پارس ناز پورتال

مشهورترین ستاره های دوقلوی جهان را بشناسید

مجموعه : اخبار سینما
مشهورترین ستاره های دوقلوی جهان را بشناسید

مشهورترین ستاره های دوقلوی جهان را بشناسید 

برخی از بازیگران و ستاره ها میباشند که باورتان نمیشود احتمالا برادر یا خواهر دوقلو دارند. ما این ستاره ها را به شما معرفی می‌کنیم. شمار زیادی از خواهر و برادران افراد مشهور به دنبال شهرت خواهر و برادر خویش وارد صنعت سرگرمی می‌شوند, به ویژه به علت انچه که در قانون کودکان کار درمورد محدودیت ساعت کاری برای کودکان آمده, دوقلو هاي کم سن و سال تیم کاری بی عیب و نقصی را تشکیل می‌دهند.

 

به همین سبب هست که ما دوقلو هاي مشهور زیادی هم چون مری_کیت و اشلی اُلسن, تیا و نامرا مائوری, دِیلن توماس و کول میچل اسپراوس را در این صنعت داریم.اما به احتمال چندان از این موضوع بی آگاهی هستید که شمار زیادی از این بازیگران معروف همزادی دارند که ترجیح داده اند در مرکز دقت نباشند

 

و یا پیروز نشده اند شهرت و محبوبیت همزاد مشهور خود را به دست بیاورند. درلیست زیر اسم سلبریتی هایي آورده شده هست که هیچ وقت فکرش را هم نمیکردید که همزاد داشته باشند.

 

وین دیزل و پل وینسنت

مشهورترین ستاره های دوقلوی جهان را بشناسید

وین دیزل ستاره سری فیلمهای “سریع و عصبانی”, با اسم اصلی مارک سینکلر وینسنت, برادر دوقلویی به اسم پل وینسنت دارد. وین در سال 2014 و در یکی از پست هاي خود بر روی شبکه اجتماعی فیسبوک عکسی از خودش و برادر حقیقی اش, در کنار پل واکر که نقش دوست وین را در فیلم “سریع و عصبانی” داشت

 

به اشتراک گذاشت. با این حال یک سال و نیم طول کشید تا وین دیزل بار دیگر به فیسبوک بازگردد و با بیان این حقیقت که پل همزاد او هست, به شایعات موجود درمورد تصویر منتشر شده خاتمه دهد.اطلاعات زیادی در مورد پل در دست نیست, غیر از اینکه گفته میشود او در اساس ساخت فیلم فعالیت دارد.

 

در حالیکه طبق صفحه IMDb او در سال 1995 تجربه تنظیم صدا برای یک فیلم کوتاه را نیز به عهده داشته هست. خیال بزنید که چه کسی نویسندگی و کارگردانی این فیلم کوتاه را بر عهده داشته; وین دیزل. به هر حال راز و رمز همزاد دیزل کشف شد و ما میتوانیم به شکل خجالت آوری به هدر دادن وقت خود ادامه دهیم!

 

اسکارلت جوهانسون و هانتر جوهانسون

مشهورترین ستاره های دوقلوی جهان را بشناسید

اگر چه او یکبار در کنار خواهر ستاره اش نقش بازی کرده هست, با این حال هانتر جوهانسون هیچوقت تمایلی نداشت که پا جای پای خواهرش بگذارد. در حقیقت وی پس از فارغ التحصیلی از کالج, به سوی سازماندهی جوامع حقوقی رفت و براساس مشاهدات دیگران او همۀ وقت} چشم انداز خود را در سیاست دیده هست.

 

در نهایت در سال 2008 وی به کمپین تبلیغات ریاست جمهوری باراک اوباما ضمیمه. فعالیت او در این کمپین سبب شد تا عده اي تصور کنند ارتباطی بین هانتر جوهانسون و اشتباه احمقانه اسکارلت در بیان جمله “من همه ي وقت به اوباما ایمیل می‌زنم” وجود دارد.

 

این دو همزاد همانگونه که اسکارلت در گفت و گو اي با مجله گالا اظهار داشته بود “ارتباط بسیار نزدیکی” با هم دارند و این موضوع در گفت و گو اي که اسکارلت در برنامه تاک شوی پایان وقت با دیوید لترمن داشته کاملا مشهود هست. به قول اسکارلت برادرش برای بیست و یکمین سالروز تولدشان, وی را به یک کلوپ رقص برده هست.

 

ژیزل بوندشن و پاتریسیا بوندشن

مشهورترین ستاره های دوقلوی جهان را بشناسید

ژیزل بوندشن مشهور ترین و پر درآمد ترین سوپرمدل حال آماده دنیاست. زمانی که پدیدار شد که او یک خواهر دوقلو دارد که روی سکوی فشن شو ها راه نمیرود, واکنش خودکار و ناخودآگاه همۀ این بود که “حتماً باید کاری خیلی سخت باشه.” مانند این هست که مایکل جردن همزادی داشته باشد

 

که نتواند در بسکتبال دریبل بزند. پاتریسیا بوندشن دقیقا همان ژن هاي خواهرش را به ارث برده هست, با این حال ترجیح داده هست در پشت صحنه صنعت مد فعالیت داشته باشد.پاتریسیا در پروفایل ونیتی فر در مورد خواهر زیبایش میگوید; “بر خلاف من ژیزل خیلی پر حرف بود و حتی زمانی که کم سن و سال بود, از اینکه مدتی از خونه دور باشه هیچ ترسی نداشت. اون خیلی دلیر بود و همه ي وقت کوشش میکرد از خواهرامون پشتیبانی کنه.

 

هر شخصی میخواست برای ما خواهرها مشکلی ایجاد کنه با اون طرف بود.” به گزارش دیلی میل بر خلاف داشتن چنین شخصیت پر انرژی و فعالی در نهایت پاتریسیا سخنگوی ژیزل می‌شود که به نظر منطقی نمی‌آید. اگر این روش برای شما بانو ها کار میکند, ما چه کاره هستیم که بخواهیم قضاوت کنیم.

 

اشتون کوچر و مایکل کوچر

مشهورترین ستاره های دوقلوی جهان را بشناسید

مایکل برادر دوقلوی اشتون یک سورپرایز حقیقی بود. مادر اشتون تا لحظه وضع حمل اصلا فکرش را هم نمی‌کرد که دوقلو آبستن باشد.مایکل در خطابه اي که در توئین سیتی پاینیر پرس, خطاب به دبیرستان اتاوا داشت, در مورد ارتباط خود با همزاد معروفش اشتون و زندگی شخصی خود, بعنوان کسی که دچار فلج مغزی خفیف هست سخن گفت.

 

وی زمانی که از حکایت تولدش گفتگو میکرد در مورد اشتون مزاح میکرد و از او بعنوان “جابا هات” «جابا هات یکی از شخصیت‌هاي تخیلی در آلبوم‌ي جنگ‌هاي ستاره‌اي جورج لوکاس هست» یاد میکرد. علت این تشبیه این هست که در زمان تولد, اشتون ده و نیم پوند وزن داشته و از سلامت جسمی برخوردار بوده هست, در حالی‌که مایکل تنها 4 پوند وزن داشت و با عوارض جانبی روبرو بود.

 

او میگوید که دکتر به والدینش گفته که آنها میتوانند وی را نامگذاری کرده و غسل تعمید بدهند. با این حال احتمال کمی وجود دارد که نوزاد زنده بماند. “گرچه که حال جابا خیلی مفید بود. من به همه ي می گم که حتماً زمانی که ما در رحم مادرمون بودیم, اشتون همۀ چیزها را نوش جان می کرده.”

 

با این حال او اشتون را برترین دوست خود می‌داند. واضح هست که یکی از خصوصیات مشترک اخلاقی آنها حس شوخ طبعی هر دوی آنها هست.

 

کیفر ساترلند و ریچل ساترلند

مشهورترین ستاره های دوقلوی جهان را بشناسید

این دو که در سال 1966 در لندن به جهان آمده اند فرزندان دونالد ساترلند و شرلی داگلاس, دو بازیگر مشهور کانادایی میباشند. کیفر و ریچل تنها 4 سال از دوران کودکی خود را در کنار پدرشان گذراندند و پس از جدایی والدینشان, دوران رشد را در کنار مادرشان و در کانادا سپری کردند.

 

به گزارش “ژورنال مردان” کانادا سرزمینی هست که فرد بی قانون و قاعده اي مانند کیفر در آن می پذیرد که چیزهای زیادی برای بازرسی کردن وجود دارد. مستندات کافی وجود دارد که وی بخش وسیعی از دوران زندگی خود را به قدم گذاشتن در راه هاي غلط گذرانده هست, ولی با این حال همزاد او که خیلی هم شناخته شده نیست, تا آنجایی که می‌دانیم زندگی به دور از شهرت را برگزیده هست.

 

در IMDb دامنه فعالیت وی به فعالیت هاي پشت دوربین محدود میشود و به طور زیاد به بخش پس از ساخت مربوط می‌شود. اگر چه او و برادر خیره سرش رگه هایي از سرکشی را به اشتراک دارند, با این حال کیفر در گفت و گو اي که با خبرگزاری تی سی اي وینتر داشت

 

گفته هست; “من یک خواهر دوقلو دارم که در شمار زیادی از مسائل یاریگر من بوده هست.” با اینکه هر دوی آنها دی ان اي مشابهی دارند با این حال به نظر میرسد که آنها هم چون یین و یانگ میباشند.

 

جووانی ریبیسی و ماریسا ریبیسی

مشهورترین ستاره های دوقلوی جهان را بشناسید

احتمالاً ماریسا خواهر کمتر شناخته شده جووانی مشهور ترین دوقلوی ناشناخته این فهرست هست. او در دهه نود مدت کوتاهی در حرفه هنرپیشگی فعالیت داشته هست. قابل دقت ترین بازی او در فیلم “مات و مبهوت” در نقش سینتیا بوده هست. نقش دختری که متیو مک‌‌کانهی «در نقش وودرسون» را برانگیخت تا بگوید; “پسر! من عاشق این موقرمزها هستم.” بنابر این اگر ماریسا چیز دیگری در رزومه خود نداشته باشد, همین جمله مک‌کانهی برای او کافی هست.

 

او هم‌چنین یک ساینتولوژیست هست «ساینتولوژی یا علم‌گرایی به معنای اعتقاد به لزوم محوریت علوم تجربی و روش تجربی در همۀ شئون زندگی هست». وی هم‌چنین خط فرآوری پوشاک خود را با اسم تجاری وایتلی کراس تاسیس کرد, با بک, موسیقی‌دان, خواننده-ترانه‌سرا,

 

نوازنده و آهنگساز ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دو فرزند به اسم هاي کازیمو و تیوزدی هست. ولی صرف نظر از همۀ این گفته ها, ما مطمئنیم روزی خواهد رسید که مک‌کانهی در زندگی وی خبرساز خواهد شد و یادتان باشد که این فقط یک پیش بینی هست.

 

لاورن کاکس و ام. لامار

مشهورترین ستاره های دوقلوی جهان را بشناسید

به دلیل دارید که گفتیم ماریسا ریبیسی احتمالاً مشهور ترین دوقلوی ناشناخته در فهرست ماست؟ گفته هاي خود را بروز رسانی می‌کنیم و مشهور ترین ناشناخته فهرست خود را لاورن کاکس و برادرش ام. لامار می نامیم. همه ي افرادی که سریال “نارنجی مد اخیر هست” را تماشا کرده اند, میدانند که ام.

 

لامار در دو اپیزود از این سریال در نقش کاراکتر لاورن پیش از تغییر جنسیت او از مرد به زن نقش بازی کرده هست. با این حال این تنها نقشی هست که لامار در آن نقش بازی کرده هست. او بعنوان یک خواننده, ترانه سرا و آهنگساز با تلفیق اپرا, هوی متال و اجرای گوتیک, مجسمه سازی و ویدئو, راهی برای اعتراض به تبعیض نژادی و جنسیتی باز کرده هست.

 

آرون کارتر و انجل کارتر

مشهورترین ستاره های دوقلوی جهان را بشناسید

در دنیای موسیقی خانواده کارتر جزو دشوار دار ترین و گسسته ترین خانواده ها به شمار می‌روند. دعوای بین آرون, نیک و جین کارتر, مادر آرون و نیک که مدیر برنامه آنها نیز بوده, به خوبی مستند سازی شده هست. مرگ غم انگیز خواهرشان, لزلی کارتر, بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر, سبب جدایی اکثر خانواده شد. نیک اعتقاد دارد که همه ي خانواده وی را گناهکار مرگ خواهرش می‌دانند.

 

انجل کارتر خواهر دوقلوی آرون پیروز شد از همه ي این ماجراها مصون بماند تا اینکه مراسم ازدواج او با جشن فارغ التحصیلی نیک در وگاس هم زمان شد. در انتها نیک در مراسم ازدواج خواهرش شرکت نکرد و این موضوع جرقه هاي خصومت خانوادگی را بین آنها شعله ور کرد.

 

با اینکه انجل در بیانیه اي که منتشر کرده بود گفته “من عاشق برادرم نیک هستم. من برای او برترین ها را آرزو می‌کنم. ما مراسمی رویایی داشتیم”, ولی عضو خانواده کارتر بودن اصلاَ دیدنی به نظر نمی‌رسد.

 

آلانیس موریسِت و وِید موریسِت

مشهورترین ستاره های دوقلوی جهان را بشناسید

آلانیس و برادر همزادش وید اضافه بر شباهت هایي که در ظاهر دارند, در اساس هاي دیگر نیز نقاط مشترک بسیاری دارند. کاملاَ واضح هست که آلانیس برای استعداد موسیقایی خود بسیار شناخته شده هست. او هم‌چنین برای ستون مشاوره روزنامه گاردین می‌نویسد و پادکستی را اداره می‌کند که گفته می‌شود هدفش درمان, سلامتی و سعادتمندی هست.

 

طبق نوشته هاي وبسایت کلیولند, وید نویسنده و موسیقیدان هست و بالاتر از همه ي این‌ها یک درمانگر و مربی یوگا نیز میباشد. با این تفاسیر به نظر می‌رسد که موج پشتیبانی از محیط زیست بزرگ ترین وجه اشتراک این دو همزاد هست.ولی یه لحظه صبر کنید! به لطف چشم هاي تیزبین و همۀ وقت} آماده در صحنه که در حال چک کردن توئیتر میباشند,

 

آخرین شباهتی که باید قبول کنیم بسیار عجیب‌وغریب هست نیز پیدا شده هست. وید موریست دقیقا شبیه دِیو کولیئر هست و عجیب اینجاست که آلانیس برای مدتی با دیو در ارتباط بوده هست.

 

جان هِدِر و دن هدر

مشهورترین ستاره های دوقلوی جهان را بشناسید

جان هدر ستاره فیلم “دینامیت ناپلئون” و برادر همزادش دن به وضوح شبیه ترین دوقلو هاي این فهرست میباشند. این دو به قدری شبیه هم میباشند که جان با هوادارانش دچار دشوار شده هست, زمانی که هوادارن جان برای گرفتن امضاء به سمت دن هجوم می آورند و دن می‌گوید که وی را با جان اشتباه گرفته اند آنها حرفش را یقین نمی‌کنند.

 

ولی چه کسی می‌تواند هواداران را گناهکار بداند, فقط کافی هست به این دو برادر نگاه کنید. هر دوی آنها حتی مدرک مشابهی در رشته انیمیشن از دانشگاه بریگام یانگ دارند و با داگ, برادر بزرگترشان در اساس تولیدات رایانه در گریسی اینترتینمنت کار می‌کنند.

 

جان در گفت و گو اي با بیان این موضوع که اساساً هر دوی آنها از یک مغز بهره گیری میکنند, به شباهت عجیب بین خود و همزادش گواهی داد. آنها دوقلوهای همسان میباشند, تحصیلات نمونه دارند و در حال آماده حتی همکار هم میباشند. تنها راه ممکن برای نزدیک تر کردن

 

اکثر آنها به هم این هست که آنها را به هم متصل کنیم. ولی بیایید در مورد این نظریه چیزی به آنها نگوییم. آنها به اندازه کافی عجیب میباشند.

 

جیل هنسی و ژاکلین هنسی

مشهورترین ستاره های دوقلوی جهان را بشناسید

جیل هنسی با بازی در سریالهای مشهور تلویزیونی هم چون “نظم و قانون” و “گذر از اردن” در واقع یکی از کهنه کاران عرصه تلویزیون هست که در نگاه اول در مکان هاي عمومی هم کاملاً قابل تشخیص هست. به نظر می‌رسد که این محبوبیت برای خواهر همزاد او ژاکلین که نویسنده

 

و خبرنگار تلویزیونی در تورنتو هست, مشکلاتی به وجود آورده هست. جیل در توصیف خواهرش به کانتکت میوزیک گفت; “اون «ژاکلین» عمیقاً به حفظ حریم خصوصی خودش اهمیت میده.” درست مانند دن هدر, ژاکلین هم با طرفدارانی روبروست که به هیچ وجه حرف هاي وی را یقین ندارند و فکر میکنند که جیل هنسی آدم خبیثی هست.

 

اما ژاکلین اساساً به تبلیغات اهمیتی نمی‌دهد. بر اساس سایت مَرید بایوگرافی, وی مجری یک برنامه پزشکی در کانادا بوده و حتی یکبار در سریال “نظم و قانون” به جای جیل نقش بازی کرده هست, اما هیچ کس متوجه این جایگزینی نشد.ژاکلین در سال 1988 در کنار جیل و در فیلم سینمایی “دِد رینگرز” نقش بازی کرده هست.

 

این دو خواهر در اجرایی زنده در کافه اي در شهر نیویورک با هم همخوانی کرده اند. می‌توانید ما را دیوانه صدا کنید, ولی آن طور که از ظواهر فرمایش مشخص هست ژاکلین آن چنان هم مشکلی با مشهور شدن ندارد.

 

الکساندرا پائول و کارولین پائول

مشهورترین ستاره های دوقلوی جهان را بشناسید

ستاره “گارد ساحلی” و دوقلوی همسانش دقیقاً شبیه هم میباشند. ولی شباهت ظاهری تنها وجه اشتراک این دو همزاد هست. الکساندرا یک هنرپیشه حرفه اي هست, در حالیکه خواهرش یکی از برترین هاي رفتینگ در جهان میباشد و هم‌چنین بعنوان آتش نشان در سانفرانسیسکو کار می‌کند.

 

اگر همۀ این تفاوت ها کافی نیست, باید گفت که کارولین یکی از پر فروش ترین نویسندگان نیویورک تایمز هست که در طی مطلب اي زندگی خواهرش را با زندگی خود سنجش کرده هست. این مطلب در بر دارنده داستانی هست که دو خواهر به جان کارپنتر, کارگردان فیلم “کریستین” حقه میزنند و در صحنه اي کارولین در نقش الکساندرا بازی میکند.

 

در این مطلب کارولین درمورد زمانی می‌نویسد که زندگی وی به شکل عجیبی شبیه زندگی الکساندرا میشود. زمانی که او برای نجات کسی که در حال غرق شدن بود در امتداد ساحل می دود; “زمانی که به فرد قربانی و دیگر موج سواران رسیدم, این عملیات نجات عالی بود. ولی اگر قرار بود

 

که فیلمی از این رخداد تهیه شود, باید چند بار فیلم برداری می شد.” او در نتیجه گیری مینویسد; “من اهمیت نمیدم که دیگران چه فکری می کنن. برخی اوقات تلویزیون از واقعیت بهتره.” ولی ما با نظر کارولین موافق نیستیم. اگر قرار باشد بین نجات جان یک انسان و همبازی شدن با دیوید هسلهاف یکی را انتخاب کنیم, ترجیح ما مقابله با آتش خواهد بود.

 

خوزه کانسِکو و آزی کانسکو

مشهورترین ستاره های دوقلوی جهان را بشناسید

خوزه کانسکو یکی از بزرگ ترین ستارگان لیگ MLB در دهه نود بوده هست. او در نهایت به یکی از بی پرده ترین بازیکنان بیسبال تبدیل شد که در مورد رسوایی استروئید سخن گفت و بیسبال حرفه اي را دگرگون کرد. او که برای داشتن دهانی گشاد شهرت داشت کتابی هم در مورد این رسوایی نوشت

 

و تلاش کرد بازیکنان زیادی را با خود به پایین بکشد, یکی از این بازیکنان شاخص مارک مکوایر بود. آزی برادر دوقلوی خوزه نیز در لیگ حرفه اي بیسبال بازی میکرد, ولی به هیچ وجه در سطح برادرش نبود. خوزه به شکل خصمانه اي از این حقیقت برای سنجش خود و برادرش بهره گیری میکرد.

 

“من قبلاً این مطلبو گفتم و هزار بار دیگه هم میگم; استروئید و فرآورده هاي دیگه نمی تونن از تو یک ورزشکار ممتاز بسازن. برای حرفم هم مدرک دارم. برادر دوقلوی من آزی که از نظر ژنتیکی با من همسانه, همون نوع و همون مقدار استروئیدی که من مصرف میکنم بهره گیری می کنه, اضافه بر این هر دوی ما تمرینات ورزشی نمونه و رژیم خوراکی مشابهی رو دنبال می‌کنیم.

 

پس چه علتی وجود داره که اون یه بازیکن متوسطه؟ از نظر من این ریاکاری رسانه هاست که اگه بفهمن ورزشکاری از استروئید بهره گیری می کنه, طوری این مسئله رو القا می کنن که اون ورزشکار بدون بهره گیری از استروئید هیچه.” اگر درست متوجه شده باشیم, خوزه نه تنها مصرف استروئید

 

توسط همزادش را فاش می‌کند, در عین حال وی را بازیکن کم ارزشی صدا میزند. آیا همه ي این ها برای ثابت این تئوری که دوقلوها پیوندی ناگسستنی و بی نظیر دارند زیادی به نظر نمیرسد؟