پارس ناز پورتال

محبوب ترین بازیگران و ستاره های ایرانی اینستاگرام

مجموعه : مجله خبری روز
محبوب ترین بازیگران و ستاره های ایرانی اینستاگرام

محبوب ترین بازیگران و ستاره های ایرانی اینستاگرام 

بازیگران و افراد مشهور ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت خوبی دارند و بعضی از آنها پرلایک ترین صفحات را در ایران از آن خود کرده اند. مهناز افشار در شبکه اجتماعی اینستاگرام 6 میلیون فالوئر دارد و از سحر قریشی و بهنوش بختیاری هم جلو زده، علی دایی در اینستاگرام هم یکه تاز هست و در حوزه موسیقی، خوانندگان رپ حتی از چهره هاي پاپ هم جلو زده اند.

 

این روزها شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه هاي مجازی هست که بخصوص بخاطر فیلتر نبودن به صورت گسترده توسط بازیگران و خوانندگان مورد بهره گیری قرار می‌گیرد. سایت سینماتیکت جدولی از بازیگرانی تهیه کرده که بیشترین تعداد فالوئر را در اینستاگرام دارند و میتوان این را معیاری بر محبوب بودن شان حداقل در بین مخاطبان شبکه هاي مجازی دانست.

 

خوانندگان و چهره هاي ورزشی هم مانند بازیگران در اینستاگرام حضور پررنگی دارند. گرچه تعداد فالوئرهای بازیگران با تفاوت معناداری اکثر از خوانندگان و ورزشکاران هست و رتبه بعدی در اختیار 2- 3 چهره آیکون شده ورزشی قرار دارد و خوانندگان در رتبه پایین تر قرار می‌گیرند.

 

مهناز افشار: تا چندی پیش بهنوش بختیاری پرمخاطب ترین صفحه اینستاگرامی را داشت اما حالا فالوئرهای مهناز افشار به 6 میلیون رسیده و با فاصله اندکی توانسته بختیاری را پشت سر بگذارد. افشار با فاصله هاي کم چند روزه صفحه اینستاگرامش را به روز می‌کند و آخرین پستش هم تصویر از توییتی هست که در توییتر گذاشته و از کی روش و تیم ایران برای راه یافتن به جام جهانی تشکر کرده هست.

محبوب ترین بازیگران و ستاره های ایرانی اینستاگرام

سحر قریشی: بازیگران زن همۀ رتبه هاي اول را در جمع دارندگان بیشترین فالوئرها به خودشان اختصاص داده اند. موقع نوشتن این مقاله تعداد فالوئرهای قریشی صدهزار نفر اکثر از بختیاری شد و با 5 میلیون و 800 هزار مخاطب در رتبه دوم قرار گرفت. اکثر تصویر هایش از خودش یا بچه هاست و آخرین پستش هم درمورد شب هاي قدر هست.

محبوب ترین بازیگران و ستاره های ایرانی اینستاگرام

بهنوش بختیاری: 5 میلیون و 700 هزار فالوئر دارد. تقریبا زیر همه ي پست هایش تا جایی که بتواند با مخاطبانش حرف میزند. فاصله زمانی میان تصویر هایي که او در اینستاگرام می‌گذارد کمتر از افشار هست و آخرین پستش هم تبلیغ تئاتری هست که یکی از دوستانش آن را کارگردانی کرده.
محبوب ترین بازیگران و ستاره های ایرانی اینستاگرامالناز شاکردوست: با 5 میلیون و 700 هزار نفر مخاطب در رتبه بعدی قرار دارد. فاصله گذاشتن تصویر هایش گاهی به دو سه هفته هم رسیده و آخرین تصویر از خودش هست که بیتی از مولانا گذاشته و از دوستانش خواسته در شب هاي ماه رمضان برایش دعا کنند.

محبوب ترین بازیگران و ستاره های ایرانی اینستاگرامرامبد جوان: بالاخره پنجمین جایگاه در اختیار یک بازیگر مرد قرار گرفته که گرچه اکثر به دلیل برنامه تلویزیونی اش یعنی «خندوانه» در اینستاگرام مطرح شده هست. رامبد جوان 5 میلیون و 600 هزار نفر فالوئر دارد و اکثر تصویر هایش تبلیغ برنامه «خندوانه» هست و آخرین تصویر اش هم مربوط به شب هاي قدر.

محبوب ترین بازیگران و ستاره های ایرانی اینستاگرامترانه علیدوستی با 5.1 میلیون فالوئر، بهنوش طباطبایی با 4.9 میلیون، محمدرضا گلزار با 4.8 میلیون، رضا عطاران با 3 میلیون و بهرام رادان با 2.9 میلیون فالوئر رتبه هاي پنجم تا دهم را به خودشان اختصاص داده اند. از میان این بازیگران پرطرفدار تصویر ها و مطالب صفحه هاي مهناز افشار، بهنوش بختیاری و بهرام رادان متنوع تر از بقیه هست.

محبوب ترین بازیگران و ستاره های ایرانی اینستاگرام

در بین فوتبالیست هاي حاضر در شبکه مجازی اینستاگرام پرسپولیسی ها با اختلاف طرفداران بیشتری دارد.

 

علی دایی: با دو میلیون و 500 هزار نفر فالوئر پرمخاطب ترین چهره ورزشی در اینستاگرام هست. یکی از محبوب ترین ملی پوش هاي همه ي ادوار فوتبال با فاصله یکی دو هفته تصویر میگذارد و اکثر تصویر هایش هم ورزشی میباشند. طبعا آخرین عکسی که گذاشته از کارلوس کی روش هست با تبریک به بازیکنان تیم ملی.
محبوب ترین بازیگران و ستاره های ایرانی اینستاگرامعلی کریمی: چندین صفحه با نام علی کریمی در اینستاگرام وجود دارد اما صفحه تایید شده این بازیکن دو میلیون و 400 هزار نفر مخاطب دارد. با فاصله هاي نسبتا منظم از جملات قصار و خودش تصویر گذاشته و آخرین تصویر اش هم جمله اي به این مضمون هست که: «دعا می‌کنم جهان پر شود از آدم هایي که نه زمان آنها را عوض میکند نه زمین».
محبوب ترین بازیگران و ستاره های ایرانی اینستاگراممهدی طارمی: با فاصله چندان از این دو نفر مهدی طارمی با 1.7 میلیون فالوئر قرار دارد که تعداد فالوئرهایش بعد از گل هایي که برای تیم ملی به ثمر رساند و منجر به صعود تیم شد، افزایش قابل توجهی داشته هست. آخرین تصویر اش از خودش در لباس مشکی و مربوط به شب هاي قدر هست.

محبوب ترین بازیگران و ستاره های ایرانی اینستاگرام

فرهاد مجیدی با 1.1 میلیون فالوئر، سروش رفیعی با 829 هزار نفر و جواد نکونام با 288 هزار نفر بین فوتبالیست ها چهره هاي محبوب اینستاگرامی میباشند.

محبوب ترین بازیگران و ستاره های ایرانی اینستاگرام

خوانندگان موسیقی رپ در اینستاگرام طرفداران بیشتری نسبت به بقیه دارند. بعد از آنها طبعا نوبت به خوانندگان پاپ میرسد و با اختلاف اکثر نسبت به آنها، همایون شجریان بعنوان پرطرفدارترین خواننده موسیقی سنتی در اینستاگرام با 834 هزار فالوئر شناخته می‌شود.

 

امیر تتلو: این خواننده رپ که اظهارنظرهای غوغایی اش را در اینستاگرام زیر تصویر هایش می‌گذارد چهار میلیون نفر فالوئر دارد.
محبوب ترین بازیگران و ستاره های ایرانی اینستاگرامیاس: خواننده رپی که سوژه آهنگ هایش مسائل اجتماعی هست و آخرین تصویر اش هم مربوط به کنسرت دوبی اش در سال 93 هست، دو میلیون و 900 هزار فالوئر در اینستاگرام دارد.
محبوب ترین بازیگران و ستاره های ایرانی اینستاگرامبابک جهانبخش: خواننده پرطرفدار و جوان موسیقی پاپ، بعد از دو رپر مشهور با 2 میلیون فالوئر در رتبه سوم قرار می‌گیرد.

محبوب ترین بازیگران و ستاره های ایرانی اینستاگرامسیروان خسروی: خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده پرطرفدار موسیقی پاپ با 1.6 میلیون فالوئر در رتبه چهارم قرار گرفته هست.

محبوب ترین بازیگران و ستاره های ایرانی اینستاگرام

محسن یگانه و بنیامین بهادری: هر دو یک میلیون و 300 هزار فالوئر دارند و خیلی هم در اینستاگرام پرکار نیستند. آخرین تصویر یگانه یک پست موقت هست برای خبررسانی در مورد پیش فروش بلیت هاي کنسرتش و بنیامین هم اکثر از خودش و دخترش بارانا تصویر و ویدئو می‌گذارد. آخرین تصویر بنیامین مربوط به قطعه «کبیر» و لینک دانلود آن در تلگرامش هست.

محبوب ترین بازیگران و ستاره های ایرانی اینستاگرامهمایون شجریان: 834 هزار فالوئر دارد و بخشی از آنها طبعا کسانی میباشند که پیگیر کارها و احوال محمدرضا شجریان میباشند و به صفحه پسرش سر می‌زنند. فاصله زمانی میان تصویر هایش خیلی چندان هست و از خودش، پدر و طبیعت تصویر میگذارد. آخرین تصویر منظره اي خوشگل از یکی از مناطق ایران هست و زیر آن همایون گفته که خودش و پدرش نظرشان را در مورد نامزد مورد نظرشان علنی نمیکنند و شایعات در این باره دروغ هست.
محبوب ترین بازیگران و ستاره های ایرانی اینستاگرام