پارس ناز پورتال

این مرد زنش را در سایت ebay حراج کرد

این مرد زنش را در سایت ebay حراج کرد

این مرد زنش را در سایت ebay حراج کرد 

مردی که در تصویر می بینید عکس زنش را در سایت ebay گذاشت و اقدام به فروش وی کرد و با استقبال خوبی هم مواجه گردید! یک مرد بریتانیایی به نام سیمون اوکین، همسرس را در دومین سایت فروش اینترنتی جهان یعنی «ebay» عرضه کرد. هر چند این اقدام در ابتدا تنها یک شوخی بود، اما به سرعت واکنش ها به آن گسترش یافت و به رسانه ها رسید.

 

سیمون همانند عرضه یک خودرو برای فروش، ویژگی های همسرش را برای مشتریان از جمله حرکت متعادل جسم وی، مهارت های آشپزی، دست دوم بودن و پیمودن راه های دراز به همراه تصاویری از او، بر روی سایت «ebay» قرار داد.

 

یناندرا که تنها 27 سال سن دارد، دو روز پس از عرضه فروش وی در سایت، در حالیکه ارزش گذاری مشتریان به 73 هزار دلار رسیده بود، اقدام همسر جنجال برانگیزش را فهمید. او نخست به شدت ناراحت شد اما بعدا با آن به عنوان یک شوخی کنار آمد.

 

وی در گفتگو با روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» گفت: «اگرebay عرضه فروش را متوقف نمی کرد، معلوم نبود که قیمت خرید من، چقدر می رسید».اظهار نظرهای خوانندگان سایت «ebay» نیز در این زمینه جالب بود. یکی از مشتریان نوشته است:« این زن در کل بد نیست، از مانکن های امسال بهتر است. احتمالا یکی از خوش شانس ها، مالک وی خواهد شد.»

 

یکی دیگر از خوانندگان سایت نوشته است:«جنس فروخته شده، پس گرفته نمی شود.»لیاندرا در گفتگو با روزنامه بریتانیایی گفته است:«همه همکارانم پس از مشاهده این اقدام، خندیدند، مشکل در این است که همسرم بدترین عکس هایم را برای عرضه فروش من در سایت قرار داده است!»