پارس ناز پورتال

مردی که با معجون سرطان را درمان می کند

مردی که با معجون سرطان را درمان می کند

مردی که با معجون سرطان را درمان می کند 

مردی که در فروش معجون مشغول است،می گوید که این معجون ها جان خودش را از سرطان نجات داده اند و آن را به بقیه مردم هم می دهد. براساس متون علم پزشکی هنوز درمانی برای سرطان پیدا نشده است و امروزه تنها به کمک شیمی‌درمانی و در کنار آن درمان‌های مکمل می‌توان امید داشت که سرطان تا حدی درمان شود.

مردی که با معجون سرطان را درمان می کندبا این وجود افراد زیادی هستند که می‌گویند موفق شده‌اند به کمک درمان‌های طبیعی و به واسطه مصرف هویج یا زردچوبه یا حتی جوش‌شیرین سرطانشان را کاملا درمان کنند. شرح حال این مرد هم شنیدنی است.
آنته کریسیش ۱۳ سال پیش به یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های جهان یعنی سرطان ریه مبتلا شد.

 

به گفته پزشکان او نهایتا یک ماه زنده می‌ماند اما او برخلاف نظر پزشکان که باید به سرعت شیمی‌درمانی را آغاز کند به خانه برگشت و عسل درمانی را شروع کرد. برای این منظور او روش درمانی‌ای را پیش گرفت که سابقا زن دیگری در بوسنی آن را دنبال کرده بود و بعد از آنکه سرطانش درمان شده بود

 

در اینترنت به اشتراک گذاشته بود تا دیگر بیماران نیز آن را به کار گیرند. در این روش باید زنجبیل را در عسل رنده کرد و روزانه ۳-۴ قاشق از آن را میل کرد. عسل باید کاملا خالص و طبیعی باشد. در کنار این درمان مثبت اندیشی و دوری از افسردگی بسیار مهم است.