پارس ناز پورتال

مد جدید و ناراحت کننده در شب قدر +عکس

مد جدید و ناراحت کننده در شب قدر +عکس

مد جدید و ناراحت کننده در شب قدر +عکس 

متاسفانه در شب های قدر مد جدید و بسیار ناراحت کننده ای باب شده است که در ادامه به آن میپردازیم . در برخی از تشییع جنازه ها به خصوص در تشییع شهدا دیده شده است که برخی برای لحظه ای در قبر شهید می خوابند و چشمانشان را می بندند و ذکری زمزمه می کنند و بعد هم اگر توانستند خاک تربتی در قبر متوفی می گذارند و بعد پیکر را به خاک می سپارند.

 

اما این روزها در شب های قدر یعنی شب هایی که مردم از هر قشری تلاش می کنند تا به درگاه الهی توبه کرده و تقاضای بخشش می کنند و به فکر آخرت خود هستند، عده ای در اقدامی تاسف آور و با بی حرمتی به قبرستان و قبرهای خالی عکس سلفی می گیرند و آنرا به اشتراک می گذارند.

مد جدید و ناراحت کننده در شب قدر +عکس

شب های قدر درهای بهشت زهرا (س) بر روی مردم باز می شود و عده ای با حضور در سالن های مربوط به گلزار شهدا به عزاداری می پردازند اما عده ای  با حضور در قطعات خالی و قبور خالی از میت عکس سلفی گرفته و در فضای مجازی منتشر می کنندو به اشتراک می گذارند.

 

خوابیدن در قبر با بدن خالکوبی و ارسال آن در شبکه های مجازی و یا انداختن یک نفر در قبر و تمسخر او و عکس گرفتن از این صحنه مواردی می باشد که این شب ها در فضای مجازی در حال انتشار است.