پارس ناز پورتال

مردان به این 7 دلیل از زنان جدا می شوند

مردان به این 7 دلیل از زنان جدا می شوند

مردان به این 7 دلیل از زنان جدا می شوند 

خانمها باید بدانند که مردان بر اساس تفکرات خود بعضی از موارد را در زندگی مشترک نمی پذیرند و اگر انها را ببینند زندگی را ترک میکنند. حتی اگر مرد شما خیلی عاشق شما باشد, می‌تواند به هفت علت علت زیر شما را ترک کند.

 

7 علتی که مردان شما را ترک می‌کنند حتی اگر عاشق شما باشند

تعداد زیادی از ما یاد گرفته ایم که عشق کافی نیست. خیلی وقت ها, میتوانید به یک رابطه پایان دهید, حتی اگر هنوز عاشق باشید, چون عوامل دیگری نیز دخالت دارند که می‌توانند مهم تر از عشق باشند. حتی اگر مرد شما خیلی عاشق شما باشد, میتواند به هفت علت علت زیر شما را ترک کند

 

او از متعهد شدن میترسد

به چند علت, تعهد هم برای مرد و هم برای زن میتواند چیز ترسناکی باشد. بطور کلی, همانگونه که عشق شما بیشتر میشود, رابطه شما بیشتر و بیشتر جدی‌تر میشود. او هنوز عاشق شماست, اما می‌تواند به خاطر ترس از تعهد, شما را ترک کند.

 

او ممکن است فکر کند شایسته شما نیست

او ممکن است واقعا احساس کند که شما برای او بسیار خوب هستید و شما شایسته برترین ها هستید. او واقعا به خاطر اشتباهاتی که در گذشته انجام داده است احساس گناه میکند و اعتماد به نفسش کم می‌شود. ممکن است به خاطر همین تفکر شما را ترک کند.

 

چیزهای دیگر در الویت اول او قراردارند

بعضی افراد می‌توانند عاشق همسر خود باشند, اما بکار و یا سرگرمی خود بیشتر از همسر خود عاشق هستند. فقط به این خاطر که او شما را دوست دارد, به این معنا نیست که شما در الویت اول او قرار دارید. شاید هم احساس کرده‌اید که علیرغم عشق اش بشما, شما در تقدم اول او قرار ندارید.

 

او هنوز آماده نیست تا وارد زندگی شما شود

او ممکن است عاشق شما باشد, اما این بدان معنا نیست که برای تشکیل خانواده آماده است. این مورد با ترس از تعهد فرق میکند, چون خیلی مواقع یک مرد از حل کردن مسائل فرار نمیکند, او فقط هنوز خودش را آماده وارد شدن به زندگی مشترک نمی‌داند. همه ی ما وارد مراحل مختلف زندگی می‌شویم و فکر می‌کنیم که برای ازدواج آماده هستیم. او عاشق شماست ولی هنوز زمانش نرسیده تا شما را وارد زندگی خود کند.

 

تمایلی برای حفظ تماس با شما ندارد

وقتی مرحله آسان و عاشقی را گذارنده اید, کار سخت یکی از حقیقت هاي شماست. عشق سختی می طلبد و باید اقدام معنی دار و از روی فکر انجام دهید و به تنهایی تصمیم نگیرید. متاسفانه, خیلی از افراد تمایلی برای حفظ ادامه تماس ندارند. مرد شما می‌تواند یکی از این افراد باشد.

 

چیزی وجوددارد که باعث درگیری طولانی مدت بین شما شده است

بهتر است یک مرحله به عقب برگردید و مشاهده نمایید که ایا واقعا چیزی وجوددارد که باعث درگیری طولانی مدت بین شما دو نفر شده باشد. آیا چیزی وجوددارد که باعث به وجود آمدن درگیری طولانی مدت بین شما و بر هم زدن عشق اتان شود؟

 

زندگی شما مسیرهای متفاوتی را طی میکند

خیلی مواقع, افراد عاشق یک دیگر میشوند, اما اینده آنها به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست. متعارف ترین روشی که این امر در پی دارد, زمانی می باشد که یک فرد باید به جایی دیگر برود و فرد دیگر احساس میکند با این امر اصلا آسان نیست. مسیر زندگی شما هر چه که باشد, علیرغم عشقی که به هم دارید, ممکن است باعث جدایی شما شود.

 

متاسفانه اگر بگوییم برای ازدواج عشق کافی است, کاملا در اشتباهیم. دلایلی وجوددارد که مردان علاوه بر عشقی که به دختر مورد علاقه خود دارند, وادار به ترک او میشوند, بنابر این به یاد سپردن این امر از اهمیت زیادی برخوردار است که برای داشتن ارتباطی سالم , فقط عشق کافی نیست.