پارس ناز پورتال

مدل مو مردانه ۲۰۲۴ |بهترین مدل موهای مردانه ۱۴۰۳ بر اساس فرم صورت

مدل مو مردانه ۲۰۲۴ |بهترین مدل موهای مردانه ۱۴۰۳ بر اساس فرم صورت

مدل مو مردانه ۲۰۲۴ |بهترین مدل موهای مردانه 1403

 

شیک ترین و بهترین مدل موهای مردانه ۲۰۲۴ بر اساس فرم صورت را می توانید در مجموعه دیدنی زیر مشاهده کنید. مدل مو مردانه ۱۴۰۳ به همراه زیباترین مدل مو مردانه ساده ایرانی مدل مو مردانه و پسرانه ساده و شیک.

 

انتخاب مدل مو مردانه باید بر اساس فرم صورتشان انجام شود تا چهره آن ها را جذابتر کند و البته سلیقه‌ شخصی خودتان هم دراین انتخاب موثر است ولی با دانستن بعضی فاکتورها، می توانید انتخاب بهتری داشته باشید. با ما همراه باشید تا جدید ترین مدل مو مردانه 1403 کوتاه و جذاب پسرانه ساده و شیک ۲۰۲۴ را برای شما ارائه دهیم.

مدل مو مردانه ۲۰۲۴ |بهترین مدل موهای مردانه ۱۴۰۳ بر اساس فرم صورت

مدهایی که برای آرایش مو ازآن سوی آب‌ها می آید، دلیلی ندارد که به چهره شما هم بیاید پس فقط برای این که از مد پیروی کنید روی صندلی هیچ آرایشگری ننشینید. اصل اول در انتخاب مدل موی مناسب، این است که سادگی و برازندگی را فراموش نکنید که همیشه ودر همه ی حال زیباست.

 

آرایشگرهای مردانه طبق معمول براساس شکل صورت شما که استخوانی است یا چاق یا پهن یا کشیده یا گرد، بهترین مدل را برای شما طراحی می کنند. دراین میان توجه به فرم و بافت مو هاي شما اهمیت فوق‌العاده‌اي خواهد داشت.

 

فراموش نکنید اگر موهایتان را درست و اصولی اصلاح کرده باشید موی شما کمترین نیاز رابه مراقبت خواهد داشت. همچنین توجه داشته باشید که درصورت انتخاب مدل موی بلند مردانه باید نگه داری و مراقبت ازآن را در اولویت قرار دهید.

مدل مو مردانه ۲۰۲۴ |بهترین مدل موهای مردانه ۱۴۰۳ بر اساس فرم صورتمدل مو صورت لوزی شکل

دراین نوع صورت، پیشانی کوچک بوده و ناحیه چشم‌ها و استخوان‌هاي گونه عریض‌تر و چانه باریک است. باید مدل مویی انتخاب کنید که استخوان گونه را باریک‌تر جلوه دهد و پهنای پیشانی و فک بیشتر بنظر بیاید. مدل‌هاي نامتقارن بهترین گزینه شماست. اگر فرق سر از بغل باز شود، موها حتماً باید چتری باشد و به کناره‌ها پیچ بخورد و بیشترین پرپشتی مو در ناحیه چانه باشد و بلندی موها تا میانه گردن بیاید.

مدل مو مردانه ۲۰۲۴مدل مو صورت مربعی شکل

مردانی که صورت مربع دارند، قوی و جذاب بنظر میرسند. مدل مویی که این افراد انتخاب میکنند طبق معمول زاویه‌دار است، درست برخلاف خانم‌ها که مدل‌هاي گرد را ترجیح میدهند. اگر چه مو هاي کوتاه بهترین گزینه برای این نوع صورت است اما اگر میخواهید موهایتان به چشم آید، فواصل بین دو فرق سر را بلندتر کنید.

 


حتما بخوانید : مدل مو مردانه و پسرانه عید نوروز ۱۴۰۳ + راهنمای انتخاب مدل موی مناسب سال 2024


 

صورت مستطیل شکل
عرض و پهنای پیشانی، چانه و گونه یکسان است و صورت، لاغر و کشیده است. افرادی که صورتی به این شکل دارند، باید سعی کنند فرم صورتشان کوتاه‌تر و پهن‌تر جلوه داده شود. میتواند متقارن یا نامتقارن باشد و چتری اختیاری است اما بیشترین پرپشتی مو باید در کناره‌هاي سر باشد. قد موها نیز کوتاه است و تا چانه ارتفاع دارد.

بهترین مدل موهای مردانه ۱۴۰۳ بر اساس فرم صورت

مدل مو صورت گرد

انتخاب مدل مو برای این نوع صورت، کاملا بستگی بخود شما دارد. دوست دارید کدام قسمت از صورتتان پنهان یا بیشتر به چشم آید؟ صورت‌هاي بیضی زاویه‌دار نیستند بنابر این باید مول مویی را انتخاب کنید که کمی بلند و حجیم باشد تا گردی صورتتان را بپوشاند و آنرا کشیده نشان دهد. از آوردن تمام مو هاي سرتان روی پیشانی خودداری کنید، زیرا گردی آنرا تشدید میکند.

مدل مو مردانه 2024 | بهترین مدل موهای مردانه 1403 بر اساس فرم صورت

مدل مو صورت بیضی شکل

دراین مدل، چانه کمی باریک‌تر از پیشانی و استخوان گونه برجسته است که به خاطر تقارن و تناسب آن، ایده‌آل‌ترین شکل صورت به حساب می آید. هر نوع مدل مویی نیز برای این چهره‌ها مناسب است.

 

بیشتر بخوانید : مدل مو دور سفید کوتاه مردانه و پسرانه 2024 و 1403

 

مدل مو صورت قلبی شکل

صورت‌هاي قلبی شکل شقیقه بلندی دارند و ما برای آن مدل موی بلند را پیشنهاد میکنیم. موی کوتاه، از آنجا که تنها بر قسمت بالایی صورت تاکید میکند، برای شما مناسب نیست. با کمی ته‌ریش تعادل صورتتان را حفظ کنید.در آخر باید بگوییم اگر چه میتوانید در هر سنی هر مدل مویی که دوست دارید انتخاب کنید

 

ولی حقیقت این است که هر سنی مقتضیات خاص خودش را دارد. شما هنگامی زیبا هستید که متناسب با سن خودتان بنظر برسید.مدل موی کوتاه و مرتب برای مردان میانسال که همراه ته‌ریش شما را جذاب‌‌تر میکند. این مدل مو مردانه طبق معمول با تمامی مدل‌هاي فرم صورت هماهنگی دارد.

مدل مو مردانه فر

این مدل رابا هر فرم صورت و چهره‌اي که دارید امتحان کنید. وهای فر نیاز به مدل‌ خاص و متفاوتی ندارند، زیرا به اندازه کافی در خود زیبایی و جذابیت دارند. پس اگر مو هاي فری دارید، این مدل را حتماً امتحان کنید.

 

بیشتر بخوانید : مدل ریش و مدل مو مردانه 2024 | بهترین و پرطرفدارترین مدل های ریش و مو مردانه

 

مدل مو مردانه برای فرم صورت لاغر و استخوانی

 

دیوید بکهام، همیشه به داشتن مو هاي زیبا و جذاب مشهور بوده است و شاید دلیل این مسئله این است که همیشه مدل مناسبی برای فرم صورت لاغر و استخوانی خد انتخاب میکند. اگر دقت کرده باشید، دیوید بکهام باوجود پوست بسیار چروک و رنگ پریده، همیشه جزء جذاب‌ترین مردان مشهور بوده است

 

و این بدلیل تیپ جذاب و مدل موی خاص اوست!این مدل مو برای مردانی که موی صاف دارند و علاقه‌مند به موی بلند هستند، خیلی مناسب است. اگر فرم صورت شما بیضی شکل است، این مدل می تواند در جذاب‌تر شدن آن کمکتان کند.

مدل مو مردانه برای فرم صورت لاغر و استخوانی

مدل موی پسرانه و نامرتب

این مدل مو برای صورت‌هاي استخوانی و چشمان جذاب مناسب است. سن و سال شما در انتخاب یک مدل موی مناسب خیلی تاثیر گذار است. اگر سن بالای 30 سال دارید، بهتر است این مدل رابا احتیاط بیشتری انتخاب کنید تا موجه و شیک بنظر برسید.

مدل مو برای پسران نوجوان

مدل مو برای پسران نوجوان

این هم یک مدل شیک و زیبا برای پسران نوجوان که حتماً دراین سنین به جذابیت و زیبایی چهره خود اهمیت بیشتری میدهند.

 

بیشتر بخوانید : مدل مو مردانه برای پاییز و زمستان 2024 | لاکچری ترین مدل های مو

 

 

 

مدل مو پسرانه ۲۰۲۴ ،جدید ترین مدل مو هاي مردانه و پسرانه 1403

مدل مو طبق فرم صورت 2024 ،مدل مو فشن ۲۰۲۴

انواع مدل موی مردانه ۲۰۲۴ ،مدل موی مردانه عالی 2024

مدل مو طبق فرم صورت 2024 ،مدل مو فشن ۲۰۲۴

بهترین مدل مو مردانه 1403 ،شیک ترین مدل موی مردانه ۲۰۲۴

بهترین مدل موی مردانه برای انواع فرم صورت

مدل مو پسرانه جدید برای انواع فرم صورت و حجم

 

بیشتر بخوانید : مدل مو مردانه ۲۰۲۴ + آموزش حالت دادن به مو برای آقایان مد سال 1403

 

مدل مو ساده و زیبا

بهترین مدل مو‌های مردانه برای هر نوع صورتی

مدل مو مردانه و پسرانه ۲۰۲۴ سوپر لاکچری

 

بیشتر بخوانید : مدل موهای جذاب و ترند مردانه + راهنمای انتخاب مدل مو 2024

 

بهترین مدل مو مردانه برای صورت های کشیده (لاغر – چاق )

مدل مو برای صورت لوزی مردانه

مدل مو برای صورت بیضی مردانه

مدل مو برای صورت مستطیلی مردانه