پارس ناز پورتال

مردان خوش تیپ و خوش استایل اینکارها رو نمی کنند

مجموعه : مدل لباس جدید
مردان خوش تیپ و خوش استایل اینکارها رو نمی کنند

مردان خوش تیپ و خوش استایل اینکارها رو نمی کنند

هیچ گاه به تنهایی برای خرید نروید, معمولاً آقایان نسبت به بانو ها کمتر خرید می‌کنند و برای آن وقت و انرژی محدودی می گذارند بنابراین بد نیست که همسرتان یا رفاقت شما را همراهی کند و از همۀ مهم تر اینکه هرگز به دلیل اسم برندها, دست به خرید نزنید.

 

احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که با وجود اینکه همواره طرز لباس پوشیدن تان مورد تحسین نزدیکان قرار میگیرد خودتان احساس کرده‌اید که باید به ظاهرتان تنوع ببخشید.در این روند دانستن چند نکته ساده میتواند دگرگونی چشم گیری در لباس پوشیدن به وجود بیاورد.

 

آراستگی اصل اول خوش پوشی هست اما همه ي وقت کافی نیست گاهی باید کمی چاشنی به آن اضافه کرد و قوانینی را مطلوب قرار داد.آقایان به دلیل تنوع کمتری که در ظاهر و لباس هایشان دارند, معمولاً اکثر دچار یکنواختی در ظاهر می‌شوند و ممکن هست فکر کنند که با انتخاب هاي محدودی که پیش روی آن ها قرار دارد نمی‌توانند تغییر چندانی در ظاهر خود ایجاد کنند, در ادامه پیشنهادهای ساده و کاربردی ما را بخوانید;

مردان خوش تیپ و خوش استایل اینکارها رو نمی کنند

لازم نیست از مد روز اطاعت کنید تا به روز باشید از طرفی هم اشکالی ندارد گاهی قوانین آغاز را تغییر دهید بنابراین می‌توانید به جای پیراهن آکسفورد سفید, پیراهن یقه دیپلمات سفید بپوشید. یقین غلطی که در بین برخی مردان وجود دارد این هست که فکر می‌کنند در تمام موقعیت هاي کاری و رسمی باید پیراهن سفید بپوشند.

 

کمی رنگ به کمد لباس تان اضافه کنید. معمولاً راحت ترین ترکیب ها برای مردان با رنگ هاي آبی, بژ, سفید و خاکستری ساخته می‌شود, اگر در ترکیب رنگ هاي زنده و تند مهارت ندارید بهتر هست از میان رنگ هایي هم چون نارنجی, صورتی, بنفش, روشن ترین تنالیته را انتخاب کنید.

 

چند شلوار رنگی کتان و پارچه اي بخرید. مطمئنا هیچ چیز به راحتی پوشیدن جین آبی و هماهنگ کردن آن با همۀ پیراهن ها و تی شرت هایتان نیست اما اگر خواهان تغییر در سبک پوشش هستید حتماً در این اساس تجدیدنظر کنید.

 

اندازه بودن و تناسب لباس از هر انتخاب اي مهم تر هست. بنابراین اگر هنگام خرید لباس حاضر با سایزها دشوار دارید به شما پیشنهاد می‌شود با یک خیاط ماهر دوست شده تا اختصاصی برایتان لباس دوخته شود آن وقت خواهید دید که لباس بهتر بر تن می‌نشیند.

 

لایه لایه لباس بپوشید تا امکان ترکیب رنگ هاي بیشتری برایتان فراهم شود. با این روش خلاقیت شما در ترکیب رنگ ها و ساختن سبکهای اخیر تقویت خواهدشد. اضافه بر لباس برای اکثر کردن تکه هاي پوشیدنی تان میتوانید به سراغ زیورآلات و لوازم جانبی مانند کلاه, شال گردن و عینک آفتابی بروید.

مردان خوش تیپ و خوش استایل اینکارها رو نمی کنند

احتمالاً باورتان نشود اما کفش هاي شما یکی از نقاط دیدنی دقت در کل ظاهرتان میباشند به ویژه در برخورد با بانو ها; حتماً پیش آمده که نخستین نگاه به کفش هاي شما باشد تمیزی و خوش قالب بودن کفش همۀ وقت} اهمیت دارد اما اضافه بر این انتخاب, کفش مناسب در هر موقعیت در کلیت پوشش شما تاثیرگذار هست.

 

اگر قرار هست برای یک جلسه کاری کفش چرم رسمی بپوشید حتماً کمی درخشش آن را اکثر کنید. در این حالت هم قدم هایتان محکم تر به نظر میرسد و هم ظاهری گیراتر خواهیدداشت.کمربندها, لوازم جانبی مادام العمر لباس آقایان میباشند پس در انتخاب آن ها دقت کنید.

 

پهنای کمربند شما باید براساس لیفه و جنس شلوار انتخاب شود. اضافه بر این بهتر هست اگر کمربند چرم را در ترکیبی رسمی یا نیمه رسمی به کار میبرید رنگ آن را با کیف دستی یا کفش تان هماهنگ سازید و بهتر هست هر دو مات و درخشان باشند. در مورد سگک کمربند, سلیقه تاثیر زیادی دارد اگر سگکی ساده و کلاسیک انتخاب کنید هم برای شلوار جین و هم برای شلوار پارچه اي مناسب خواهدبود.

 

در شمار زیادی از کدهای استاندارد, لباس پوشیدن پیشنهاد می‌شود که رنگ جوراب را براساس رنگ شلوار یا کفش در نظر بگیرید اما از آنجایی که هیچ قانونی در دنیای مد, مطلق نیست برای تنوع بخشیدن به لباس هایتان می‌توانید رنگ جوراب ها را با رنگ پیراهن و کت هماهنگ کنید.

 

شبیه پسرهای نوجوان لباس نپوشید. اگر به تی شرت هاي گرافیکی و طرح دار علاقه دارید, بهتر هست سراغ طرح هاي سمبلیک بروید. مد روز مردانه یک قانون مهم دارد. اینکه در هر سنی باید لباس و تیپ مردان مناسب داشته باشید.

 

یک نکته دیگر; اگرچه برترین قانونی برای انتخاب لباس این هست که هر آن چه دوست دارید و در آن احساس راحتی میکنید بپوشید, اما برای آن که پخته تر و باتجربه تر دیده شوید, بهتر هست برخی لباس ها را کنار بگذارید و انتخاب هاي بهتری داشته باشید.