پارس ناز پورتال

مایلی سایرس و نامزدش دوباره با هم آشتی کردند

مایلی سایرس و نامزدش دوباره با هم آشتی کردند

مایلی سایرس و نامزدش دوباره با هم آشتی کردند 

پس از دعواها و کشمکش های فراوان این دو بازهم با هم آشتی کردند.اولین بار لیام همسورث وقتی مایلی سایرس تنها 19 سال داشت از او خواستگاری کرد. روز جمعه بعداز ظهر خواننده مشهور مایلی سایرس همراه با نامزدش لیام همسورث دیده شد، در حالی که در حین خروج از محوطه پارکینگی در مالیبو پس از صرف سوشی در رستوران، عاشقانه دستش را دور گردن او حلقه کرده بود.

 

 این زوج مشهور که پیش از این نامزدی خود را به هم زده بودند، پس از گذشت چند سال دوباره با یکدیگر آشتی کرده و نامزد شدند و به زودی قصد دارند مراسم ازدواج خود را جشن بگیرند.
مایلی سایرس و نامزدش دوباره با هم آشتی کردندخواننده مشهور مایلی سایرس و نامزدش لیام همسورث

 

مایلی بلوز و شلوار راحتی با طرح فانتزی کارتون گربه فلیکس به تن داشت و یک کوله پشتی طوسی و صورتی نیز بر دوشش دیده می شد. او در حقیقت از یک روز مرخصی خود در برنامه استعداد یابی (The Voice) که همراه با داوران دیگر یعنی بلیک شلتون، آدام لوین و الیشیا کیز اجرا می کند، برای گذراندن اوقاتش با لیام همسورث استفاده می کرد.
مایلی سایرس و نامزدش دوباره با هم آشتی کردندلیام همسورث بازیگر فیلم های عطش مبارزه و نامزدش مایلی سایرس

 

لیام بازیگر مجموعه فیلم های مشهور “عطش مبارزه” که به صورت معمول چهره ای یخزده دارد، در حین قدم زدن با همسر آینده اش مایلی لبخند به لب داشت.
مایلی سایرس و نامزدش دوباره با هم آشتی کردندتیپ مایلی سایرس در قرار ناهار با نامزدش لیام همسورث به صرف سوشی در رستوران

 

برطبق گزارش ها مایلی سایرس نظر خود را درمورد محل برگزاری مراسم تغییر داده است. او در ابتدا قصد داشت مراسم عروسی اش در کنار ساحل و در کشور زادگاهش استرالیا برگزار شود ولی اکنون زیاد در این مورد مطمئن نیست و هنوز نیز مقصد ماه عسل آنها مشخص نیست.
مایلی سایرس و نامزدش دوباره با هم آشتی کردندعکسی از مایلی سایرس و لیام همسورث در سال 2012 و پیش از به هم خوردن نامزدی اولشان