پارس ناز پورتال

مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشته

مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشته

مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشته 

تصاویر خبری از رویدادها و رویدادهای روز دنیا برای شما عزیزان در زیر حاضر شده هست که از موضوعات سیاسی تا اجتماعی را شامل می‌شود. 

 

مراسمی که به یادبود پناهندگان کشته شده در رودخانه ریو دگرانده برگزار شد, بازدید بانوی اول ایالات امریکا ملانیا ترامپ از دیوار بزرگ چین, مه غلیظ هندوستان, نیروهای امنیتی پس از شلیک دسته جمعی در تگزاس, حاضر شدن خرس ها برای خواب زمستانی و بسیاری موارد دیگر گویای اخبار هفته قبل میباشند.

مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهپسر بچه ۴ ساله پناهنده روهینگیا که ۲ ماه قبل از میانمار فرار کرده در کمپ پناهندگان کوتوپالونگ.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهیکی از حامیان حوثی در راهپیمایی به پشتیبانی فلسطینی ها در صنعا, یمن.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهمهاجری که کوشش دارد خودش را به کشتی نجات در دریای مدیترانه برساند. در سانحه غرق شدن کشتی پنج نفر جان خود را از دست دادند که یکی از انها یک طفل تازه متولد شده بود.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهنیروهای پلیس در طول قیام در ریودجانیرو. مردم به علت اینکه دولت حقوقشان را پرداخت نکرده هست قیام کرده اند.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهقورباغه درختی سبز در مراسم معرفی اپلیکیشن “FrogID” در موزه استرالیا. این برنامه امکان شناسایی صدای قورباغه ها را با گوشی می‌دهد.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهنمای پاییزی باغ نیشات در سرینگر.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهمقامات اجرای قانون در برابر کلیسای First Baptist محل حمله مسلحانه به کلیسا در ساترلند اسپرینگز.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهعزاداری مردم برای ۲۶ قربانی کلیسای First Baptist در حال اجرای مراسم دعاخوانی روز یکشنبه در تاریخ ۶ نوامبر۲۰۱۷٫
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهشخصی در حال عکاسی با تلفن همراه از صحنه حمل تجهیزات برای تولید آلبوم اخیر فیلم “ماموریت غیرممکن”
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهیکی از مدل ها در هفته مد چین.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهشخصی که در حالت خبردار در مراسم سکوت سراسری ایستاده هست. این مراسم به احترام هفتاد و نهمین سالروز درگذشت مصطفی آتاتورک بنیادگذار جمهوری ترکیه به مدت یک دقیقه برگزار شد.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهخرسی که خودش را برای خواب زمستانی حاضر کرده هست.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهدست دادن ترامپ و ولادیمیر پوتین در نشست اپک در شهر دانانگ.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهنورافشانی به مناسبت مراسم صدمین یادبود انقلاب بلشویک در رودخانه نوا در سن پترزبورگ.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهمهاجری که به پایگاه نیروی دریایی در طرابلس لیبی رسیده هست.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهدختر تایلندی در حال پرستش در فستیوال کراتگون در تایلند.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهرژه ارتش در مسکو به مناسبت هفتاد و ششمین سالروز رژه تاریخی سال ۱۹۴۱ زمانی که سربازان ارتش سرخ از دیوار کرملین به سوی خط مقدم برای مبارزه سربازان نازی در جنگ جهانی دوم پیش شتافتند.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهمسابقات موتوجی پی 2017 در اسپانیا.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهرژه مردم انگلیس در خیابانها به مناسبت مراسم سنتی شبانه به احترام گای فاکس سرباز انگلیسی که در جریان توطئه مشهور به “توطئه باروت” برای منفجر کردن پارلمان اقدامی نافرجام داشت برگزار شد.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهتارهای عنکبوت که بخش عظیمی از گیاهان را پوشانده اند. اورشلیم.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهراهپیمایی مردم برای اتمام حکومت رئیس جمهور وقت امریکا دونالد ترامپ و مایک پنس معاون رئیس جمهور در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۷ در لس انجلس.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهمسابقه نیمه نهایی شیرجه از سکوی ۱۰ متری در استرالیا.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهمسابقه فریزبی سگ ها در کالیفرنیا.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهمه غلیظ دهلی هندوستان.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهزن هندوستانی که صورتش را به علت مه غلیظ پوشانده هست.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشتهبانوی اول ایالات امریکا ملانیا ترامپ در بازدید از دیوار چین.
مروری بر عکس ها و اتفاقات خبری هفته روز گذشته

کشیشان کاتولیک از کاتولیک و ایالات متحده در اجرای مراسمی به یادبود مهاجرانی که هنگام عبور از ریو گرانده جان خود را از دست داده اند.