پارس ناز پورتال

مجری مشهور با سابقه فساد اخلاقی نابینا شد

مجموعه : مجله خبری روز
مجری مشهور با سابقه فساد اخلاقی نابینا شد

مجری مشهور با سابقه فساد اخلاقی نابینا شد 

نام ویلیام هنری بیل کارنی برای تعداد زیادی از افراد آشناست چون مجری بسیار مشهوری هست و برنامه هاي پرطرفدار زیادی را مجری گری کرده هست. مجری مشهور و بازیگر خنده دار خبرساز که در اجرای استند آپ هاي کمدی بسیار چیره دست هست ، و به دلیل چشم چرانی اش مشهور هست ، اعلام کرد بیناییش را از دست داده هست .

 

ویلیام هنری بیل کارنی بازیگر ، تهیه کننده ، نویسنده و کمدین کهنه کار آمریکایی که در چند سال جدید به علت اتهامات متعدد نسبت به وی در ارتباط با سوء بهره گیری جنسی از زنان با مشکلات زیادی روبرو بوده، میگوید کاملا نابیناشده هست.

مجری مشهور با سابقه فساد اخلاقی نابینا شد

بیل کازبی کمدین کهنه کار آمریکایی که در چند سال جدید به علت اتهامات متعدد نسبت به وی در ارتباط با سوء بهره گیری جنسی از زنان با مشکلات زیادی روبرو بوده، در اولین گفت و گو اش بعد از ۲ سال، میگوید بینایی خود را کاملا از دست داده هست. وی به شبکه خبری «NNPA» گفته هست یک روز صبح از خواب بیدار شده و متوجه شده هست که دیگر توانایی مشاهده را ندارد.

 

 به گزارش پارس ناز آقای کازبی می‌گوید مدتها بود که بینایی اش ضعیف شده بود و پزشکان گفته بودند که کاری برای نگاه داشتن بیناییش از دست آن ها بر نمی‌آید.این در حالی هست که تنها یک ماه دیگر هیئت منصفه دادگاه برای رسیدگی به شکایتها علیه بیل کازبی شکل خواهد گرفت. او متهم شده هست که به یکی از کارمندانش، «آندریا کانستند» داروی مخدر خورانده و از وی سوء بهره گیری جنسی کرده هست. او تاکنون این تهمت را رد کرده هست.

 

بیل کازبی کمدین هست و از دهه ۱۹۶۰ میلادی در عرصه فیلم و تلویزیون در ایالات امریکا حضور داشته و پیش از اتهامات وارده از کمدین هاي محبوب این کشور محسوب می شد.به نظر می‌رسد با این حادثه زنانی که قربانی سوءاستفاده هاي او شده بودند، شاد شوند و از سویی این بازیگر دیگر نمیتواند در این سن و سال زنان را برانداز کرده و شکار خود را گزینه کند!