پارس ناز پورتال

مرد زندگی خود را این گونه تحریک جنسی کنید

مجموعه : حذف شده است
مرد زندگی خود را این گونه تحریک جنسی کنید

مرد زندگی خود را این گونه تحریک جنسی کنید 

البته مردان همیشه شور و هیجان جنسی بالایی دارند و تحریک آن ها کار سختی نیست. خانم ها با ما باشید تا فوت و فن های تحریک مردان را به شما بگوییم. در این قسمت یاد خواهید گرفت که چگونه شوهرتان را به طرز باور نکردنی از سر تا پا غرق شادی و هیجان کنید . هدف از این آموزش بدست آوردن مهارت و دانش احیای زندگی زناشویی جنسی و تقویت تحریک کنندگی شما می باشد .

 

این مرحله به چگونگی تحریک نمودن مردتان اختصاص دارد . بله ، می دانم . شاید بگویید این وظیفه ی خود اوست ! خب ، بله ، اگر شما فکر می کنید که در یک رابطه جنسی ، هر شخص مسئول تحریک شدن خودش می باشد ، حق با شماست . امام من فکر می کنم طرفین چنین رابطه ای موظفند برای تحریک یکدیگر نیز تلاش کنند .

 

به نظر کار ساده ای می رسد ، اما حقیت این است که در عمل هر کسی متفاوت از دیگران تحریک می شود . وقتی شما واقعا امیال منحصر به فرد یکدیگر را بشناسید ، حقیقتاً از با هم بودن در تختخواب لذت خواهید برد . به من اعتماد کنید !

 

چگونه شوهرم را تحریک کنم؟
کشف امیال جنسی مرد
یکی از اولین مراحل در ارضای یک مرد ، مرحله “برانگیختگی” می باشد . اسم این مرحله را می گذاریم “شروع تحریک شوهر ” . برای این که همان زن دلربایی باشید که شوهرتان نتواند در برابرش مقاومت کند ، من پیشنهاد می کنم که در مورد آن چه باعث تحریکش می گردد با وی صحبت کنید . تنها راه این است که می توانید بفهمید چه چیزی هر دوی شما را برای آمیزش آماده می کند .

 

برای مثال ، زوجی برای مشاوره نزد من آمدند که طرز معاشقه مورد نظر آن ها با یکدیگر فرق داشت – مرد همیشه از زنش می خواست که از حرف های تحریک کننده و زشت در رابطه شان استفاده کند ، در حالی که زن همیشه از شوهرش می خواست پشتش را ماساژ دهد . تا وقتی که ایت دو توانستند یاد بگیرند

 

که چگونه با شیوه های متفاوت تحریک یکدیگر کنار بیایند ،‌روزهای سختی را پشت سر گذاشتند . امام همین که آن ها این حقیقت را پذیرفتند که هر یک نوع متفاوتی از معاشقه را دوست دارند ، یاد گرفتند که چگونه از ترکیب هر دو تکنیک در مورد همسرشان استفاده کنند . حالا دیگر آن ها معمولا با ماساژ پشت شروع می کنند

 

و سپس وقتی که به اتاق خواب می روند ،‌زن شروع می کند به گفتن کلمات زشت و در عین حال خوشایندی که مورد تقاضای شوهرش است .

 

آماده اید که بفهمید چگونه شوهرتان را سر حال کنید ؟ ابتدا در فرم معاشقه که در زیر آمده است ، جاهای خالی را پر کنید و سپس چک لیست تحریک را تکمیل کنید . چک لیست نام روشی است که من به عنوان یک سکسولوژیست به کار می برم تا اعمالی که برای بهبود ارضای جنسی یک زوج لازم است ، تعیین گردد .

 

از شوهرتان بخواهید که پنج دقیقه وقت بگذارد و چک لیست زیر را پر کند یا این که می توانید از آن به عنوان یک تمرین سرگرم کننده که با هم انجامش می دهید استفاده کنید . مثلا در هنگام صرف چای بعد از شام ، امام نه در تخت خواب .

 

هدف ما این است که دیدگاه روشنی از آن چه که برای تحریک کردن او باید انجام دهید و آن چه نباید انجام دهید ، بدست آوریم . بدین ترتیب شانس این را خواهید داشت که چیزهایی که شوهرتان دوست دارد و آن چه که باعث تحریک وی می گردد را بفهمید .

 

فرم معاشقه :
آماده اید آن چه را که شوهرتان در معاشقه و قبل از آن دوست دارد بدانید ؟ از او بخواهید جاهای خالی را پر کند یا این که هر جمله را با صدای بلند بخوانید و از او بخواهید آن را تکمیل کن . ممکن است از پاسخ های او شگفت زده شوید ، اما قطعا تفریح خوبی برایتان خواهد بود !

 

۱ – جایی از بدنم که دوست دارم زنم آن جا را ببوسد : ………………..

 

۲ – آواز یا موسیقی که واقعا مرا سرحال می کند : ……

 

۳ – وقتی همسرم ………………. می پوشد نمی توانم چشم از او بردارم .

 

۴ – تحریک کننده ترین قسمت بدن زنم : …………………..

 

۵ – شاید مسخره به نظر برسد ، اما وقتی زنم …………………….. می شود یا می کند ، من از شدت تحریک دیوانه می شوم .

 

چک لیست تحریک :
حالا که تصمیم دارید اولویت های آمیزش جنسی خود را با یکدیگر در میان بگذارید،‌از شوهرتان بخواهید قسمت های مربوط به خود را علامت بزند.

 

گزینه هایی زیر میل مرا برای نزدیکی جنسی افزایش می دهد :

 

……….. در آغوش گرفتن همسرم

 

……….. رقصیدن با همسرم

 

……….. گذراندن یک غروب عاشقانه با همسرم

 

……….. ارتباط با همسرم به روش غیر جنسی مانند آشپزی با هم ، گفتگو با هم ، با هم قدم زدن و غیره

 

……….. این که بدانم همسرم حال و حوصله ی معاشقه دارد .

 

……….. وقتی همسرم بدن مرا می بوسد ( شانه ها ، گردن ،‌شکم و غیره )

 

……….. فقط فکر این که با همسرم در تخت خواب باشم .

 

……….. دیدن این که همسرم یک زیر پوش زنانه پوشیده است

 

……….. ماساژ دادن بدن همسرم

 

……….. این که همسرم پشت مرا ماساژ دهد .

 

……….. لخت دیدن همسرم

 

……….. حمام کردن با همسرم

 

……….. گفتن امیال جنسی ام به او

 

……….. شیطنت های جنسی همسرم

 

……….. گفتگوی تلفنی تحریک آمیز

 

……….. این که ببینم همسرم تحریک شده ، هیجان زده یا هوسی است .

 

……….. احساس کردن بدن همسرم در کنار خود

 

……….. بوسیدن همسرم

 

……….. لمس کردن سینه های همسرم

 

……….. لمس کردن آلت تناسلی همسرم

 

……….. لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دست همسرم

 

……….. لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دهان همسرم

 

شما با توجه به شناختی که از او دارید هر گزینه ی دیگری را می توانید به لیست اضافه کنید .

 

آزمایش ایده های جدید
همان طور که می بینید ، این لیست می تواند بی پایان باشد ، زیرا ظرفیت انسان برای تحریک به گستردگی تخیل شماست و تارهای عصبی شما ! تعجبی ندارد که اغلب مشکل است امیال شوهرتان را حدس بزنید . اما وقتی چک لیستی داشته باشید که موارد تحریک شدن او را بیان می کند ،

 

می توانید تصمیم بگیرید که به عنوان یک همسر چونه رفتار کنید . شما حتی ممکن است بخواهید برخی از موارد چک لیست را که او علامت نزده است و شما نیز تا به حال انجامش نداده اید امتحان کنید . برای مثال ، ‌اگر گزینه ی ” لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دهان همسرم ” را علامت نزده ممکن است رعایت حال شما را کرده باشد و یا فکر کرده که شما راضی به این کار نیستید .

 

زیباجو