پارس ناز پورتال

این مرد پس از رابطه پنهانی با مادر زن خود ازدواج کرد

این مرد پس از رابطه پنهانی با مادر زن خود ازدواج کرد

این مرد پس از رابطه پنهانی با مادر زن خود ازدواج کرد 

دنیای عجیب و غریبی است,این مرد عروس خود را کنار گذاشته و شروع به برقراری رابطه با مادر زن خود کرده بود و به شدت خبر ساز شد. یک زن و شوهر هندی که به تازگی با هم ازدواج کرده بودند در اقدامی بسیار عجیب درست 17 روز پس از ازدواج از هم جدا شدند.

 

مرد جوان که پس از 2 سال رابطه نامشروع و جنسی با مادرزن خود ازدواج کرده بود پس از مدت کوتاهی پشیمان شد و او را طلاق داد و به زندگی سابق خود بازگشت.
این مرد پس از رابطه پنهانی با مادر زن خود ازدواج کردمتاسفانه اهالی روستا از رابطه جنسی و نامشروع داماد و مادرزن اطلاع داشتند اما هیچ کس نمیتوانست این واقعیت تلخ را به همسر اول مرد بگویند. به گفته همسایه ها این دو مدت 2 سال رابطه نامشروع داشتند تا اینکه یک روز همسر اول مرد و دختر زن میانسال بدون اطلاع به خانه اش بازگشت و متوجه خیانت همسر و مادرش به او شد.

 

بعد از همان رسوایی داماد و مادرزن تصمیم گرفتند با یکدیگر ازدواج کنند ، علی رقم مخالفت های شدید خانواده پسر این ازدواج سر گرفت اما عمر طولانی نداشت و بعد از 17 روز به پایان رسید.
این مرد پس از رابطه پنهانی با مادر زن خود ازدواج کردمرد جوان در مورد آغاز این رابطه گفت: مدتی همسرم بیمار بود و مادرزنم برای مراقبت از او و رسیدگی به کارهای منزل به خانه ما امد و مدتی را کنار ما زندگی کرد ، درهمان مدت بود که رابطه من با او کم کم آغاز شد و هر روز بیشتر شد. در طول این دو سال همسرم هرگز متوجه چیزی نشد تا اینکه یک روز بدون خبر به خانه آمد و ماجرا را فهمید.