پارس ناز پورتال

ترفند جالب برای ماندگاری بیشتر رژ لب

ترفند جالب برای ماندگاری بیشتر رژ لب

با این روش ماندگاری رژ لب بیشتر می شود

شما میتوانید ماندگاری رژ لب را با بهره گیری از روشهای معرفی شده در زیر افزایش دهید تا مجبور نباشید بطور مداوم آن را تجدید کنید. خانم ها این مساله را به خوبی درک می‌کنند که ماندگاری رژلب برای تمام روز چه اتفاق خوبی هست و هر شخصی به روش خود، سعی میکند رنگ لب هایش حتی هنگام غذاخوردن هم حفظ شود.

 

برای این منظور میتوان از رژلب هاي ضدآب یا 24 ساعته بهره گیری کرد. یا حتی می‌توان چند لایه رژ روی هم روی لب زد تا از ماندگاری آن مطمئن شد.اما یک روش بسیار ساده تر هم برای این منظور وجود دارد و آن بهره گیری از قلم مو برای کشیدن خط لب هست. یعنی به جای مداد لب، از قلم مو برای کادربندی لب هاي خود بهره بگیرید.

 

 به گزارش پارس ناز وقتی با قلم موی ریز آرایشی، رژ را روی لب هایتان می‌کشید چندین مزیت دارد: یکی اینکه رنگ رژلب و خط لب با هم یکی هست، دو اینکه می‌توانید با توجه بیشتری دور لب خط بکشید و از همه ي مهم تر اینکه هزینه هایتان هم کاهش پیدا می‌کنند. وقتی همان رژی که دارید را بعنوان خط لب هم بهره گیری میکنید، دیگر لازم نیست برای خرید مدادهایی که به اندازه خود رژلب و گاها اکثر از ماتیک قیمت دارند، پول هزینه کنید.

 

برترین و بارزترین ویژگی این ترفند در این هست که رنگ لب شما برای ساعت هاي طولانی به قوت خود باقی خواهد ماند.برای این منظور، لبه ي تخت و ضخیم قلم مو را درون رژ لب موردعلاقه خود فرو کنید، سپس آن را به صورت خط باریک روی لب پایینی بکشید. سپس سراغ لب بالا رفته و روی فرم لبتان خط بکشید.در آخر، رژ لب خود را زده و از اینکه تا ساعت هاي زیادی به قوت خود باقی خواهد ماند، مطمئن باشید.