پارس ناز پورتال

با شیک ترین مدهای عروسی در سال 2023 آشنا شوید

با شیک ترین مدهای عروسی در سال 2023 آشنا شوید

با شیک ترین مدهای عروسی در سال 2023 آشنا شوید 

برترین و شیک ترین مدهای عروسی درسال 2023 رابه شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید از آنها برای مراسم خود ایده بگیرید. هر سال مدهایی که در جشن هاي عروسی فرمانروایی میکنند, تغییر می‌کند.

 

بعنوان مثال یکسال تاج هاي بزرگ عروس مد بوده و سال بعد به مدلهای ساده تر و کوچکتر تغییر کرد. اگر دوست دارید بدانید که درسال 2023 چه چیزهایی برای جشن عروسی مد میشوند, در ادامه این پست با ما همراه باشید.

 

دسته گل
اگه به عکس هاي عروسی سال 2023 نگاهی بیاندازید, خواهید دید که اکثر دسته گل ها به شکل گرد و جمع جور بودند و تنها با گل تزیین میشدند, به بیان دیگر خبری از برگ هاي سبز در آنها نبوده, اما سال 2023 همه ی چیز تغییر می‌کند. دیگر اثری از دسته گل هاي مینیمالیست نیست, بلکه دسته گل هاي کلاسیک

 

بار دیگر توجهات رابه سوی خود جلب کرده اند. دست گل هاي آبشاری که با برگ هاي سبز تزیین شده اند. البته قبل از سفارش دست گل تان با طراح آن مشورت کنید و مطمئن شوید که آیا دسته گل آبشاری به لباس عروس شما می‌آید یا خیر.

با شیک ترین مدهای عروسی در سال 2023 آشنا شویدکارت عروسی
زمانی که صحبت از کارت عروسی می‌شود ما یاد کارت هاي سفید با طرحی ساده به روی آن می افتیم, اما کارت هاي عروسی سال 2023 تمام ذهنیت ما را تغییر خواهند داد. در واقع درسال جاری کارت هاي عروسی خاصیت کلاسیک و رسمی خودرا از دست میدهند و ظاهری مدرن و فانتزی تر بخود میگیرند.

 

گرچه در کارت هاي عروسی سال ها قبل, رنگ سفید حرف اول را می زد اما سال جاري رنگ ها جایشان رابا رنگ سفید عوض کرده اند. نه تنها رنگ, بلکه پروژه هاي ساده نیز جایشان رابه پروژه هاي متنوع تر و خلاقانه تر داده اند.با این شیوه, عروس و دامادها بهتر می‌توانند از طریق رنگ ها, پروژه ها و جزییات, شخصیت و علاقمندی هاي خودرا بیان کنند.

 

به بیان دیگر دست آنها در بکار بردن خلاقیت در کارت هاي دعوت شان, بازتر شده است.بنابر این اگر شما هم از کارت هاي عروسی ساده و سنتی خسته شده اید, حال می‌توانید تنوع بیشتری را در آنها مشاهده نمایید.

با شیک ترین مدهای عروسی در سال 2023 آشنا شویدکیک
آیا فرق کیک هاي خامه اي و کیک هاي فوندانت را می‌دانید؟ ساده است! کیک هاي خامه اي پر از خامه هستند, سطح رویی آنها نیز با خامه تزیین شده است اما کیک هایي که با خمیر فوندانت درست میشوند, سفت هستند, بهمین علت میتوان پروژه هاي متفاوتی را روی آن اجرا کرد. البته بدی کیک هاي فوندانت این است که تعداد زیادی از مردم مزه آنرا دوست ندارد. بنابر این زوج هاي جوان مجبورند که میان مزه خوب یا ظاهر زیبا, یکی را انتخاب کنند.

 

گرچه چند سالی است که کیک هاي فوندانت با آن پروژه ها و دیزاین هاي زیبایی که دارند, دقت مردم رابه خود جلب کرده اند اما سال 2023 سال کیک هاي خامه اي ست از این رو که زوجین دوست دارند تا کیک عروسی شان ظاهری طبیعی تر داشته باشد. در واقع آنها سادگی رابه تجملات ترجیح داده اند. علاوه بر آن, این نوع کیک ها مزه بهتری دارند و میهمان ها را راضی روانه منزل هایشان خواهند کرد.

با شیک ترین مدهای عروسی در سال 2023 آشنا شوید تزیینات کیک
در تزیین کیک هاي خامه اي عروسی, طبق معمول تنها از رنگ هاي سفید و صورتی کمرنگ استفاده می شد اما از آنجا که سال 2023 سال رنگ هاست, در تزیینات کیک نیز رنگ هاي بیشتری را خواهیم دید. به بیان دیگر علاوه بر سفید, رنگ هاي سبز و قرمز نیز بر کیک ها هنرنمایی میکنند.

 

جدا از تغییر رنگ کیک, سایز کیک ها نیز دچار دگرگونی میشود. دور کیک هاي بزرگ و چند طبقه را خط بکشید. درسال 2023, کیک هاي کوچکتر مد می‌شود که به نفع عروس و داماد خواهد بود, از این رو که علاوه بر هزینه کمتر, بریدن و سرو آن نیز آسان تر خواهد بود.

با شیک ترین مدهای عروسی در سال 2023 آشنا شویدشنل

یکیدیگر از مدهای 2023 برای عروس خانمها, شنل است. شاید احساس کنید که انداختن شنل مدلی سنتی و قدیمی است اما زود قضاوت نکنید. اگر شنل تان رابه درستی و متناسب با لباس عروس تان انتخاب کنید, بسیار هم رمانتیک و رویایی به چشم خواهید آمد.

 

برای انتخاب پارچه شنل یا حتی لباس عروس نیز درسال 2023, کرپ نظر طراحان بسیاری رابه خود جلب کرده است. از این رو که نسبت به دیگر پارچه ها سبک تر و آزادتر بوده و امکان حرکت کردن عروس را برایش آسان تر میکند.

با شیک ترین مدهای عروسی در سال 2023 آشنا شویدلباس عروس
شاید زمانی که صحبت از مدل لباس عروس می‌شود, تنها ذهن تان به سوی مدلهای باز یا حتی آستین بلند برود, اما آیا تا حالا به لباس عروسی با آستین یک طرفه فکر کرده‌اید؟ سال 2023, سال تنوع است بنابر این اگر شما هم میخواهید به لباس عروس تان تنوعی دهید, لباس عروسی را انتخاب کنید که آستینی یک طرفه دارد. مدلهای آستین دار یا باز را همه ی دیده اند, اما شما با این مدل مطمئنا در جمع به زیبایی خواهید درخشید.

با شیک ترین مدهای عروسی در سال 2023 آشنا شوید

با شیک ترین مدهای عروسی درسال 2023 آشنا شوید ،مدهای مراسم عروسی،برترین تزیینات مراسم عروسی،برترین مراسم عروسی،تزیینات شیک مراسم عروسی