پارس ناز پورتال

مدلینگ های مشهور جهان |گفتگو با سوپر مدل های زیبا و معروف دنیا

مدلینگ های مشهور جهان |گفتگو با سوپر مدل های زیبا و معروف دنیا

مدلینگ های مشهور جهان |گفتگو با سوپر مدل های زیبا و معروف دنیا

 

امروز گفت و گویی داریم با بهترین و جذاب ترین مدلهای جهان که کاملا در تمام کشورها شناخته شده هستند و فرشته هاي ویکتوریا سکرت نیز می باشند. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید مشهور ترین مدلهای جهان چگونه زندگی می‌کنند یا این‌که برای روی فرم ماندن چه کارهایی انجام میدهند.

 

ما دراین پست، گفتگو اي از چهار مدلینگ معروف به نام هاي آدریانا لیما، لي‌لي آلدریج، مارتا هانت و سارا سامپایو، که بیشتر به خاطر همکاری شان با کمپانی «ویکتوریا سیکرت» شناخته میشوند، را برایتان آورده ایم.

مدلینگ های مشهور جهان |گفتگو با سوپر مدل های زیبا و معروف دنیا

چگونه به این تناسب اندام رسیده اید؟

آدریانا لیما: ما نه تنها جسم خود، بلکه ذهن مان هم برای راه رفتن روی دفیله آماده می‌کنیم. مردم فکر می‌کنند که ما مانند قهرمانان المپیک تمرین می‌کنیم اما بنظر من کار ما بسیار سخت تر است. ما برای رسیدن به اهداف مان که داشتن اندامی زیبا و ذهنی آرام برای راه رفتن در مقابل میلیونها انسان است، تلاش هاي زیادی می‌کنیم.

 

لي‌لي آلدریج: من با یکی از مربیان معروف باله، 6 روز در هفته تمرین دارم. گاهی اوقات هم که باید برای شو آماده شویم، دو بار در روز تمرین میکنم تا بدنم آماده تر باشد.

 

مارتا هانت: من هم یک معلم باله دارم که به نظرم نه تنها برای کشش و انعطاف پذیری اندامم، بلکه برای آرامش روحی ام هم بسیار موثر است. مربی ام بدون این‌که به من فشار آورد، تمریناتی برای فرم گیری اندامم میدهد. البته درکنار باله، من ورزش هاي هوازی دیگری را برای کالری سوزی نیز انجام می‌دهم.

 

سارا سامپایو: من با یکی از بهترین مربی هاي نیویورک، 5 بار در هفته ورزش پیلاتس انجام میدهم. البته تعداد روزهای آن کاملا بستگی به آمادگی جسمانی و همچنین برنامه هاي روزانه ام دارد. بنظر من استراحت برای بدن لازم است و نباید بیش از توان بدن ازآن کار کشید.

مدلینگ های مشهور جهان |گفتگو با سوپر مدل های زیبا و معروف دنیا

از چه زمانی برای شوها آماده میشوید؟

آدریانا لیما: در واقع ما باید همیشه برای شوها آماده باشیم اما خب من طبق معمول چند ماه قبل از برگزاری آن سعی میکنم که غذا هاي سبک تر مانند سبزیجات مصرف کنم، بیشتر آب بخورم و هرروز ورزش کنم. در واقع، ورزش جزو جدانشدنی زندگی من است اما قبل از شوها، به صورت فشرده تری اینکار را انجام میدهم.

 

لي‌لي آلدریج: من در طول سال همیشه ورزش میکنم چون که دوست دارم همیشه خوش اندام باشم و این به من احساس خوبی میدهد. البته قبل از شوها تمریناتم را بیشتر و شدیدتر می‌کنم.

 

سارا سامپایو: من تقریباً از 2 ماه قبل شو، تمریناتم را آغاز میکنم.به گزارش پارس ناز البته مهم‌ترین کار برای من رژیم غذایی متعادل است که خیلی هم چالش برانگیز است زیرا من عاشق نان، پاستا و غذا هاي مدیترانه اي هستم که همه ی شان چاق کننده اند. بهمین دلیل در طول این 2 ماه، من سعی میکنم که پروتئین، سبزیجات و میوه هاي بیشتری مصرف کنم.

 

تمرینات تان را تا چند روز قبل از شوها ادامه می‌دهید؟

آدریانا لیما: خوشبختانه، مربی هاي زیادی با ما به شهر یا کشوری که قرار است در آنجا شو اجرا کنیم، می‌آیند. من حتی تا یک روز قبل از مراسم هم به تمریناتم ادامه میدهم اما در روز اجرا، سعی میکنیم که ریلکس باشم.

 

لي‌لي آلدریج: مربی من با من سفر می‌کند و حتی صبح روز اجرا نیز به من تمرینات لازم را میدهد اما من سعی می‌کنم که به خودم خیلی فشار نیاورم، به خصوص اگر مسیر زیادی را سفر کرده باشم.

 

مارتا هانت: من تا روز اجرا به تمرینات باله ام ادامه می‌دهم زیرا به من حس خوبی میدهد.

 

سارا سامپایو: من سعی میکنم که تا جای ممکن استراحت کنم و به بدنم فشار نیاورم. در واقع من روزهای قبل از اجرا ورزش نمی‌کنم و انرژی ام را برای روز نمایش نگه می دارم.

مدلینگ های مشهور جهان |گفتگو با سوپر مدل های زیبا و معروف دنیا

در طول مسافرت ها چگونه برنامه هاي غذایی تان را مدیریت می‌کنید؟

آدریانا لیما: من سعی می‌کنم که غذا هاي مورد نیازم رابا خودم به همراه داشته باشم. چون من بدنم را خوب می شناسم و تا جای ممکن سعی میکنم که غذا هاي هتل و رستوران ها را نخورم.

 

لي‌لي آلدریج: من در هواپیما میخوابم ودر طول سفر هم تا جاییکه امکانش هست، آب مینوشم.

 

مارتا هانت: من در طول سفر از مکمل هاي غذایی استفاده میکنم. در واقع من انها را در آب نوشیدنی ام می ریزم و بتدریج مصرف میکنم. با مصرف آن ها احساس میکنم که در پوستم تغییرات زیادی رخ داده است.

 

سارا سامپایو: این یکی از سخت ترین کارها برای من است. زمانی که جت لگ می‌شوم، نمیتوانم برنامه غذایی سالمی داشته باشم بلکه دوست دارم مدام پیتزا و پاستا بخورم. اما من تمام تلاشم را می‌کنم که این عادت را کنار بگذارم.

 

نظرتان در مورد شوهایی که برگزار می‌شود، چیست؟

آدریانا لیما: هر سال که می گذرد، شوها بزرگ‌تر و کیفیت شان بهتر می‌شود.

 

لي‌لي آلدریج: من همیشه از شوها لذت می‌برم. خیلی هیجان انگیز است که تمام دخترا باهم سفر ودر یک هتل اقامت می‌کنند. شبیه یک کمپ تابستانی است!

 

مارتا هانت: من هم از دیدن فرهنگ کشورهایی که به آنجا سفر میکنم، لذت میبرم.

 

سارا سامپایو: من آن قدر از شوها هیجان زده میشوم که قادر به توصیف شان نیستم. شوهایی که من در آن شرکت کرده ام، همیشه بهترین بوده است.

مدلینگ های مشهور جهان |گفتگو با سوپر مدل های زیبا و معروف دنیا

حرفه مادلینگ دراین سال ها چه درسی بشما داده است؟

آدریانا لیما: این‌که خودم باشم. بنظر من مدل بودن در شوهای بزرگ جهان تنها بدلیل زیبایی نیست، بلکه این نشان دهنده آن است که ما درکنار زیبایی، شخصیت متفاوتی نیز داریم و می‌توانیم صحنه رابا اعتماد به نفس بالا در دست هایمان بگیریم.

 

لي‌لي آلدریج: من یاد گرفتم که از تک تک لحظاتم نهایت لذت را ببرم زیرا زمان به سرعت در حال گذر است.

 

مارتا هانت: مانکن بودن اعتماد به نفس من را بالا برد، این‌که یک زن هستم و میتوانم تا این حد در جهان موفق باشم برایم خوشایند است. من از این‌که در دنیای مد یک خانواده بزرگ دارم و با آن ها همکاری میکنم، واقعا خوشحالم.

 

سارا سامپایو: مدل بودن در بالا بردن اعتماد به نفس من بسیار موثر بوده و باعث شد که به خودم توجه بیشتری نشان دهم.

مدلینگ های مشهور جهان |گفتگو با سوپر مدل های زیبا و معروف دنیا

چگونه خودتان را قبل از شو آرام می‌کنید؟

آدریانا لیما: حتی پس از گذشت اینهمه سال و با اینهمه تجربه، من هنوز هم قبل از رفتن به دفیله، عصبی میشوم. دراین شرایط سعی میکنم که با تنفس عمیق و آرام استرسم را کم کنم.

 

لي‌لي آلدریج: من سعی می‌کنم کمی فعالیت بدنی داشته باشم تا انرژی ام تخلیه شود.

 

مارتا هانت: استرس قبل از شوها برای من طبیعی است اما همین که روی دفیله قدم میگذارم، آدرنالینم ترشح می‌شود و کمی آرام تر میشوم.

 

سارا سامپایو: من از استرسی که قبل از اجرا می‌گیرم، لذت می‌برم زیرا به من ثابت می‌کند که هنوز هم به خیلی از چیزها اهمیت میدهم. دراین شرایط، تنفس آرام و عمیق به کمکم می‌آید.

 

زمانی که روی دفیله راه می‌روید، به چه چیزی می اندیشید؟

آدریانا لیما: من سعی میکنم که خانواده ام را از وسط جمعیت پیدا کنم و برای انها دست تکان بدهم. در غیر این صورت تنها روی راه رفتنم تمرکز می‌کنم و از موسیقی در حال پخش لذت می‌برم.

مدلینگ های مشهور جهان |گفتگو با سوپر مدل های زیبا و معروف دنیا

لي‌لي آلدریج: من سعی می‌کنم در لحظه زندگی کنم زیرا زندگی به سرعت در حال گذر است. بنابر این روی صحنه، از موسیقی و انچه در همان لحظه رخ میدهد، لذت می‌برم.

 

سارا سامپایو: من مدام به خودم می‌گویم که من قوی ام ودر هر کاری موفق خواهم شد. من انرژی تماشاچیان را دریافت می‌کنم و از انها لذت می‌برم.

 

چه توصیه اي به مدلهای جوان تر که تازه وارد این راه شده اند، دارید؟

آدریانا لیما: اینروزها به سرعت می گذرد، بنابر این از تک تک لحظات آن نهایت لذت را ببرید.

 

لي‌لي آلدریج: از کاری که انجام می‌دهید لذت ببرید و بگذارید که زیبایی درونی تان نیز مانند زیبایی بیرونی تان بدرخشد.

 

مارتا هانت: از شغل تان لذت ببرید. از لبخند زدن و نشان دادن شخصیت درونی تان نهراسید. شما لایق دیده شدن هستید.

 

سارا سامپایو: برای هیچ کاری عجله نکنید، به خصوص راه رفتن بر دفیله. زمانی که شما روی سن قدم می‌گذارید، زمان تان دست خودتان است، پس آنرا هر طوریکه میخواهید بسازید. این را هم به یاد داشته باشید که هیچوقت احساسی که نخستین بار روی دفیله تجربه کرده‌اید، برایتان تکرار نخواهد شد.