پارس ناز پورتال

معجزه قرار دادن لیمو کنار تخت خواب

معجزه قرار دادن لیمو کنار تخت خواب

معجزه قرار دادن لیمو کنار تخت خواب 

سیب و لیمو دو میوه اي میباشند که اگر هنگام خوابیدن آن را کنار تخت خود قرار دهید میتوانید فواید بسیاری را نصیب بدن خود کنید. همه ي ما تا حدودی از فواید لیمو آگاه هستیم. اینکه لیمو به علت دارا بودن ویتامین C خوب هست و از آن در آشپزی و برای درمان سرماخوردگی بهره گیری میشود. اما فواید لیمو تنها به این موارد ختم نمیشود. اگر این میوه خوب را شب ها هنگام خواب کنار تخت قرار دهید فواید دیگری هم برای سلامت بدن ما خواهد داشت.

 

فواید لیمو

عطر مرکبات سیستم عصبی را آرام می‌کند، اضطراب را کاهش میدهد و فشار و استرس بعد از یک روز سخت را تسکین میدهد. اگر روغن ضروری لیمو ندارید از نصف لیمو بهره گیری کنید.

 

تقویت تمرکز
خاصیت دیگری که لیمو دارد این هست که استشمام عطر لیمو باعث می‌شود اکثر بتوانیم تمرکز کنیم و فعالیت هاي ذهنی و حافظه تقویت شود. عطر لیمو باعث میشود حتی در محیط کار اشتباه کمتری مرتکب شویم

 

بهبود روحیه

روغن ضروری لیمو یک درمان ثابت شده برای افسردگی هست. اگر هر نوع درمانی را برای افسردگی به کار بردید اما تاثیری نداشت به این میوه پناه ببرید.

 

از بین بردن میکروب هاي هوا

لیمو اضافه بر اینکه عطر رضایت بخشی دارد خاصیت ضد میکروب هم دارد و میتواند هوای اتاق را پاکسازی کند.

 

پیشگیري از فشار خون بالا

 به گزارش پارس ناز خیلی ها از مشکل فشار خون بالا رنج میبرند و لیمو می‌تواند برای آنها کمک بزرگی باشد. عطر لیمو سطح فشار خون را پایین می آورد.

 

جلوگیري از آزار حشرات

مورچه، مگس، پشه و دیگر حشرات در جایی که بوی لیمو را استشمام کنند باقی نمی مثل. پس برای دور کردن حشرات نیازی نیست که پول زیادی هزینه کنید و مواد شیمیایی زیان آور تهیه کنید. فقط کافی هست از لیمو بهره گیری کنید و برای تاثیر اکثر تعدادی میخک داخل لیموهای نیمه شده فرو کنید.