پارس ناز پورتال

مرسدس بنز Maybach S680 در نمایشگاه خودرو شانگهای

مرسدس بنز Maybach S680 در نمایشگاه خودرو شانگهای

مرسدس بنز Maybach S680 در نمایشگاه خودرو شانگهای 

مرسدس بنز از مدل اخیر میباخ رونمایی کرده هست،در کشور چین و نمایشگاه خودرو شانگهای بهترین مدلهای دنیا عرضه شده اند. کمپانی آلمانی مرسدس بنز با حضور در نمایشگاه خودرو شانگهای 2017 از فیس لیفت مرسدس مایباخ اس 680 «Mercedes Maybach S680» با ظاهری اخیر رونمایی کرد.

 

مرسدس بنز با حضور در نمایشگاه خودرو شانگهای از نسخه فیس لیفت سدان پرچمدا اس کلاس خود رونمایی کرد. این خودروساز محبوب آلمانی در نمایشگاه مذکور خانواده اس کلاس اخیر خود متشکل از نسخه‌هاي معمولی، اي ام جی و همین طور مایباخ را به صورت همزمان به نمایش درآورد که جذاب‌ترین آن‌ها مرسدس مایباخ اس 680 بود.

 

پیش از این خودرو هاي مدل مایباخ اس کلاس تنها در دو نسخه اس 500 و اس 600 قابل عرضه بود که نسخه اول مجهز به یک پیشرانه 5.5 لیتری V8 و دومی از یک پیشرانه 6 لیتری V12 بهره می برد. حال فیس لیفت این دو مدل با نام هاي مایباخ اس 560 و اس 680 پا به عرصه گذاشته‌اند.

 

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که علت این تغییر نام برای یک مدل فیس لیفت چیست؟! پیشرانه 5.5 لیتری اس 500 اینک در مدل اس 560 با یک پیشرانه مدرن‌تر 4 لیتری تعویض شده هست.

مرسدس بنز Maybach S680 در نمایشگاه خودرو شانگهای

در آن سمت نیز علت تغییر مدل اس 600 به مرسدس مایباخ اس 680 و اضافه شدن عدد 8 به آن تنها خوش یمنی این عدد نزد چینی‌ها هست. این مدل از همان پیشرانه 6 لیتری V12 توئین توربو بهره گیری خواهد کرد که توان ساخت 530 اسب بخار را ارائه می کند. با دقت به اینکه این مدل مخصوص بازار چین ساخت شده هست،

 

احتمال دارد همچنان با همان نام مایباخ اس 600 وارد بازار دیگر کشورها شود. مدت زمانیست که چین به یکی از بزرگ ترین بازارها برای فروش محصولات سری مایباخ شرکت مرسدس بنز تبدیل شده هست، اما میل اکثر این بازار به مدل ارزان قیمت S400 متمایز هست. شاید به همین دلیل هست که خودروساز آلمانی قصد دارد با اضافه کردن عدد 8 به مدل نسبتا گران‌تر S680 مردم خرافاتی این نقطه از کره زمین را مجاب به خریداری این خودرو باکیفیت و خوشگل کند.

مرسدس بنز Maybach S680 در نمایشگاه خودرو شانگهای

تغییرات داخلی مرسدس مایباخ اس 680

مرسدس مایباخ اس 680 از نظر ظاهری تمامی تغییرات فیس لیفت خانواده اس کلاس را به ارث برده هست، این درحالیست که رینگ‌هاي جدیدی نیز همراه با آن قابل عرضه خواهد بود. شاید یکی از زیاد‌ترین تغییرات ظاهری این مدل با مدل اس 560 همین رینگ‌ها باشد. چراغ جلوی اخیر با گرافیک ال اي دی هاي داخل جذاب،

 

سپر جلو با طراحی اخیر، چراغ هاي پشتی بازطراهی شده همراه با سپر پشتی کاملا نونوار شده، دیفیوزر و سراگزوزهایی اخیر همگی دیگر تغییراتی میباشند که می تواند آن‌ها را در خودرو مرسد مایباخ اس 680 دیدن کرد. به گزارش پارس ناز در داخل کابین نیز غربیلک فرمان تغییر پیدا کرده، نمایشگر لمسی و همین طور سیستم صوتی نیز به روز شده هست که در کنار این ها یک سیستم کمک راننده «رانندگی خودکار» نیز به هرچه جذاب‌تر کردن این خودرو کمک کرده‌اند.