پارس ناز پورتال

مصرف برنج می تواند باعث جوان تر شدن پوست گردد

مصرف برنج می تواند باعث جوان تر شدن پوست گردد

مصرف برنج می تواند باعث جوان تر شدن پوست گردد 

مصرف جوانه گندم و برنج هر دو می توانند در جوان تر شدن پوست و زیبایی بیشتر به کمک ما بیایند.همراه ما باشید در ادامه. 

 

همه افراد به دنبال جوانسازی خود هستند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نمی‌کنند اما متاسفانه بسیاری افراد برای این کار از داروها یا عمل‌های جراحی استفاده می‌کنند که این روش‌ها تاثیرات موقتی و گذرا دارد و از همه مهم‌تر آثار جانبی آن‌ استفاده از آن‌ها را با چالش روبرو می‌کند.

 

در واقع بهترین و موثرترین و در عین حال ارزان‌ترین روش برای جوانسازی پوست استفاده از ماده‌ای طبیعی است. خوشبختانه اخیراً محققان موفق به کشف ماده غذایی شده‌اند که خواص شگفت‌انگیزی در زیبایی و جوانسازی پوست دارد. این ماده برنج است که در جوانسازی پوست معجزه می‌کند.

 

متاسفانه اکثر افراد از خواص جوانسازی برنج بی‌خبر هستند. برنج سرشار از اسید لینولئیک و آنتی‌اکسیدان‌های بسیار قوی است که باعث تحریک تولید کلاژن می‌شود و از این طریق به طور قابل توجهی از ظهور چین و چروک‌ها روی پوست جلوگیری می‌کند.

 

برنج سرشار از ویتامین E و روغن سبوس است که از قلب محافظت می‌کند و کلسترول را کاهش می‌دهد. از طرف دیگر، برنج حاوی ترکیب شیمیای اسکوآلن است که از تاثیرات مضر نور خورشید بر پوست جلوگیری می‌کند.

 

آب برنج جوشانده شده حاوی خواص آنتی‌اکسیدانی بسیار قوی است که می‌تواند ماسک بسیار مناسبی برای پوستتان باشد و باعث نرم و مرطوب شدن پوست و باعث تحریک گردش خون می‌شود و از این طریق چروک‌های پوستی را از بین برده و التهاب پوست را کاهش می‌دهد.