پارس ناز پورتال

مجری معروف احسان کرمی که 41 بار تغییر شغل داده

مجموعه : اخبار سینما
مجری معروف احسان کرمی که 41 بار تغییر شغل داده

مجری معروف احسان کرمی که 41 بار تغییر شغل داده

احسان کرمی مجری محبوب در نشریات هم فعالیت می کند و زندگی بسیار متغیری هم داشته است که از انرژی درونی وی نشات می گیرد. احسان کرمی متولد تیر ماه سال ۱۳۵۹ در محله قیطریه تهران است ، متاهل است ، کاردانی تشریفات خوانده ، دوره فیلم سازی را در انجمن فیلمسازی جوان گذرانده و بعد دوره بدن و بیان تئاتر را هم پیش میکائیل شهرستانی آموخته ،

 

کارش را از سال۸۵ با رادیو تهران شروع کرد.شروع فعالیتش در رادیو تهران با نویسندگی آیتم طنز بود.این آیتم به اسم چراغ قرمز بود که یک روز بازیگر آیتم نیومد و خودش بجای آن بازی کرد و بدین ترتیب بازیگر رادیو شد.
مجری معروف احسان کرمی که 41 بار تغییر شغل دادههمچنین در جمعه ایرانی بازیگر و مجری بازیگر برنامه۱۲۴۳۷ از رادیو صدای آشنا و نویسنده و مجری بخش نیمروزی پنجشنبه ها در رادیو پیام است.از سال ۸۷ با اجرای برنامه نقره وارد تلویزیون شد. بعد اجرای تصویر زندگی به او سپرده شد و اکنون اجرای برنامه شب نشینی شبکه جام جم و رادیو ۷ را برعهده دارد.
مجری معروف احسان کرمی که 41 بار تغییر شغل دادهنام برنامه هایی را که کار کرده است: چهار دیواری ممنون، مکث 95، جام ارگ، صبح تهران، تهران در شب، موج مجهول، چراغ سبز ،جمعه ایرانی،۱۲۴۳۷،نقره،تصویر زندگی،برنامه طلوع در شبکه چهار ،شب نشینی و رادیو۷ ضمنا فعالیت در سه نمایش رو هم در کارنامه دارن. کمدی استشمامات – پیونوکیو٢ و محسن یک رپرتوار باشبکه های رادیویی که فعالیت داشته: رادیو ایران،

 

رادیو صدای آشنا، رادیو تهران،رادیو پیام ,برنامه زنده رود اصفهان و …در دهمین جشنواره بین المللی رادیو مجری برگزیده و در یازدهمین جشنواره بین المللی رادیو به عنوان گوینده برتر انتخاب شد.
مجری معروف احسان کرمی که 41 بار تغییر شغل دادهاحسان کرمی در خندوانه
این مجری و صداپیشه تلویزیون شامگاه دوشنبه ششم دی مهمان برنامه «خندوانه» بود.
او حضوری غافلگیرکننده در برنامه داشت و از داخل گونی بیرون آمد.
مجری معروف احسان کرمی که 41 بار تغییر شغل دادهسپس کرمی از فعالیت‌های کاری خود گفت: «از سر تمرین کلاه قرمزی آمدم که شخصیت «عزیزم ببخشید» را کار می‌کنم، من یک ماه و نیم تمرین کردم و روزی سه صدا تقلید کردم تا بالاخره با آقای طهماسب به نتیجه رسیدیم. الان هم تئاتر «آیس لند» را روی صحنه دارم و نمایش «آنوس» را هم داریم تمرین می‌کنیم.»
مجری معروف احسان کرمی که 41 بار تغییر شغل دادهاو درباره حضوری که در رشته‌های مختلف تئاتر، دوبله، اجرا، بازیگری و موسیقی داشته است، توضیح داد: «چیزی که دوست دارم این است که بچه‌های هر حیطه‌ای که در آن کار می‌کنم از من درخواست ادامه کار می‌کنند و این باعث می‌شود تا من احساس کنم که خیلی هم مسیرم اشتباه نیست.»
مجری معروف احسان کرمی که 41 بار تغییر شغل دادهکرمی درباره اولین تجربه گویندگی اش گفت: «اول رفتم به رادیو تست دادم و قرار شد برای رادیو شهر تهران اخبار بخوانم؛ سپس یک نویسنده‌ای پیدا شد که از من خواست تا متن طنز بنویسم و مجری آن برنامه نیامد و من اجرا کردم و این گونه کارم در رادیو شروع شد.»
مجری معروف احسان کرمی که 41 بار تغییر شغل دادهدر ادامه او درخصوص 41 شغلی که در عمر خود عوض کرده توضیح داد: «آن چه که می‌خواستم را پیدا نمی‌کردم، من چون رشته‌ام تشریفات و هتل‌داری بود مدتی این رشته را تدریس کردم. ظرفشویی در هتل کردم، مغازه داشتم، مشاور املاک، راهنمای تور، مدیر رستوران، آشپز و … همه را تجربه کردم و زمانی که به رادیو آمدم آرام آرام این کارها را کنار گذاشتم.»
مجری معروف احسان کرمی که 41 بار تغییر شغل دادهکرمی درباره چیزهایی که حالش را بد می‌کند، افزود: «دروغ و دیدن هرچیز غم انگیزی من را آزرده می‌کند، مانند محدودیت‌هایی که برای کودکان ایجاد می‌شود.»این مجری در خصوص اینکه اگر بخواهد شغل خود را تغییر دهد چه شغلی را انتخاب می‌کند، گفت: «خیلی سخت است و من به غیر از کار هنری حتما معلمی را انتخاب می‌کنم.»در ادامه کرمی یک قطعه قدیمی را برای حضار زمزمه کرد.

 

سپس تصاویر پرویز بهرام، بروس لی، مرضیه برومند، ناصر ممدوح پخش شد و کرمی سعی کرد در شبیه‌ترین حالت صدای آن‌ها را تقلید کند.
مجری معروف احسان کرمی که 41 بار تغییر شغل دادهمصاحبه خواندنی با احسان کرمی درباره تناسب اندام و کاهش وزنش

 

اولین بار کی احساس کردی چاق شدی؟

 

این احساس خیلی وقت است که با من است! (می خندد) ولی هفت سال پیش چند ماه بعد از ازدواجم یک مرتبه دیدم جدی جدی خیلی چاق شده ام و به 92 کیلو رسیده ام.
مجری معروف احسان کرمی که 41 بار تغییر شغل دادهموقع ازدواج چند کیلو بودی؟

 

زمان ازدواجم 81 یا 82 کیلو بودم که البته آن هم زیاد بود.

 

مرسی دستپخت همسر!

 

دستپخت همسر که اصلی ترین دلیلش بود واقعا! ولی خب هی از این مهمانی به آن مهمانی و مسافرت می رفتیم، ورزش هم نمی کردم، کارم هم جوری نبود که بتوانم تحرک زیاد داشته باشم، برای همین یک مرتبه چشم باز کردم و دیدم 92 کیلو شده ام.
مجری معروف احسان کرمی که 41 بار تغییر شغل داده92 کیلو به چشم بقیه هم می آمد یا خودت بیشتر متوجهش بودی؟

 

نه، به چشم بقیه هم می آمد. همه می گفتند تو چرا این جوری شده ای؟ چه خبرت است؟!هر کی می دید می گفت مثل اینکه اول شکمت می آید توی خانه و بعد خودت می آیی! به خصوص وقتی خودم را توی تلویزیون دیدم بیشتر متوجه شدم. برنامه نقره اولین برنامه تلویزیونی ام بود که اجرا کردم. یک دفعه دیدم با چه غولی طرفم! خیلی چاق شده بودم. انگار که ورم داشتم.
مجری معروف احسان کرمی که 41 بار تغییر شغل دادهچرا با رژیم غذایی دکتر موفق نشدی؟

 

دکترها برای اینکه به شما خیلی فشار نیاید در رژیم های شان وعده های کوچک، سبک و کم کالری می گنجانند ولی چون من اشتیاق خوردن دارم وقتی غذا می خورم دلم می خواهد ادامه دهم بنابراین، این دفعه خودم رژیم گرفتم و دوازده کیلو کم کردم ولی چون دقیقا خورد به شب عید و برنامه سال تحویل بعد هم نوروز و سفر یزد بود و دوباره چاق شدم.
مجری معروف احسان کرمی که 41 بار تغییر شغل دادهچقدر چاق شدی؟

 

فکر کنم چهار کیلو در شب عید چاق شدم. این اواخر رسیدم به 88 کیلو و 800 گرم که همزمان شد با تئاتر کار کردنم. بعد شروع کردم به تماشا کردن فیلم نمایش هایم و دیدم واقعا وحشتناک است. با این بدن نمی شود تئاتر کار کرد و سخت است. بعد یکی دو بار سعی کردم باز با رژیم دکتر لاغر کنم. از ایالات متحده رژیم فرستادند

 

و از دوبی یک دکتری رژیم فرستاد و از این قصه ها. اما دیدم هر کاری می کنم نمی توانم با رژیم دکتر لاغر کنم. این دفعه یک تصمیم خیلی محکم گرفتم و اصلا به دکتر کاری نداشتم. شروع کردم به کم خوری و ورزش زیاد و این طوری توانستم 13 کیلو کم کنم.
مجری معروف احسان کرمی که 41 بار تغییر شغل دادهنگران نبودی این برنامه سرخود کار دستت بدهد؟

 

در همین دوره ای که هی مثل بادکنک باد شدم و خالی شدم تقریبا فهمیده بودم که چه کار باید انجام دهم تا به بدنم آسیب نرسد. واقعا هم به بدنم آسیب نرسید. چون من هم ورزش می کردم و هم حجم نسبتا زیادی از سالاد و سبزی می خوردم. به نظرم خیلی هم برای بدنم خوب بود. ولی بعضی ها هستند که واقعا هیچی نمی خورند. من این جوری نبودم و تا مرز اینکه مراقب باشم یک وقت اتفاقی برای بدنم نیفتد پیش می رفتم.