پارس ناز پورتال

مشتریان سامسونگ همچنان وفادار هستند

مشتریان سامسونگ همچنان وفادار هستند

مشتریان سامسونگ همچنان وفادار هستند 

نظرسنجی ها نشان می دهد که فاجعه گلکسی نوت 7 نتوانسته بازار سامسونگ را به کلی خراب کند. مشتریان هنوز هم برند سامسونگ را قبول دارند. کارهای خارق العاده ای که سامسونگ کره جنوبی در عرصه تولید تلویزیون، یخچال و فریزر و تلفن همراه انجام داد، این شرکت را به یک غول بزرگ در حوزه تکنولوژی و فروش محصول تبدیل کرد.

 

گام های بلندی که سامسونگ برداشت رقبایش در امریکا و آسیا را مبهوت کرده و از آن مهم تر این است که مشتریان فوق العاده وفاداری در جهان برای خود دست و پا کرد.در ایران نیز فروش فوق العاده انواع کالاهایی که مارک سامسونگ دارند کاملا احساس می شود. ایرانیان در گروه های مختلف درآمدی خریدار تلویزیون های متنوع این بنگاه هستند که در کارخانه سام الکترونیک تولید می شود.

 

تولید انواع لباسشویی، یخچال فریزر و جارو برقی در کارخانه تکوین با علامت سامسونگ در ایران پس از آن رخ داد و سرمایه گذاری هنگفتی برای آن توسط بخش خصوصی انجام شد که تقاضای قابل توجهی برای این محصولات وجود داشت.

 

 به گزارش پارس ناز در حالی که برخی از رقبای سامسونگ در دنیا شاید بدشان نمی آمد این غول آسیایی پس از آنکه اختلالی در آخرین تلفن همراه تولید شده اش ایجاد شد، زمینگیر شود و از جریان رقابت دور شود. اما خبرگزاری غربی اعتراف کردند که نظرسنجی های آنها نشان از اعتماد استوار مصرف کنندگان به این کالاست.

 

بررسی های میدانی  از مصرف کنندگان ایرانی نشان می دهد آنها نیز تمایل خود برای خرید انواع کالاهای با علامت سامسونگ حفظ کرده اند. مدیر مالی یک شرکت تولیدی که به تازگی تلویزیون تازه ای با مارک سامسونگ خریده است می گوید، من و دخترانم و همسرم علاقه مند هستیم

 

همچنان گوشی سامسونگ داشته باشیم و برایمان جالب بود که رهبران این شرکت چگونه توانستند بار دیگر در صحنه حاضر باشند و با پوزش خواهی از مشتریان، آنها را همچنان وفادار نگهدارند. با توجه به فراخوان اول سامسونگ برای فاجعه نوت ۷ در جهان، به راحتی می‌توان وفاداری مشتریان به برند سامسونگ را متوجه شد و درک کرد.

 

به نظر می‌رسد با تمامی اتفاقاتی که افتاد و همه ما شاهد آن بودیم، آنقدری که انتظار می‌رفت و سامسونگ خود را برای آن آماده می‌کرد، لطمه زیادی به این برند وارد نشده است. با توجه به نتایج نظرسنجی‌های اخیر خبرگزاری های رویترز و ایپسوس، می‌توان فهمید که طرفداران و مشتریان سامسونگ هنوز هم به این برند وفادار هستند.

 

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۹۱ درصد از مشتریان کنونی سامسونگ قصد خرید گوشی‌های هوشمند دیگری از این کمپانی را دارند، درحالی که ۹۲ درصد آن‌ها گفته‌اند که محصولات دیگر این کمپانی را نیز خریداری خواهند کرد. البته این میزان وفاداری پس از انتشار گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۸ که زمان معرفی آن سال آینده است، ثابت خواهد شد