پارس ناز پورتال

مراقبت از عشق در فاصله های دور از هم

مراقبت از عشق در فاصله های دور از هم

مراقبت از عشق در فاصله های دور از هم 

وقتی دو فرد که همدیگر را دوست دارند بنابر دلایل مختلفی مجبور می شوند تا از هم دور زندگی کنند،باید نکات بسیار ویژه ای را برای مراقبت از عشق مد نظر قرار داد. برخی از زوجین بعد از آشنایی یا ازدواج دچار فاصله می شوند. از مهمترین عوامل ایجاد فاصله بین زوجین ازدواج با فردی اهل شهر دیگر یا اشتغال یکی از زوجین به تحصیل یا کار در شهر دیگر است. به هر حال اگر در چنین رابطه ای وارد شده اید، باید هر کار می توانید انجام دهید که رابطه را مستحکم و زنده نگه دارید.

 

۱ 

به مخاطب خود ارج دهید. این از موارد بسیار مهم است. به همسر خود این حس را دهید که در همه حال، وی بهترین و مهم ترین چیزی است که در زندگی شما رخ داده است و در همه حالی تمام توان خود را برای او می گذارید.

 

۲ 

با صحبت کردن راحت باشید. وقتی وارد رابطه ای فاصله دار می شوید باید به حرف زدن های طولانی پشت تلفن عادت کنید. در واقع این تنها راه ارتباطی شما است. باید از همه چیز و هر جا حرف بزنید. به خصوص از ایام کودکی یادی کنید تا فرد مورد نظر شما را بهتر بشناسد و با شما ارتباط بهتری پیدا کند. از خاطرات کودکی یا نوجوانی خود و وقایع جالب در زندگیتان حرف بزنید و سرگرم شوید.

 

۳ 

با هم کاری انجام دهید. سعی کنید فاصله ها را بشکنید. رابطه ی مداوم خیلی خوب است، اما حرف زدن دائمی پشت تلفن می تواند رابطه را به کسالت بکشد. بهتر است در کنار تماس تلفنی کارهای دیگری را نیز با هم انجام دهید. افرادی که فاصله ی نزدیکی با هم دارند، کارهای یکسانی با هم انجام می دهند. شما هم در این راه تلاش کنید. برای مثال با هم یک برنامه ی تلویزیونی را تماشا کنید و درباره ی آن حرف بزنید.

مراقبت از عشق در فاصله های دور از هم

وقتی وارد رابطه فاصله دار می شوید باید به حرف زدن های طولانی پشت تلفن عادت کنید‎

 

۴ 

برایش هدیه بفرستید. هدیه فرستادن به معنی خرید جواهر، کیف چرم و هدیه های گران قیمت نیست. هر از گاهی برایش هدیه های کوچکی بفرستید. اگر شکلات دوست دارد، یک جعبه شکلات بفرستید. یا از فروشگاه های اینترنتی سفارش گل بدهید و برایش ارسال کنید. اگر هنری دارید، عکس او را بکشید یا برایش یک قطعه ی هنری درست کنید.

 

کلیپی از عکس هایتان تهیه کنید و آهنگی عاشقانه روی ان قرار دهید و برایش ایمیل کنید. مطمئنا اگر در مراحل قبل از عروسی باشید، بهتر است پولتان را برای آینده پس انداز کنید و در عین حال با این هدیه های کم خرج و جالب او را همواره به یاد خود بیاندازید و از عشقتان سرشار کنید.

 

۵ 

برای دیدارها برنامه ریزی کنید. هر چقدر هم تلاش کنید، هیچ چیز جای دیدار را نمی گیرد. هر چند گاهی دشوار است، اما روز ملاقات بعدی را تعیین کنید. گاهی می توانید او را سوپرایز کنید و ناگهانی به دیدارش بروید.

 

۶ 

برنامه ی دیداری با خانواده داشته باشید. هر چند در این زمان کوتاه مایلید وقت بیشتری را با نامزد خود بگذرانید، اما خانواده هم مایلند شما را بهتر بشناسند. اغلب خانواده ها فکر می کنند رابطه ی فاصله دار رابطه ی ناسالمی است. این امر به دلیل عدم شناخت از شما است. ناهاری را در روز جمعه در کنار انها بگذرانید و از خودتان صحبت کنید.

 

۷ 

مثبت باشید. دید و تفکر مثبت و در نظر گرفتن جنبه های خوب رابطه ی فاصله دار باعث حفظ شادابی و سلامت رابطه می شود. هر چقدر بیشتر به فاصله و دوری از یکدیگر و سختی های شناخت فکر کنید، بیشتر از یکدیگر دور می شوید و همه چیز را بدتر می کنید. از مزایای رابطه ی فاصله دار، رسیدن به اهداف شخصی و رشد و بالندگی سریع تر است.

 

از سوی دیگر در این نوع رابطه برای با هم بودن تلاش می کنید و قدر یکدیگر را بهتر از رابطه ی رودر رو که بعد از مدتی ممکن است به عادت کشیده شود می دانید. تا زمانی که به این فاصله به عنوان مشکلی موقت فکر کنید، می توانید استوار باشید و این حس را به همسر خود نیز انتقال دهید.