید از تحمیل هزینه های اضافی خرید و نگهداری آن جلوگیری کنید.

 

BMW Alpina B7 2011
قیمت : 227 دلار برای هر روز اجاره
عکس ماشین های امریکایی ها برای گشت و گذارآلپینا B7 به سری 7 کم قدرت BMW روح تازه ای بخشیده به طوری که علاوه بر اضافه شدن امکانات بیشتر نسبت به سری های قبلی، در این مدل شاهد 500 اسب بخار قدرت موتور و تایرهای بسیار زیبا و لوکس نیز هستیم. ترکیبی از طراحی زیبا، عملکرد خوب، و لوکس بودن این اتومبیل، کار را برای دیگر اتومبیل ها برای غلبه بر آن سخت کرده است. این اتومبیل برای شبگردی در خیابان های هالیوود ساخته شده است.

 

شیکاگو- ایلینوی

فورد موستانگ 1972

عکس ماشین های امریکایی ها برای گشت و گذار

سواری و گشت و گذار با فورد موستانگ کلاسیک در خیابان میشیگان یا در کنار آبشارهای زیبای شیکاگو و در پارک میلینویم حال و هوای خاصی دارد.این گونه قدیمی از فورد موستانگ به تازگی تغیرات گسترده ای بر رویش انجام شده است. به طوری که در یکی از آپشن هایش قادر خواهید بود تا سقف ماشین را جمع کنید و این امکان باعث می شود که ارزش این ماشین در گشت و گذار آخر هفته در شیکاگو تا حد طلا بالا رود.

 

پورشه پانارما توربو 2015

قیمت : 351 دلار برای هرروز اجاره
عکس ماشین های امریکایی ها برای گشت و گذاربا توربو پانارمای 8 سیلندر با 440 اسب بخار قدرت موتور و چار صندلی سرنشین، شما قادر خواهید بود که در چند دقیقه تمام مناطق دیدنی شهر را ببینید. مضاف بر اینکه شما در تمام این مدت سوار بر یک پورشه هستید که شاید هرگز در دوران زندگی تان این فرصت را به دست نیاورید.

 

نیویورک

BMW M6 2006 اشنیتزر

قیمت : 180 دلار برای هر روز اجاره
عکس ماشین های امریکایی ها برای گشت و گذاردرسته که این مدل از BMW خیلی قدیمی محسوب میشه، اما هنوز هم یک ماشین ده سیلندر قوی به شمار می رود. این مدل بعدها با تغییراتی که بر روی آن صورت گرفت به AC schnitzer ارتقا پیدا کرد که با این تغییرات بهبود قابل توجهی در قطعات ان به وجود آمده است. اجاره این ماشین با توجه به کارایی و قدرت مانوری که دارد به طور قابل توجهی ارزان است.

 

مرسدس بنز 2015 کلاس S

قیمت : 757 دلار برای هر روز اجاره

عکس ماشین های امریکایی ها برای گشت و گذار

مرسدس بنز کلاس S لوکس بودن را به اوج خودرسانده است، به شما پیشنهاد می دهیم که این ماشین را با راننده اجاره کنید چرا که قیمت اجاره بالای این ماشین گران قیمت، ریسک بالایی را برای رانندگی خود شما به همراه دارد.

 

میامی فلوریدا

آئودی R8 – 2009

قیمت : 429 دلار برای هر روز اجاره
عکس ماشین های امریکایی ها برای گشت و گذاربا آئودی R8 که بسیار شبیه گالاردو است،به یاد بازی های مسابقه ای می افتیم. این مدل از آئودی با یک موتور 420 اسب بخاری 8 سیلندر تجهیز شده است که میتواند ظرف 4 ثانیه به سرعت 60 مایل بر ساعت برسد.

 

BMW i8 – 2015

قیمت: 452 دلار برای هر روز اجاره
عکس ماشین های امریکایی ها برای گشت و گذارBMW i8 رابا هیچ ماشینی اشتباه نخواهید گرفت؛ ساخت و طراحی منحصر به فرد آن از این ماشین زیبا یک فوق ماشین پر سرصدا با درهایی زیبا ساخته است که با تکنولوژی هیبرید نیز کار می کند.