پارس ناز پورتال

مطالب جالب درباره زیبایی زندگی

مطالب جالب درباره زیبایی زندگی

مطالب جالب درباره زیبایی زندگی 

کاش می شد که کسی می آمد باور تیره ی ما را می شست!!و به ما می فهماند… !!!دل ما منزل تاریکی نیست!”” اخم “”بر چهره بسی نازیباست !بهترین واژه همان” لبخند “است که زلبهای همه دور شده ست!کاش می شد !!!که به انگشت، نخیمی بستیم!تا فراموش نگردد که هنوز ….”” انسانیم “
.
.
.

هیچ روز خوبی در راه نیست روز خوب که در نمیزنه بیاد داخل!روز خوب که سر برج نیست خود بخود البته گاهی باناز وکرشمه بیاد!قبض آب وبرق و…. نیست که وقت و بیوقت وقتی خسته ازسرکار برمیگردی از شکاف در آویزون باشه!

 

روز خوب راباید ساخت باید نوازشش کرد باید آراست و پیراست باید به گیسوهاش گلهای وحشی صحرایی زد باید عطر دلخواهش رو خرید گل دلخواهش رو روی میز گذاشت شعر دلخواهش رو سرودباید نازش را کشیدبرویش خندیدروزخوب را باید خلق کردو بعد در آغوش آرام یک روز خوب لذت دنیا را چشید….
.
.
.
فراموش کنید دیگران چه می‌کنند. نگاه نکنید که چه دارند و چه هستند.هیچ کس وضعیت بهتری نسبت به شما ندارد. چون کسی نمی‌تواند کاری را به خوبی شما انجام دهد. شما در مسیر خودتان قدم می‌زنید.یکی از دلایل اینکه با ناامنی دست و پنجه نرم می‌کنیم این است که شرایط پشت صحنه خودمان را با شرایط ظاهری دیگران مقایسه می‌کنیم.

 

به جای اینکه به صدای خودمان گوش دهیم، به صدای دنیا گوش می‌دهیم.پس دست از مقایسه کردن بردارید! به صدای درونی خودتان گوش دهیدو فکرتان به کار خودتان باشد.بهترین آرزوها و بزرگترین اهدافتان را نزدیک به قلبتان نگه دارید و هر روز برای آنها وقت بگذارید.

 

از تنها راه رفتن نترسید و از لذت بردن از آن نهراسید.کاری را انجام دهید که می‌دانید برای شما بهتر استچون وقتی با آرامش درونی روی یک کار خوب تمرکز می‌کنید، هیچ چیز نمی‌تواند شما را متزلزل کند.
.
.
.
خداوند هیچ گاه با ما سر دشمنی ندارد، اما اغلب آن چه او از ما می خواهد این است که در رویارویی با دشواری ها، بردباری و پشتکار خود را از دست ندهیم. هیچ کاری نشدنی نیست. وقتی برای انجام کاری تلاش کنید و تلاش شما با موفقیت روبرو نشود؛ اگر از این عدم موفقیت بیاموزید که دفعه بعد آن کار را با کیفیت بهتری انجام دهید، این به اصطلاح شکست به واقع، پیروزی است.