پارس ناز پورتال

همه مضرات شلوار جین اسکینی برای خانم ها

مجموعه : بهداشت زنان
همه مضرات شلوار جین اسکینی برای خانم ها

همۀ ضررها شلوار جین اسکینی برای خانم ها 

به نوع تنگ و چسبان شلوار جین اسکینی می‌گویند،این نوع شلوارها بین خانم ها بسیار محبوب و متعارف هست،اما باید دقت نمود که پوشیدن بیش از حد آن زیان آور هست. بیشتر خانم ها عاشق شلوارهای جین اسکینی میباشند و حتی زندگی بدون انها برایشان ممکن نیست. بنابراین اگر با ضررها این شلوارها آشنا شوید شاید کمی شوکه بشوید.

 

شلوارهای جین اسکینی ممکن هست به قیمت مشکلاتی چون آسیب هاي عصبی و سوزش معده برایمان تمام شود. گذشته از اینکه سراغ این شلوارها بروید ابتدا این مقاله را بخوانید.

 

شلوارهای اسکینی منجر به آسیب هاي عصبی می‌شوند

این شلوارها به قدری تنگ میباشند که گاهی منجر به آسیب هاي عصبی میشوند. این شلوارها ممکن هست باعث ایجاد عارضه اي به نام سندرم کمپارتمان شوند. این عارضه جریان خون در عضلات پا را کاهش داده و باعث تورم و آسیب هاي عصبی در پاها و مچ پا می‌شود. از دیگر مشکلات ایجاد شده توسط این شلوارها بی حسی و مورمور شدن

 

و دردهای عصبی هنگام خم شدن و نشستن در قسمت ران پا می باشد. اگر نمی‌توانید از این شلوارها بگذرید فقط در مهمانی هاي کوتاه از آنها بهره گیری کنید نه زمانی که قرار هست چندان خم و راست شوید و یا هنگام ورزش.

 

شلوارهای اسکینی منجر به سوزش معده می‌شوند

یکی از دلایل سوزش معده پوشیدن شلوارهای تنگ هست. اگر هنگام غذا خوردن لباسهای تنگ بپوشید بدن در هضم غذا دچار مشکل میشود. شاید باورتان نشود اما لباسهای تنگ به خصوص در اطراف کمر به اندام هاي داخلی بدن فشار وارد میکند و در نهایت منجر به رفلکس اسید معده و سوزش معده می‌شود. حداقل هنگام غذا خوردن شلوار جین تنگ نپوشید.

 

اعتماد به نفس را پایین می آورند

یکی از بدترین آسیب هایي که این شلوارها به ما می‌رسانند آسیب ذهنی هست. وقتی به زور این شلوارهای تنگ را میپوشید دیگر نسبت به اندام خودتان احساس خوبی نخواهید داشت. هر چقدر هم لاغر باشید شلوارهای تنگ باعث میشوند هنگامی که می‌نشینید شکم بد فرم نشان داده شود و در نتیجه تصور میکنید

 

چاق هستید در حالی‌که آن گونه نیست. بنابراین اعتماد به نفس تان پایین می‌آید و سراغ رژیم ها و محدودیت هاي خوراکی غیرضروری می‌روید. اگر با پوشیدن این شلوارها متوجه کوچکترین احساس بدی در خودتان شدید آن را دور بیندازید چون ارزشش را ندارد.

 

به عضلات آسیب می‌رسانند

ماهیچه ها برای منقبض و منبسط شدن به فضا نیاز دارند. اگر قرار هست تمام روز شلوار به تن داشته باشید شلوار راحت و آزاد بپوشید. شلوارهای تنگ به ماهیچه ها فشار وارد میکنند و منجر به آسیب هایي جدی در ماهیچه ها میشوند. اگر شلوار زیادی تنگ باشد جریان خون را دچار اختلال می‌کند و اگر به مدت طولانی پوشیده شود باعث آسیب هاي عصبی و عضلانی هم میشود.

 

احساس را در پاها از بین می‌برد

هنگام پوشیدن شلوار جین به احساسی که در پاها دارید دقت کنید. اگر احساس مورمور شدن یا بی حسی کردید وقتش رسیده که شلوار را عوض کنید. گذشته از اینکه نگران تیپ و ظاهرتان باشید نگران سلامت تان باشید.

 

مشکلات دیگری که در اثر پوشیدن شلوارهای تنگ بوجو می‌آیند

 به گزارش پارس ناز این شلوارها اضافه بر مشکلات عضلانی و عصبی مشکلات دیگری هم برای بدن بوجود می آورند. بعنوان مثال در آقایان روی تعداد اسپرم تاثیر منفی می‌گذارد، در خانم ها منجر به عفونت هاي دستگاه ادراری می‌شود و خیلی مشکلات دیگر که با پوشیدن شلوارهای تنگ در طولانی مدت بوجود می‌آیند.