پارس ناز پورتال

مرگ دردناک داماد جلوی چشم عروس در روز جشن

مرگ دردناک داماد جلوی چشم عروس در روز جشن

مرگ دردناک داماد جلوی چشم عروس در روز جشن 

وقتی عروس و داماد خوشحال و خندان در جاده هاي گیلان مشغول رانندگی بودند ناگهان اتومبیل پراید با نقص فنی روبه‌رو می‌شود. 

 

خورشید عصر جمعه زمستان 96 به سرعت درحال غروب کردن پشت کوه ها بود که زن و شوهر جوان سوار برپراید سفید رنگ تزئین شده، در مسیر پر پیچ و خم جاده روستای «پارودبار» به «جیرنده» بخش عمارلو ازشهرستان رودباردراستان گیلان راهی محل جشن بودند.

 

عروس و داماد دراوج خوشحالی گل میگفتند وگل می شنیدند. اما ناگهان نظارت ماشین از دست راننده برادر داماد خارج شد.ناگهان پراید تزئین شده با سرعت بطرف دره منحرف شد و پیش از آنکه راننده فرصتی برای نجات خود و سرنشینان داشته باشد، ماشین عروس را در بین زمین و آسمان دید.

 

اتومبیل درچشم به هم زدنی میان جیغ هاي ترسناک سرنشینانش به درون دره سقوط کرد و بعد از چند بار پشتک زدن درعمق دره بی حرکت متوقف شد.چند ماشین که عروس و داماد را همراهی می‌کردند با دیدن این صحنه، وحشت زده بسرعت وارد عمل شدند و خود رابه خودروی تزئین شده با گل هاي قرمز رساندند.

 

هر سه مسافر پراید مصدوم شده بودند. لباسهای عروس و داماد غرق خون شده بود. برادر داماد نیز وضعیتش بهتر از دو مسافر دیگر نبود.هر سه مصدوم حادثه دقایقی بعد به بیمارستان انتقال داده شدند و تلاش تیم دکتری برای درمان مصدومان آغاز شد.

 

اما لحظاتی بعد داماد به خاطر شدت جراحات وارده روی تخت بیمارستان در آغوش مرگ آرام گرفت. اما عروس و برادر داماد با تلاش تیم درمانی ازمرگ نجات یافتند.سروان شهرام شهیدی فرمانده پلیس راه جمال آباد لوشان درباره این حادثه گفت:بدلیل سقوط پراید در دره، داماد 37 ساله پس ازانتقال به بیمارستان پورسینای رشت جان باخت.

 

وی دلیل این سانحه رانندگی را بی احتیاطی راننده و بی توجهی به جلو هنگام رانندگی اعلام کرد.این چندمین حادثه رانندگی منجر به مرگ در تصادف هاي جاده لوشان  جیرنده است.

 

چندی قبل نیزیک تانکر حامل سوخت دچار حادثه شد و بالای دره 400 متری متوقف ماند.سقوط پراید در دو راهی معدن سنگرود و مصدوم شدن دو نفر سقوط پژو در دره لوشان جیرنده و فوت یک نفراز اهالی لوشان  سقوط ماشین به دره در جاده لوشان به جیرنده درحوالی سنگرود که منجر به مرگ مادر و فرزندی شد.

 

بنظر میرسد با توجه به میزان زیاد حوادث و سوانح رخ داده دراین مسیر باید درباره شناسایی و رفع اشکالات موجود دراین مسیر، مسئولان مربوطه هرچه زودتر وارد عمل شوند.