پارس ناز پورتال

مرگ های مشکوک و عجیب ستارگان مشهور جهان

مجموعه : اخبار سینما
مرگ های مشکوک و عجیب ستارگان مشهور جهان

مرگ های مشکوک و عجیب ستارگان مشهور جهان

در دنیا اتفاقاتی می افتد که هیچ دلیلی برای آن وجود ندارد.و مرگ های رخ می دهد که هیچ کس دلیل آن را نمی داند.مثل مرگ هنرمندان و ستارگان جهان.بعضی از آنها به طور نامعلوم از دنیا رفته اند.

 

مرلین مونرو در ۵ اوت ۱۹۶۲ میلادی، در کالیفرنیا درگذشت. علت مرگ وی، مصرف بیش از حد داروی خواب‌آور ذکر شد و دلیل رسمی مرگ وی هم خودکشی بر اثر مصرف بیش از حد داروهای خواب‌آور و آرام‌بخش اعلام شد،

مرگ های مشکوک و عجیب ستارگان مشهور جهان

ولی ادعاهایی مبنی بر حصول یک توطئه از سوی برادران کندی که منجر به مرگ وی شد، همواره بحث‌برانگیز بوده ‌است. اما او تنها چهره مشهوری نیست که به گونه‌ای مرموز از دنیا رفته است.

 

در اینجا نگاهی داریم به برخی مرگ‌های مشکوک مشاهیر هنر و سیاست خارجی …جسد کورت کوبین (Kurt Cobain)، خواننده معروف گروه نیروانا، در سال ۱۹۹۴ در خانه‌‌اش یافت شد. طرفداران او می‌گویند که همسرش، کورتنی لاو، خودکشی او را صحنه‌سازی کرده است.مرگ های مشکوک و عجیب ستارگان مشهور جهانگفته می‌شود که مرگ الویس پریسلی در سال ۱۹۷۱ بدلیل مصرف زیاد الکل و مواد مخدر بوده است. از طرف دیگر عده‌ای بر این باورند که الویس پریسلی هنوز زنده است. آیا خبر درگذشت او ساختگی بوده است؟مرگ های مشکوک و عجیب ستارگان مشهور جهانپیچز گلدوف، دختر موزیسین معروف ایرلندی باب گلدوف در سن 25 سالگی به شکل مرموزی در خانه‌اش جان سپرد. مرگ این زن جوان که بعنوان مدل و مجری شبکه‌های تلویزیونی، تلاش موفقی داشت هنوز در هاله ای از ابهام است.مرگ های مشکوک و عجیب ستارگان مشهور جهانجیمی هندریکس، نوازنده بزرگ، در سال ۱۹۷۰ بر اثر بیهوشی روی استفراغ خود خفه شد. ۲۰ سال پس از این حادثه، تحقیقات درباره علت مرگ وی از سر گرفته شد اما بی‌نتیجه ماند.مرگ های مشکوک و عجیب ستارگان مشهور جهانجسد جیم موریسون، خواننده گروه The Doors، را در وان حمام آپارتمانش یافتند. او به هنگام مرگ ۲۷ ساله بود. گفته می‌شود که دلیل مرگ او مصرف مواد مخدر بوده است. بدن جیم موریسون اما هیچگاه کالبدشکافی نشد.

مرگ های مشکوک و عجیب ستارگان مشهور جهانمخلوطی از قرص‌های مختلف باعث مرگ هیت لجر (Heath Ledger)، هنرپیشه معروف استرالیایی، در سال ۲۰۰۸ شد. آیا اشتباهی منجر به مرگ او شده بود یا او آگاهانه دست به خودکشی زده بود؟مرگ های مشکوک و عجیب ستارگان مشهور جهاندر سال ۱۹۹۶ توپک شاکور (Tupac Shakur)، خواننده معروف رپ، حین یک تیراندازی بر اثر اصابت ۱۶ گلوله جان خود را از دست داد. توپک (2 Pac) در زمینه موسیقی رپ یک افسانه محسوب می‌شود. صدای او بسیار گرم و خاص بود.مرگ های مشکوک و عجیب ستارگان مشهور جهانمایکل جکسون، سلطان پاپ، در ۲۵ ژوئن سال ۲۰۰۹ درگذشت. دلیل مرگ او مسمومیت ناشی از داروی بیهوشی پروفول عنوان شد. اما ۲ ماه بعد از مرگ جکسون، پزشکی قانونی لس آنجلس مرگ او را قتل معرفی کرد.مرگ های مشکوک و عجیب ستارگان مشهور جهانآیا واقعا جان اف کندی ترور شد؟ اکثر آمریکایی‌ها گمان می‌کنند که او قربانی یک توطئه بوده است. کندی که سی و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بود، روز ۲۲ نوامبر سال ۱۹۶۳ در دالاس تگزاس جان خود را از دست داد.مرگ های مشکوک و عجیب ستارگان مشهور جهانجنازه دیوید کارادین (David Carradine)، ستاره مجموعه رزمی دهه 1970 میلادی آمریکا، در سال ۲۰۰۹ در کمد اتاق هتلش در بانکوک پیدا شد. وی که در هنگام مرگ ۷۲ سال داشت گفته شده بود که احتمالا خودکشی کرده است. در حالیکه پس از بررسی دقیق جسد، اعلام شد که او به قتل رسیده و با یک صحنه‌سازی، تلاش شده مرگ وی را خودکشی جلوه دهند.مرگ های مشکوک و عجیب ستارگان مشهور جهانآیا بروس ‌لی، اسطوره ی هنرهای رزمی به صورت طبیعی مرد یا کشته شد؟ درباره راز مرگ او شایعه‌های زیادی وجود دارد. او در سال ۱۹۷۳ حین فیلمبرداری فیلم Enter the dragon از هوش رفت.

 

گفته می‌شود که او بر اثر مصرف یک قرص ضد درد که از همکارش “بتی تینگ پی” دریافت کرده بود، دچار ورم مغزی شده بود. بروس ‌لی هنگام مرگ در ۲۰ ژوئیه ۱۹۷۳ تنها ۳۲ سال داشت.مرگ های مشکوک و عجیب ستارگان مشهور جهانبرندن لی، پسر بروس لی نیز مانند پدر در سینما فعالیت داشت و همانند پدرش به طرز مشکوکی درگذشت. برندن لی در سال ۱۹۹۳ هنگام فیلمبرداری صحنه‌ای از فیلم The Crow به ‌اشتباه مورد اصابت یک گلوله واقعی قرار گرفت و جان سپرد. او هنگام مرگ تنها ۲۸ سال داشت.مرگ های مشکوک و عجیب ستارگان مشهور جهانبیش از ۳۰ سال است که علت مرگ ناتالی وود، هنرپیشه آمریکایی، معمایی بزرگ مانده است. او در سال ۱۹۸۱ به هنگام قایقرانی از قایق پرت و در آب غرق شد.

 

علاوه بر ناتالی وود، همسرش رابرت واگنر و هنرپیشه معروف، کریستوفر واکن نیز بر روی این قایق بودند. دلیل مرگ او هیچگاه روشن نشد.مرگ های مشکوک و عجیب ستارگان مشهور جهانمرگ لیدی دایانا، همسر اول چارلز، شاهزاده ولز، بزرگترین فرزند و ولیعهد ملکه الیزابت دوم در روز ۳۱ اوت ۱۹۹۷ هنوز هم مرموز باقی مانده است.

 

آیا مرگ او واقعا بر اثر یک حادثه بود یا آنکه او را کشتند؟ با وجود اینکه دادگاه تایید کرد که مرگ دایانا بر اثر یک حادثه بوده است، اما هنوز هم شایعه‌هایی درباره قتل او وجود دارد.مرگ های مشکوک و عجیب ستارگان مشهور جهان