پارس ناز پورتال

محبوب ترین بازیگران زن ژاپنی و کره ای | زیباترین زنان شرقی چه کسانی هستند؟

محبوب ترین بازیگران زن ژاپنی و کره ای | زیباترین زنان شرقی چه کسانی هستند؟

محبوب ترین بازیگران زن ژاپنی و کره ای | زیبارویان شرقی چه کسانی هستند؟

 

در اینبخش با زیباترین بازیگران زن ژاپنی و کره اي آشنا می‌شویم. سینمای شرق یکی از پربیننده ترین ها می باشد، در کشور خودمان هم بازیگران شرقی زیادی هستند کـه آشنای مردم هستند. سریال ها و فیلمهای سینمایی ساخت شرق آسیا از تلویزیون پخش شده اند و توانستند مخاطبان زیادی رابه خود جلب کنند. در ادامه با زیبارویان آسیای شرقی آشنا میشویم. یا پارس ناز همراه باشید.

 

یوئی اراگاکی

یوئی «Yui Aragaki» زاده ششم ژوئن سال ۱۹۸۸ اسـت و نه‌تنها دستی در موسیقی دارد بلکه بـه لطف چهره زیبا و اندام خوش‌تراشش یکی از مدل‌هاي شناخته شده ژاپن بـه‌حساب می آید ودر برنامه‌هاي رادیویی و تلویزیونی مختلفی حضور پیدا کرده اسـت.

محبوب ترین بازیگران زن ژاپنی و کره ای | زیباترین زنان شرقی چه کسانی هستند؟

یوئی درسال ۲۰۰۸ جایزه چهل و پنجمین جشنواره پیکان طلایی «Golden Arrow Awards» فیلم ژاپن را ازآن خود کرد و حدود ۱۰ سال پیش بـه‌اندازه‌اي فعالیت کاری داشت کـه درسال ۲۰۰۷ از شدت نگرانی‌هاي شغل و حرفه‌اش دچار استرس شدید شد.

 

همان‌گونه کـه گفتیم این بازیگر مشهور و محبوب ژاپنی درکنار هنرپیشگی، صدای گیرا و جذابی دارد و تا کنون یک آلبوم موسیقی را از او شاید بوده‌‌ایم. بـه‌رغم این کـه مدتی اسـت خبر هـای زیادی از این هنرمند زیباروی ژاپنی نداریم بازهم با توجه بـه پشتکاری کـه از یوئی میشناسیم، انتظار میرود در آینده خبر هـای بیشتری را از یوئی اراگاکی بشنویم.

 

آیا اوئتو

آیا «Aya Ueto» در تاریخ چهاردهم سپتامبر سال ۱۹۸۵ زاده شد و یکی از هنرپیشه‌هاي برجسته ژاپنی اسـت. او درکنار هنرپیشگی در خوانندگی و مدلینگ هم دستی دارد و گاهی اوقات برنامه‌هاي رادیویی اجرا می کند. آریا مد‌ت‌ها پیش در هفتمین مسابقه دختر شایسته ژاپن کـه در بین این سرزمین، این مسابقه با نام بی‌شو‌جو «Bishōjo» شناخته میشود شرکت کرد.

محبوب ترین بازیگران زن ژاپنی و کره ای | زیباترین زنان شرقی چه کسانی هستند؟

علی رغم این کـه در آن زمان تنها ۱۳ سال بیشتر نداشت، زیبایی‌هاي خیره‌کننده او چشم داوران را گرفت و جایزه این مسابقه را ازآن خود کرد. مدتی بعد نیز نخستین حضور آیا اوئتو را در فیلم ساتسوجینشا: قاتل پارایزو «Satsujinsha: Killer of Paraiso»، محصول سال ۱۹۹۹، شاهد بودیم. آیا دراین فیلم درخشندگی چشمگیری داشت.

 

پس ازآن نقش یک دختر دبیرستانی راکه از اختلال هویت جنسی رنج می برد را در سریالی بازی کرد و بـه یکی از محبوب‌ترین ستاره‌هاي جوان ژاپنی تبدیل شد. آیا اوئتو از سال ۲۰۰۴ بـه مدت ۵ سال متوالی جایزه ملکه زیبایی ژاپن را ازآن خود کرد و بـه‌دلیل چهره زیبایی کـه دارد درکنار حضور موفق در دنیای هنر، پول خوبی از تبلیغات هم در می‌آورد.

 

یوریکو یوشی‌ تاکه

یوریکو «Yuriko Yoshitaka» متولد ۲۲ جولای سال ۱۹۸۸ اسـت و یکی از جوانترین و محبوب‌ترین هنرپیشه‌هاي ژاپنی بـه‌حساب می آید. یوریکو نخستین بار درسال ۲۰۰۶ در پرده نقره‌اي حضور پیدا کرد و نقش اول فیلم «مارها و گوشواره‌ها» «Snakes and Earrings» را برعهده گرفت و بازی بسیار زیبایی را از خود دراین فیلم بـه نمایش گذاشت تا درهای پیشرفت و موفقیت بـه روی او باز شود.

محبوب ترین بازیگران زن ژاپنی و کره ای | زیباترین زنان شرقی چه کسانی هستند؟

مدتی از اکران این فیلم نگذشته بود کـه توجه رسانه‌ ها و محافل هنری بـه یوریکو یو‌شی‌تاکه جلب شد ودر نظرسنجی کـه توسط یکی از رسانه‌هاي ژاپنی انجام شده بود، یوریکو بـه‌عنوان پنجمین هنرپیشه جوان و آینده‌دار ژاپن درسال ۲۰۰۹ شناخته شد. یوریکو سال بعد نیز دراین نظرسنجی رتبه بهتری را ازآن خود کرد و شاهد حضور او در فیلم‌هاي بیشتری بودیم.

 

اریکا تودا

اریکا «Erika Toda» در هفدهم آگوست سال ۱۹۸۸ بـه دنیا آمد و اگر اهل سریال‌هاي ژاپنی باشید بـه احتمال زیاد یک یا چند سریال از اریکا تودا دیده‌اید.به گزارش پارس ناز این هنرپیشه موفق ژاپنی سریال‌هاي «بازی دروغگو» و «کد آبی» را در کارنامه‌اش دارد.

محبوب ترین بازیگران زن ژاپنی و کره ای | زیباترین زنان شرقی چه کسانی هستند؟

بـه‌رغم این کـه در سریال‌هاي زیادی نقش اول را بر عهده داشته، مجموعه‌هاي تلویزیونی برجسته‌اي را نیز از اریکا سراغ داریم کـه بـه‌عنوان هنرپیشه مکمل زن در انها حضور پیدا کرده ودر بین آن ها میتوان بـه سریال‌هاي «رئیس» «Boss» و «انجمن دختران» «Gal Circle» اشاره کرد. اریکا تودا را بیشتر در تلویزیون ژاپن شاهد هستیم اما در سینما نیز هر از گاهی ظاهر می شود.

 

ماکی هوریکیتا

ماکی هوریکیتا «Maki Horikita» در ششم اکتبر سال ۱۹۸۸ بـه دنیا آمد و نخستین بار درسال ۲۰۰۳ شاهد حضور این هنرپیشه ژاپنی در سریال‌هاي تلویزیونی این کشور بودیم. ماکی درکنار نقش‌آفرینی در سریال‌ها، علاقه زیادی بـه بازی در فیلم‌هاي سینمایی دارد و بـه لطف چهره‌زیبایش، تصویر او در آگهی‌هاي بازرگانی ژاپنی نیز دیده می شود.

محبوب ترین بازیگران زن ژاپنی و کره ای | زیباترین زنان شرقی چه کسانی هستند؟

هوریکیتا صدای گیرا و جذابی هم دارد و بهمین دلیل درسال ۲۰۰۹ دریک فیلم انیمیشن نیز صداپیشگی کرد. او دراین کارتون بجای یک مگس جوان صداپیشگی کرد کـه می خواست بـه فضا پرواز کند.

 

اریکا ساواجیری

اریکا «Erika Sawajiri» زاده هشتم آوریل سال ۱۹۸۶ اسـت ودر کنار بازیگری در سینما و تلویزیون، علاقه زیادی بـه مدلینگ و خوانندگی دارد.

محبوب ترین بازیگران زن ژاپنی و کره ای | زیباترین زنان شرقی چه کسانی هستند؟

اریکا پس از بازی در سریال «یک لیتر اشک» بـه آوازه و شهرت زیادی رسید و پس از موفقیت در دنیای سینما و تلویزیون ژاپن بـه موسیقی روی آورد و با نام هنری کارو آمانه «Kauru Amane» بـه آوازخوانی پرداخت و بعضی از ترانه‌هاي تراز اول اریکا ساواجیری چیزی بیشتر از ۷۵۰ هزاربار دانلود داشته‌اند.

 

کیوکو فوکادا

کیوکو « Kyoko Fukada»، در تاریخ دوم نوامبر سال ۱۹۸۲ بـه دنیا آمد و همانند بسیاری دیگر از پریچهره‌هاي ژاپنی درکنار هنرپیشگی دستی در خوانندگی هم دارد و بازی چشمگیر او در فیلم دختران کامیکازه «Kamikaze Girls» جایزه بهترین هنرپیشه را در جشنواره فیلم یوکوهاما برای کیوکو فوکادا بـه‌ ارمغان آورد.

محبوب ترین بازیگران زن ژاپنی و کره ای | زیباترین زنان شرقی چه کسانی هستند؟

کیوکو نخستین بار درسال ۱۹۸۷ دریک سریال تلویزیونی ژاپنی حضور پیدا کرد و اگر اهل فیلم‌هاي وحشتناک باشید بـه احتمال زیاد فیلم حلقه ۲ رابا حضور کیوکو فوکادا دیده‌اید. این فیلم درسال ۲۰۰۰ بـه نمایش درآمد و بازی کیوکو فوکادا بازتاب مثبتی در جوامع هنری ژاپن داشت. کیوکو درکنار سینما بـه خوانندگی هم علاقه دارد و نخستین آلبوم و تک‌آهنگ او درسال ۱۹۹۹ منتشر شد.

 

نازومی ساساکی

نازومی «Nozomi Sasaki»، متولد هشتم فوریه سال ۱۹۸۸ اسـت ودر دنیای سینما و تلویزیون ژاپن وی را با نام نازومی می‌شناسیم و هواداران کمتر وی را با نام فامیلی‌اش خطاب می کنند. نازومی بیشتر از این کـه در سینما و تلویزیون ژاپن مشهور باشد، در صحنه‌هاي مدلینگ این کشور محبوبیت دارد.

محبوب ترین بازیگران زن ژاپنی و کره ای | زیباترین زنان شرقی چه کسانی هستند؟

پس از این کـه چیزی نزدیک بـه ۷ سال حضور درخشان در مدلینگ داشت بـه دنیای موسیقی روی آورد ودر سال ۲۰۱۰ بـه همراه یکی از رپرهای مشهور ژاپنی، تک‌آهنگی را منتشر کرد. یکی دو سال بعد هم درسال ۲۰۱۲ شاهد انتشار آلبوم کاملی از ترانه‌هاي نازومی ساساکی بودیم.

 

کیکو کیتاگاوا

در بین هنرپیشه‌هاي زیباروی ژاپنی کـه بـه انها اشاره کردیم، کیکو کیتاگاوا برای مـا ایرانی‌ها چهره شناخته‌شده‌تری اسـت و اگر بـه مجموعه فیلم‌هاي «سریع و خشن» علاقه داشته باشید و فیلم «سریع و خشن: توکیو دریفت» را دیده باشید، هنرنمایی کیکو کیتاگاوا «Keiko Kitagawa» را دراین فیلم دیده‌اید و ین بازیگر ۳۲ ساله ژاپنی رابه‌خوبی می‌شناسید.

محبوب ترین بازیگران زن ژاپنی و کره ای | زیباترین زنان شرقی چه کسانی هستند؟

کیکو زاده بیست و دوم آگوست سال ۱۹۸۶ اسـت ودر کنار بازیگری، در گذشته در دنیای مدلینگ نیز برای خودش اسم و رسمی داشت و از سال‌ ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ مدل‌اختصاصی مجله «ژاپنی‌هاي هفده‌ساله» بود. کیکو کیتاگاوا ازآن دسته دخترانی اسـت کـه علاقه‌اي بـه بیرون رفتن از منزل دارد و ترجیح می دهد اوقات فراغت‌اش را در منزل بنشینید و فیلم ببیند و بـه موسیقی گوش فرا دهد یا این کـه کتاب بخواند.

 

یوکی ناکاما

یوکی «Yukie Nakame» متولد سی اکتبر سال ۱۹۷۹ اسـت ودر شهر اوراسوئه در استان اوکیناوای ژاپن درخانواده‌اي ماهیگیر بـه‌دنیا آمده اسـت. یوکی ناکاما فعالیت هنری‌اش رابا خوانندگی شروع کرد و بازی او در فیلم «حلقه: همزاد» «Ring 0: Birthday» درسال ۲۰۰۰، یوکی رابه دنیای سینما و تلویزیون ژاپن معرفی کرد.

محبوب ترین بازیگران زن ژاپنی و کره ای | زیباترین زنان شرقی چه کسانی هستند؟

یوکی کـه استعداد خودش را در فیلم‌هاي وحشتناک بـه نمایش گذاشته بود درسال ۲۰۰۰ فیلم دیگری نیز بازی کرد و اینبار با حضور دریک سریال درام، ثابت کرد کـه برای سریال‌ها و فیلم‌هاي عاشقانه نیز بازیگر توانمندی اسـت. یوکی ناکاما سریال‌ها و فیلم‌هاي درخشانی را در کارنامه‌اش دارد و بـه رغمی این کـه بـه ۴۰ سالگی نزدیک می شود اما هنوز هم زیبایی‌اش را حفظ کرده اسـت.

 


 

محبوب ترین بازیگران زن کره ای

 

جالب اسـت بدانید سایر کشور هـای دنیا نیز علاقه زیادی بـه سریال‌هاي کره‌اي نشان می دهند. این امر بی‌دلیل نیست و انصافاً باید گفت سریال‌هاي خوب و درخشانی را در بین آثار کره‌اي شاهد هستیم کـه لحظات شاد و جذابی برای برای خانواده‌ها مهیا می کنند. بیشتر این سریال‌ها موفقیت خودرا مدیون هنرپیشه‌هایي هستند کـه با هنرنمایی دراین مجموعه‌ها دل هزاران بیننده را بدست می‌آورند.

 

مون چائه وون

اگر اهل سریال‌هاي کره‌اي باشید بـه احتمال زیاد سریال زیبای The Innocent Man را دیده‌اید. مون چائه وون زیبارو و دوست‌داشتنی با لبخند جذابی کـه همیشه بر لب دارد یکی از نقاط اصلی موفقیت این سریال بود. مون چائه وون ازآن‌دسته هنرپیشه‌هاي پرکار کره‌اي اسـت کـه سریال‌هاي The Princess’ Man و Good Doctor را نیز در کارنامه اخیر خود دارد.

محبوب ترین بازیگران زن ژاپنی و کره ای | زیباترین زنان شرقی چه کسانی هستند؟

مون‌ چائه وون حدود ۱۰ سال پیش با ایفای نقش در سریال Painter of the Wind توانست اسم و رسمی برای خود پیدا کند و یکسال بعد در سریال Brilliant Legacy بعنوان یکی از محبوب‌ترین سریال‌هاي آن زمان در کره ظاهر شد تا جای پای ثابتی در صنعت فیلم‌ و سریال کره برای خود دست و پا کند. مون چائه وون برای بازی در هر قسمت از سریال چیزی حدود ۲۱ هزار دلار دست مزد میگیرد.

 

پارک شین هه

تعداد زیادی از منتقدین دنیای هنر پارک شین هه را بعنوان یکی از با استعدادترین هنرپیشه‌هاي کره‌اي می‌شناسند. پارک شین هه زیبارو از صدای خوبی نیز برخوردار اسـت و بـه لطف اندام خوش‌تراشی کـه دارد هر از گاهی در صنعت پوشاک و مدلینگ حضور پیدا می کند. پارک شین هه را برای نخستین بار در سریال Stairway to Heaven دیدیم. مدتی بعد نیز نقش اول سریال You’re Beautiful را برعهده گرفت.

محبوب ترین بازیگران زن ژاپنی و کره ای | زیباترین زنان شرقی چه کسانی هستند؟

این سریال‌ها نظر مخاطبین رابه خود جلب کرد و راه برای حضور بیشتر پارک شین هه در سریال‌هاي کره‌اي باز شد. سریال‌هاي Heartstrings، Flower Boys Next Door، The Heirs، Pinocchio و Doctors را میتوان بعنوان سایر کارهای پارک شین هه نام برد. این زیبای خنده‌روی کره‌اي چیزی حدود ۲۱ هزار دلار برای هر قسمت از سریال‌ دست مزد میگیرد.

 

پارک بو یونگ

این ستاره کره‌اي علاقه زیادی بـه حضور در سینما دارد و حدود ۱۰ سال پیش با بازی در فیلم Scandal Makers حسابی خوش درخشید، پس از این فیلم پارک بو یونگ در فیلم A Werewof Boy حضور پیدا کرد.

محبوب ترین بازیگران زن ژاپنی و کره ای | زیباترین زنان شرقی چه کسانی هستند؟

سریال Oh My Ghostess بعنوان اثر تلویزیونی این هنرپیشه جذاب و پول‌ساز شناخته می شود. پارک بو یونگ برای بازی در هر قسمت از سریال چیزی حدود ۲۵ هزار دلار دست مزد می گیرد.

 

شین مین آه

این الهه کره‌اي ازآن دسته هنرپیشه‌هاي پرطرفداری اسـت کـه در ایران هم عاشقان زیادی دارد. شین مین آه سریال‌هاي A Love To Kill, My Girlfriend is Nine Tailed Fox, Arang And The Magistrate و Oh My Venus را در کارنامه خود دارد.

محبوب ترین بازیگران زن ژاپنی و کره ای | زیباترین زنان شرقی چه کسانی هستند؟

شین مین آه حدود بیست سال پیش بعنوان مدل در مجله نوجوانان Kiki خوش درخشید و مدتی نیز در چند آهنگ ویدئو ظاهر شد.به گزارش پارس ناز این چهره‌ سرشناس کره‌اي با حضور در سریال Beautiful Days راه خود رابه دنیای سینما و تلویزیون کره باز کرد. شین مین آه بـه ازای بازی در هر قسمت سریال مبلغ ۲۵ هزار دلار دریافت میکند.

 

گونگ هیو جین

گونگ هیو جین لقب سلطان سریال‌هاي کمدی کره‌اي را ازآن خود کرده اسـت و نقش بامزه و خنده‌دار این هنرپیشه زیبارو در سریال‌هاي The Greatest Love, Master’s Sun, It’s Okay و That’s Love حسابی بـه دل مخاطبان نشسته اسـت.

محبوب ترین بازیگران زن ژاپنی و کره ای | زیباترین زنان شرقی چه کسانی هستند؟

گونگ هیو جین برای نخستین بار در سریال Memento Mori ظاهر شد. در آن زمان وی برنامه‌اي برای بازیگری حرفه‌اي نداشت اما موفقیت این سریال باعث شد تا نظرش تغییر کند و حرفه بازیگری رابا جدیت بیشتری دنبال نماید. گونگ‌ هیو جین بـه ازای بازی در هر قسمت از سریال مبلغ ۳۳،۴۰۰ دلار دست مزد میگیرد.

 

کیم تائه هی

این بازیگر خوش‌آتیه کره‌اي جذابیت و زیبایی نهفته‌‌اي دارد، جالب اسـت بدانید یکی از مدیران آژانس‌هاي تبلیغاتی کره زمانی کـه کیم تائه هی تنها ۲۰ سال بیشتر نداشت این دختر جوان و خوش‌سیمای کره‌اي را در حال دوچرخه سواری میبیند و بـه او پیشنهاد شغل مدلینگ می دهد.

محبوب ترین بازیگران زن ژاپنی و کره ای | زیباترین زنان شرقی چه کسانی هستند؟

کیم‌ تائه هی پس از این آشنایی در فیلم‌هاي تبلیغاتی و آگهی‌هاي چاپی حضور پیدا می‌‌کند، اینکار پای کیم تائه هی رابه دنیای سینما و تلویزیون باز میکند. سریال‌هاي موفق Stairway to Heaven, Love Story In harvard, Iris, My Princess, Jang Ok Jung, Living Love و Yong-Pal را میتوان از آثار برجسته کیم تائه هی دانست. این بازیگری کره‌اي برای بازی در هر قسمت سریال مبلغ ۳۳،۴۰۰ دلار دریافت میکند.

 

سونگ هی کیو

این ستاره زیبای کره‌اي نه تنها دراین کشور طرفدار زیادی دارد بلکه آوازه نام سونگ هی کیو بـه چین و دیگر کشور هـای آسیایی نیز رسیده اسـت. سونگ هی کیو با حضور در سریال Autumn in My Heart توانست ثابت کند کـه درکنار زیبایی، استعداد خوبی برای بازیگری دارد.

محبوب ترین بازیگران زن ژاپنی و کره ای | زیباترین زنان شرقی چه کسانی هستند؟

سریال‌هاي Full House, The World That They Live in، That Winter, The Wind Blows را میتوان از آثار برجسته سونگ هی کیو ذکر کرد. سریال Descendants of the Sun نیز بعنوان جدید ترین اثر سونگ هی کیو بـه حساب می آید کـه در سراسر آسیا مخاطبین زیادی دارد. سونگ هی کیو برای بازی در هر قسمت سریال ۴۲ هزار دلار دست مزد دریافت میکند.

 

ها جی وون

ها جی وون ازآن دسته هنرپیشه‌هاي کره‌اي اسـت کـه از عهده هر نقشی بر می آید و تا کنون سریال‌هاي کمدی، اکشن و درام ‌را از او دیده‌ایم. ها جی وون در سریال درام Hwang Jini بسیار خوش درخشید و آوازه‌اي جهانی پیدا کرد. سریال کمدی Secret Garden و درام تاریخی Empress Ki را می توان از دیگر آثار این بانوی خوش‌سیمای کره‌اي دانست.

محبوب ترین بازیگران زن ژاپنی و کره ای | زیباترین زنان شرقی چه کسانی هستند؟

ها جی وون استعداد خوبی در بازیگری دارد و تا کنون جوایز مختلفی را برای حضور در فیلم‌ها و سریال‌هاي کره‌اي بـه منزل برده اسـت. این هنرپیشه خوش‌آتیه برای بازی در هر قسمت سریال ۴۲ هزار دلار دست مزد میگیرد.