پارس ناز پورتال

برای مسافرت های نوروزی به این مکان ها بروید

برای مسافرت های نوروزی به این مکان ها بروید

برای مسافرت های نوروزی به این مکان ها بروید 

به شما 10 مقصد مهم گردشگری ایران را معرفی می کنیم که می توانید در عید نوروز به آن ها سر زده و تعطیلات بسیار خوب و لذت بخشی را داشته باشید. برای سفر نوروزی تان هر روز دیرتر تصمیم بگیرید، ضرر است. تورها از همین حالا دارند برای سفرهای نوروزی، مسافر جذب می کنند. آنها هر چقدر به عید نزدیک شویم، قیمت تورهایشان را بالاتر می برند.

 

این تورها به سفرهای خارج کشور محدود نمی شوند و آژانس های مسافری برنامه ریزی های زیادی برای تورهای داخلی نیز کرده اند.آنها برای سفر به شهرهای توریست پذیری مثل مشهد، اصفهان، شیراز و کلی شهر دیگر و حتی شهرهای کمتر شناخته شده کشورمان مردم را به نام نویسی و پرداخت هزینه برای سفر به این شهرها ترغیب می کنند.

 

سفر به این شهرها هزینه ای معادل 300 هزار تا دو میلیون و 500 هزار تومان دارد. این قیمت بستگی به هتل، کلاس سفر هوایی، هواپیمای مورد نظر، اتاق دوتخته و یک تخته و خدمات پذیرایی دارد.می خواهیم در مطلب پیش رو برایتان مقصدهای مختلف سفر نوروزی را معرفی کنیم.

 

سفر به اصفهان

هزینه سفر به شهر اصفهان در ایام نوروز، به همراه تورهای این شهر، با توجه به نوع هتل و خدمات آن، وسیله نقلیه و… رقمی میان 400 هزار تا یک میلیون و 200 هزار تومان متغیر است. می توانید با تور سه روزه و دو شبه به هتل پنج ستاره ای در اصفهان بروید که باید برای اتاق دو تخته، 522 هزار تومان و برای اتاق تک تخته 819 هزار تومان به ازای هر نفر پرداخت کنید. در هتل سه ستاره هزینه اتاق دو تخته برای هر نفر با 463 هزار تومان کاهش می یابد.
برای مسافرت های نوروزی به این مکان ها برویدسفر به مشهد

تور مشهد به واسطه بارگاه امام رضا (ع) یکی از پرطرفدارترین تورهای ایران گردی است. اگر با پرواز هوایی به مشهد بروید و در هتلی سه ستاره اقامت داشته باشید، هزینه شما به ازای هر نفر 705 هزار تومان است. در این سفر تهیه صبحانه، ناهار، شام و منوی انتخابی بر عهده آژانس مسافرتی است. هزینه سفر دو شبه و سه روزه شما به مشهد و اقامت در هتلی پنج ستاره به ازای هر نفر 985 هزار تومان است.

 

در این سفر تنها صبحانه بر عهده آژانس گردشگری خواهدبود. اما اگر سفر شما با قطار درجه یک صورت بگیرد؛ در طول سه روز و دو شب اقامت تان باید هزینه ای معادل 360 هزار تومان پرداخت کنید. در این حالت هتلی دو ستاره با صبحانه و ناهار از شما میزبانی خواهدکرد.
برای مسافرت های نوروزی به این مکان ها برویدسفر به بوشهر

شهری است که جاذبه های دیدنی بسیاری دارد؛ از آن جمله می توان به موزه رییس علی دلواری، قلعه نصوری، رافائل، سحانتیر، گنبد نمکی جاشکف موزه دریانوردی خلیج فارسی و ری شهر اشاره کرد. سوغاتی های زیادی در اینش هر هست که خرما، ارده، حلوای سنگک، خارک پخته و ماهی از جمله آنهاست. هزینه سفر سه تا چهار روزه به این شهرستان حدود 900 هزار تومان است.
برای مسافرت های نوروزی به این مکان ها برویدسفر به محلات

محلات از دیگر شهرهایی است که به شهر گل معروف است. مردم با هزینه ای حدود 600 هزار تومان می توانند از این شهرستان دیدن کنند. چشمه آب گرم، ستون های خوره، آتشکده آتشکوه، قلعه آقاخان و غار آزادخان از جمله جاذبه های این شهرستان است.
برای مسافرت های نوروزی به این مکان ها برویدسفر به کاشان

شهر گل و گلاب. کاشان شهری است که جاذبه هایی همچون مسجد جامع، مسجد آقابزرگ، آتشکده نیاسر، غار تالار، کاروان سرای مرنجاب، باغ و حمام فین دارد. از سوغات این شهرستان می توان به کلوچه، گلاب و روغن نباتی اشاره کرد. هر مسافری در ایام نوروز با هزینه 500 تومان می تواند از این شهرستان به مدت سه تا چهار روز دیدن کند.
برای مسافرت های نوروزی به این مکان ها برویدسفر به بندرعباس

مدت اقامت شما در تور یک آژانس، سه شب و چهار روز در نظر گرفته شده است. در این سفر قرار است خدمات صبحانه، بیمه مسافری، راهنمای تور و گشت شهری ار طرف آژانس برای شما مهیا شود. نوع پرواز شما چارتری خواهدبود. سرویس های رفت و برگشت این تور برای تاریخ های 29 اسفند به سوم فروردین، سه فروردین به شش فروردین،

 

ششم فروردین به 9 فروردین و 9 فروردین به 12 فروردین در نظر گرفته شده است. هزینه سفر برای هر نفر یک میلیون و 750 هزار تومان است. هزینه کودک یک میلیون و 550 هزار تومان محاسبه شده است.
برای مسافرت های نوروزی به این مکان ها برویدسفر به شیراز

هزینه سفر به شهر شیراز در ایام نوروز، به همراه تورهای این شهر، با توجه به نوع هتل و خدمات آن، وسله نقلیه و… رقمی بین 660 هزار تومان تا دو میلیون و 500 هزار تومان متغیر است. اگر با هواپیما به شیراز سفر کنید، تور مسافرتی که اقتصادنیوز درباره آن تحقیق کرده است، سفری به مدت سه شب و چهار روز در نظر گرفته شده است.

 

اگر هتل پنج ستاره منظور نظر شما باشد، هزینه هر نفر در اتاق دوتخته یک میلیون و 849 هزار تومان و دراتاق یک تخته دو میلیون و 500 هزار تومان خواهدبود. هتل چهار ستاره را که انتخاب کنید، هزینه بلیت را هم باید پرداخت کنید. یعنی به این ترتیب برای اتاق دو تخته 902 هزار تومان به علاوه هزینه بلیت رفت و برگشت به دوش شما خواهدبود.
برای مسافرت های نوروزی به این مکان ها برویدسفر به سرعین

دارای جاذبه هایی همچون آب گرم، سبلان، بش باجیلار و گاومیش گلی، دهکده صخره ای باستانی و بندر کلخوران و پیست اسکی است. سوغات معروف این شهر عسل و حلوای سیاه است. شما با 800 تا 900 هزار تومان می توانید یک سفر سه تا چهار روزه در ایام نوروز به این شهرستان داشته باشید. بندر خارک از دیگر شهرهای دیدنی و گردشگری کشورمان است.
برای مسافرت های نوروزی به این مکان ها برویدسفر به بروجرد

دارای جاذبه هایی همچون پل قلعه حاتم، گلدشت، روستای دره صیدی، گرگیخان و موزه مردم شناسی است. کلوچه روغنی، نان گوشه ای و خشکبارها از جمله سوغاتی های این شهرستان هستند. برای سفر به این شهرستان فقط 500 تا 600 هزار تومان کافی است.
برای مسافرت های نوروزی به این مکان ها برویدسفر به تفرش

از جاذبه های گردشگری این شهرستان می توان به آبشار قطره باران، روستای خانک، روستای طلاد، آب انبار بلورف چشمه آب معدنی گراو، مسجد جامع شش ناو و غار امجک اشاره کرد. از سوغات این شهرستان می توان گردو، بادام، نان تندی، شیرینی خانگی و عسل را نام برد. شما فقط با 700 تا 800 هزار تومان می توانید به این مکان زیبا سفر کرده و از آنجا دیدن کنید.

برای مسافرت های نوروزی به این مکان ها بروید