پارس ناز پورتال

مرد معتاد آواره ای که میلیاردر شد +عکس

مرد معتاد آواره ای که میلیاردر شد +عکس

مرد معتاد آواره ای که میلیاردر شد +عکس

برخی اتفاقات در زندگی می توانند سکوی پرتابی برای افراد باشند مانند مرد قصه ی ما که از شدت اعتیاد به هروئین تا مرگ پیش رفت. داستان زندگی “خلیل رفعتی” ماجرای زندگی کارتن‌خوابی است که “مولتی‌میلیاردر” شد! ماجرای زندگی پر افت و خیز خلیل خواندنی است.
مرد معتاد آواره ای که میلیاردر شد +عکس به گزارش پارس ناز  خلیل رفعتی، مالک 46 ساله آبمیوه فروشیِ زنجیره‌ای “سانلایف ارگانیکس” است که علاوه بر موفقیت فعلی از سختی‌هایی که متحمل شده تا به یک مولتی میلیاردر تبدیل شود، می‌گوید.
مرد معتاد آواره ای که میلیاردر شد +عکسخلیل رفعتی (Khalil Rafati) در شهر “تولِدو” در ایالت اوهایوی آمریکا متولد شده و برای فرار از سو استفاده‌های جنسی از آنجا به لوس آنجلس رفت. خلیل مدتی در زمینه فروش اتومبیل به مشتریان پولدار مشغول به کار شد اما زندگی او به سرعت به دلیل مصرف “هروئین” رو به قهقرا رفت.
مرد معتاد آواره ای که میلیاردر شد +عکسدر سال 2001، او به دلیل اُوردوز عمدی در یک میهمانی در مالیبو تا آستانه مرگ پیش رفت. خلیل رفعتی در چند ماه پس از آن تلاش کرد تا اعتیاد را برای همیشه ترک کند که این مهم سرانجام در سال 2003 و پس از آشنا شدن با “سوپرفودها” یا همان غذاهای سالم رخ داد.
مرد معتاد آواره ای که میلیاردر شد +عکسخلیل در گفتگو با تایمز گفت: «به آخر همه چیز رسیده بودم. دیگر چیزی نبود که انجام ندهم. تمام پل‌های پشت سرم خراب شده بودند. کارم تمام شده بود.» خلیل رفعتی سرانجام یک مرکز ترک اعتیاد به نام “ریویِرا ریکاوری” در مالیبو کالیفرنیا را تاسیس کرد و در آنجا به ترکیب اسموتیِ منحصر به فردش به نام “ولورین” دست یافت.
مرد معتاد آواره ای که میلیاردر شد +عکسآقای رفعتی در ادامه می‌گوید: «قرار بود آن اسموتی انرژی و جانی تازه به بیماران بدهد.» او معتقد است که روزهای اول پس از ترک، تنبلی و سستی بدن مشکلی بسیار بزرگ است، به ویژه اگر آن شخص دوران اعتیاد طولانی را تجربه کرده باشد.