پارس ناز پورتال

این مردان همیشه شما را دوست خواهند داشت

این مردان همیشه شما را دوست خواهند داشت

این مردان همیشه شما را دوست خواهند داشت 

مردانی میباشند که به همسر خود برای همه ي وقت عشق میدهند و برای همۀ وقت} دوست دار آنها باقی می مثل،می‌تواند این مردان را در ابتدا شناخت.وقتی عکسش را می‌بینید لبخند روی لبانتان می‌نشیند و وقتی صدایش را میشنوید ضربان قلبتان تندتر می‌زند. شما عاشق او هستید و دوست دارید این احساس شادی که گویا در آسمان ها سیر می‌کنید برای همۀ وقت} ادامه داشته باشد.

 

حتی در قوی ترین رابطه ها هم شک و تردید وجود دارد. تردید در اینکه آیا او هم شما را دوست دارد؟ چگونه باید بفهمید که او هم واقعا شما را دوست دارد؟ اگر او این ده رفتار را دارد یعنی عشق تان پابرجا خواهد ماند.

 

شما را بخاطر زیبایی درونتان دوست دارد

وقتی شما را ملاقات می‌کند چشم هایش تنها روی جسمتان نمی‌چرخد. او شما را به خاطر آنچه که هستید ،به خاطر شخصیت، ارزش ها و موفقیت هاي تان دوست دارد.

 

از حس شوخ طبعی شما لذت می‌برد
مردها زنان شوخ طبع را تحسین میکنند. قادر باشند به خودشان بخندند و در لحظات پر تنش بتوانند استرس را کم کنند و کاری کنند که بتوانید در زندگی مشترک خود احساس آرامش و اعتماد به نفس کنید.

 

تمام دنیای او هستید
حتی لحظه اي به زنان دیگر دقت نمی‌کند چون شما را گزینش کرده هست. درحین حفظ استقلال با هم کار میکنید، به هم تعهد می‌دهید، با چالش هاي زندگی با هم رو به رو می‌شوید و با هم خاطره می سازید.

 

به شما احترام میگذارد
احترام کلید اصلی موفقیت در ازدواج هست. عشق بدون احترام هرگز بوجود نمی‌آید. احترام متقابل پلی هست که به زوجین اجازه میدهد همدیگر را دوست داشته باشند و با وجود تفاوت ها همۀ وقت} کنار هم بمانند.

 

شما را همان طور که هستید دوست دارد
به عقیده او شما حتی در زیرشلواری و با دمپایی پلاستیکی هم جذاب هستید. زیرا درک او از زیبایی فراتر از زیبایی ظاهری هست. او صورت چروکیده و مو هاي سپید شما را به همان اندازه میخواهد که صورت صاف و مو هاي ابریشمی تان را در جوانی میخواست.

 

میداند چگونه ببخشد و چگونه درخواست بخشش کند
او حتی زمانی که اشتباه می‌کنید از دوست داشتنش کم نمی‌شود و از اینکه شما را از نگرانی هایش آگاه کند نمی ترسد. وقتی اشتباهی مرتکب میشود هم به زبان و هم در عمل عذرخواهی میکند.

 

به رویاهای تان اهمیت می‌دهد
آدم هاي خودخواه فقط به مسئولیت ها و رویاهای خودشان اهمیت میدهند. مردی که شما را دوست داشته باشد انرژی و وقتش را برای خواسته هاي تان خرج میکند چون شادی شما برایش مهم هست.

 

صلح طلب هست
او از بحث کردن فرار نمی‌کند. بعنوان یک انسان صلح طلب جایی برای مخالفت باقی نمیگذارد. شما را به خاطر دیدگاه هاي متفاوت تان سرزنش نمیکند. برای تمام ایده ها و نظریات شماارزش قائل هست چون می‌خواهد به راه حل برسد.

 

حساس هست
چه در حال تماشای رودخانه باشد و یا برنامه مورد علاقه در هر حال گرمای دستان شما احساس می‌کند. او تمام این لحظات با شما بودن را با چشمانش ثبت میکند و با آرامشش به شما نشان می‌دهد که برای همۀ وقت} در کنارتان خواهد ماند.

 

عجول نیست
حتی اگر دیر کنید شکایتی نمی‌کند. به خاطر اینکه بستن چمدان طول کشیده هست شاکی نمی‌شود. هیچوقت نمی‌گوید از منتظر ماندن خسته شده ام یا عجله کن.اگر همسرتان چنین خصوصیات رفتاری دارد بدانید که شما را برای همه ي وقت دوست خواهد داشت.